۱۱۳۹۶۱۵
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

سلیمی: هر دو وزنه‌بردار ما شانس مدال هستند

شرایط برگزاری بازی‌های المپیک تا الان خوب بوده است و تنها مشکلی که وجود دارد در بحث ترانسفر از فرودگاه به دهکده و از دهکده به سالن‌ها است. روز‌های اول این مشکل بیشتر بود، ولی بهتر شده است. در بحث تغذیه، سالن مسابقات و امکانات دهکده شرایط نسبتا خوب است.

فرهیختگان: بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری المپیک ۲۰۱۲ که بعد از کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد، این روزها در سمتی جدید همراه کاروان ایران در المپیک توکیو حضور داد. وی که پس از مدتی استراحت به دنیای مربیگری وارد شد و دوره‌های آن را گذراند، دو سال پیش به‌عنوان مشاور دکتر صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک انتخاب شد و در ادامه نامش برای بازی‌های المپیک توکیو در کادر سرپرستی کاروان ایران قرار گرفت و خیلی زود وارد مدیریت ورزش شد. قهرمانی که در دو دوره المپیک حضور داشت حالا از نزدیک تماشاگر رقابت نمایندگان ایران در این تورنمنت بزرگ است.

عضو کادر سرپرستی کاروان کشورمان درخصوص شرایط میزبانی توکیو گفت: «شرایط برگزاری بازی‌های المپیک تا الان خوب بوده است و تنها مشکلی که وجود دارد در بحث ترانسفر از فرودگاه به دهکده و از دهکده به سالن‌ها است. روزهای اول این مشکل بیشتر بود، ولی بهتر شده است. در بحث تغذیه، سالن مسابقات و امکانات دهکده شرایط نسبتا خوب است.»

وی درخصوص عملکرد کاروان ایران در روزهای نخست بازی‌های المپیک گفت: «به عقیده من عملکرد کاروان تا اینجا خوب بوده و ورزشکاران تمام تلاش خود را کردند. در ادوار گذشته هیچ‌گاه در هفته اول مدال طلا نداشتیم، اما در این دوره یک مدال طلا در تیراندازی و توسط جواد فروغی به‌دست آوریم که باعث شد خیلی زود وارد جدول مدال‌ها شویم و جایگاه خوبی هم به‌دست بیاوریم. عملکرد ملی‌پوشان ما در رشته‌هایی مثل والیبال، شمشیربازی و قایقرانی نیز تا الان قابل قبول بوده است. امیدوارم در روزهای آینده و در سایر رشته‌ها هم شاهد عملکرد خوبی از ورزشکاران کشورمان باشیم.»

دارنده مدال طلای المپیک در وزنه‌برداری درخصوص شرایط این رشته در المپیک توکیو و پیش‌بینی‌اش از عملکرد نمایندگان ایران در این دوره از مسابقات یادآوری کرد: «ما دو نماینده شایسته در وزنه‌برداری داریم که امیدوارم هر دو مدال بگیرند. علی داوودی جوان است و رقابت خوبی در سنگین‌وزن دارد. امسال در سنگین‌وزن مدال گرفتن راحت‌تر است، چون چند مدعی سنگین‌وزن نتوانستند سهمیه بگیرند و ما شرایط خوبی را داریم و داوودی شرایط کسب مدال را دارد.»

سلیمی تصریح کرد: «علی هاشمی دیگر نماینده ما هم چند رقیب مدعی و جدی در این مسابقات دارد، ولی او نیز وزنه‌بردار عنوان‌داری به‌شمار می‌رود و شانس کسب مدال دارد. درنتیجه امیدواریم هر دو نماینده ما در توکیو مدال بگیرند.»

وی در پایان درمورد اینکه آیا دلش برای وزنه‌زدن تنگ نشده است، تاکید کرد: «دل من همیشه برای وزنه‌زدن تنگ می‌شود، ولی عمر ورزش قهرمانی کوتاه است و خوشحالم که این فرصت نصیبم شده و در یک‌‌جای دیگر درحال کمک‌کردن به ورزش کشورم هستم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج