۱۱۳۹۵۷۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نکونام: تاکنون از جادوگر استفاده نکرده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: دربی زیبایی را شاهد بودیم و هر دو تیم آنالیز خوبی از هم داشتند.

فارس: سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: دربی زیبایی را شاهد بودیم و هر دو تیم آنالیز خوبی از هم داشتند.

جواد نکونام بعد از برتری مقابل نفت آبادان در نشست خبری، اظهار داشت: به استان خوزستان به خاطر دربی زیبایی که دیدیم، تبریک می‌گویم. بازی جانداری که مثل دیدار رفت تاکتیکی بود. هر دو تیم همدیگر را آنالیز کرده و همدیگر را می‌شناختند. به همین دلیل نیمه اول سخت بود.

سرمربی فولاد افزود: گرمای هوا روی هر دو تیم تاثیر گذاشته بود اما فوتبال خوبی را دیدیم؛ فوتبالی جاندار با ۲ تیم و خواسته های مختلف. تلاش ما این بود بالای جدول بمانیم و نفت آبادان هم برای حیثیت خودش بازی می‌کرد.

نکونام یادآور شد: ما نیمه اول بد شروع کردیم و سرعت بازی پایین بود. نفت تیم ما را بسته بود و موقعیت به ما نداد اما نیمه دوم با تغییر تاکتیک به بازی سرعت دادیم و توانستیم به گل برسیم. با توجه به بسته بازی کردن نفت آبادان به خواسته‌مان رسیدیم و توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم تا در کورس بالای جدول بمانیم.

وی درباره اینکه با برد امشب امید برای کسب سهمیه زنده مانده، برگ برنده را در چه می‌بینید، گفت: تمرکز ما روی کارمان است. بچه‌ها کار و تلاش می‌کنند اما واقعا تمرین در این هوا سخت است. اگر از تیم ما، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان بپرسید می‌گویند واقعا سخت است اما تلاش می‌کنیم و زحمت می‌کشیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. در نهایت هر اتفاقی افتاد خدا را شکر.

نکونام درباره مشکلش با پورموسوی، عنوان کرد: در آن صحنه نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. در اعتراضی من هم وارد شدم و کارت زرد گرفتم. به کمک داور گفتم اشتباه شنیده و من حرفی نزده‌ام. قانون هم می‌گوید اگر اشتباه متوجه شوند به سرمربی کارت زرد می‌دهند که من کارت گرفتم. البته در این گرما و فشار طبیعی است.

سرمربی فولاد در پاسخ به این سوال که آیا شما از جادوگر استفاده کرده‌اید، عنوان کرد: (باخنده) ما تا به حال از این کارها نکرده‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج