۱۱۳۹۲۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مشهورترین خودرو های سبز دنیا +عکس

بدون در نظر گرفتن کشور تولیدکننده، بازار خودروهای سبز در حال رشد است و باید این گزینه های دوستدار محیط زیست را یکی از بازیگران اصلی صنعت خودروسازی آینده در نظر گرفت.

زیست نیوز: بدون در نظر گرفتن کشور تولیدکننده، بازار خودروهای سبز در حال رشد است و باید این گزینه های دوستدار محیط زیست را یکی از بازیگران اصلی صنعت خودروسازی آینده در نظر گرفت.

علاقمندان صنعت خودروسازی خود را برای عصری جدید یعنی عصر خودروهای الکتریکی آماده می کنند. در شرایطی که طرفداران دو آتشه دنیای خودرو پیشرانه های ۸ یا ۱۲ سیلندر بنزینی با جعبه دنده های غیر اتوماتیک را ویژگی هایی جدانشدنی از خودرویی واقعی می دانند اما موارد خوبی برای نگاهی به آینده در دنیای خودروهای سبز وجود دارند. بدون در نظر گرفتن کشور تولیدکننده، بازار خودروهای سبز در حال رشد است و باید این گزینه های دوستدار محیط زیست را یکی از بازیگران اصلی صنعت خودروسازی آینده در نظر گرفت.

تسلا هاچ بک/اس یو وی

مشهورترین خودرو های سبز دنیا +عکس

با توجه به موفقیت مدل اس، تسلا تنها می تواند در یک مسیر یعنی معرفی محصولاتی بهتر و حرکت رو به بالا قدم بردارد. بنابر اعلام تسلا، این شرکت به سختی در تلاش است تا دو مدل جدید، یک مدل هاچ بک و یک مدل اس یو وی را در آینده روانه بازار کند. انتظار می رود قیمت مدل هاچ بک بین ۳۰ تا ۴۰ هزار دلار باشد.

فولکس واگن GTE

مشهورترین خودرو های سبز دنیا +عکس

این خودرو پلاگین هیبرید دارای یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژردار با توانایی تولید ۱۴۸ اسب بخار نیرو و یک پیشرانه الکتریکی است که در مجموع توان تولیدی ۲۰۱ اسب بخار را فراهم می کنند. شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت فولکس واگن GTE برابر با ۷.۶ ثانیه است و توانایی دستیابی به بیشینه سرعت ۲۱۷ کیلومتر در ساعت را دارد. دامنه کلی حرکت این خودرو حدود ۹۴۰ کیلومتر است.

آئودی R۸ E-Tron

مشهورترین خودرو های سبز دنیا +عکس

این خودرو دارای چهار پیشرانه الکتریکی است که دو پیشرانه روی محور جلو و دو پیشرانه روی محور عقب آن قرار گرفته اند. بیشنه نیروی آئودی R۸ E-Tron برابر با ۲۳۰ کیلووات (۳۱۳ اسب بخار) و گشتاور ۶۰۰ نیوتن متر است. این خودرو الکتریکی طی ۴.۸ ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت رسانده و بیشینه سرعت آن در ۲۰۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است. نیروی باتری ۵۳ کیلووات ساعتی آئودیR۸ E-Tron می تواند دامنه حرکت ۲۵۰ کیلومتری را برای این خودرو فراهم کند.

پورشه پانامرا اس E-Hybrid

مشهورترین خودرو های سبز دنیا +عکس

در بازار خودروهای لوکس الکتریکی این خودرو یکی از رقبای اصلی تسلا مدل اس محسوب می شود. اگرچه پورشه پانامرا اس E-Hybrid یک خودرو تمام الکتریکی نیست اما پیشرانه الکتریکی آن توانایی تولید ۷۰ کیلووات (۹۰ اسب بخار) نیرو را دارد که نیروی خود را از باتری ۹.۴ کیلووات ساعتی دریافت می کند. دامنه حرکت این خودرو پیش از پایان شارژ باتری و به کار افتادن پیشرانه بنزینی برابر با ۳۶ کیلومتر است. شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت پورشه پانامرا اس E-Hybrid برابر با ۵.۵ ثانیه است و توانایی دستیابی به بیشینه سرعت ۲۷۰ کیلومتر در ساعت را دارد. این پیشرانه الکتریکی به همراه پیشرانه سه لیتری شش سیلندر خورجینی توانایی تولید ۴۱۶ اسب بخار نیرو را دارند.

فیسکر کارما

مشهورترین خودرو های سبز دنیا +عکس

در زمان عرضه، فیسکر کارما خودرویی تمام الکتریکی محسوب نمی شود و از سیستم پلاگین هیبرید سود می برد. در شرایطی که مشکلات مالی فیسکر به ورشکستگی این شرکت منجر شد اما مالکان جدید آن عرضه کارما به بازار در آینده را تضمین کرده اند. بی تردید، فیسکر کارما خودرویی ارزان قیمت نخواهد بود و در بازار خودروهای لوکس هم ردیف تسلا مدل اس قرار خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج