جاباما
۱۱۳۹۵۳۰
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

ملانیا؛ راز بزرگ زندگی فعلی دونالد ترامپ!

مولف کتابی در مورد ترامپ می‌گوید مدت‌هاست ملانیا در کنار دونالد ترامپ زندگی نمی‌کند و کسی نمی‌داند او اکنون کجاست.

اعتمادآنلاین: مولف کتابی در مورد ترامپ می‌گوید مدت‌هاست ملانیا در کنار دونالد ترامپ زندگی نمی‌کند و کسی نمی‌داند او اکنون کجاست.

مایکل والف نویسنده کتاب Landslide: The Final Days of the Trump Presidency معتقد است، این آخرین راز مبهم ترامپ به شمار می‌رود، زیرا مدت‌هاست که کسی از محل اقامت ملانیا ترامپ خبر ندارد.

ملانیا؛ راز بزرگ زندگی فعلی دونالد ترامپ!

این نویسنده بازگو می‌کند: ملانیا در بسیاری از مواقع ترامپ را همراهی نمی‌کند، البته زمان حضور ترامپ در کاخ سفید هم این اتفاق پیش می‌آمد، اما اکنون این مساله پرسش‌‌هایی برای اطرافیان دونالد ترامپ ایجاد کرده است، گرچه فعلاً کسی نمی‌خواهد این موضوع را مطرح کند.

والف در این زمینه به دیلی‌میل می‌گوید: من نتوانستم به نتایج مستندی در مورد وجود رابطه عاطفی بین ترامپ و ملانیا برسم و با اینکه به استراحتگاه «مار ئه لاگو» دعوت شده بودم و ساعت‌ها با هر دوی آنها مصاحبه کردم و آنها نیز سعی کردند خود را یک زوج خوشبخت نشان دهند، اما ردپای قانع‌کننده‌ای از این خوشبختی و حتی این ارتباط پیدا نکردم.

او ادامه می‌دهد: ترامپ به شدت به انتخابات ۲۰۲۰ فکر می‌کند و همچنان به اینکه این انتخابات از او ربوده شده است اعتقاد دارد. او در این وضعیت زندگی می‌کند و نمی‌تواند جز این در مورد چیز دیگری سخن بگوید.

والف تاکید می‌کند: ترامپ ایمان دارد که جو بایدن در مقام ریاست‌جمهوری خواهد مرد، و او بعد از شکست هریس در انتخابات ۲۰۲۴ به کاخ سفید بازخواهد گشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج