جاباما
۱۱۳۹۸۲۰
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

اولین گوشی اپل با بدنه تیتانیومی به بازار می‌آید

سری آیفون ۱۴ که در سال ۲۰۲۲ راهی بازار خواهد شد، احتمالا در مدل‌های پرو و پرو مکس بدنه‌ای با جنس آلیاژ تیتانیوم داشته باشد. این موضوع یکی از بزرگ‌ترین تغییرات ظاهری سری آیفون ۱۴ خواهد بود و ساخت آن به‌صورت انحصاری به فاکسکان سپرده می‌شود.

دیجیاتو: سری آیفون ۱۴ که در سال ۲۰۲۲ راهی بازار خواهد شد، احتمالا در مدل‌های پرو و پرو مکس بدنه‌ای با جنس آلیاژ تیتانیوم داشته باشد. این موضوع یکی از بزرگ‌ترین تغییرات ظاهری سری آیفون ۱۴ خواهد بود و ساخت آن به‌صورت انحصاری به فاکسکان سپرده می‌شود.

بر اساس گزارش جدید سرمایه‌گذاران شرکت JP Morgan Chase، آیفون ۱۴ اولین گوشی هوشمند اپل خواهد بود که با بدنه تیتانیومی وارد بازار می‌شود. این شرکت قبلا در سری اپل واچ ۶ و اپل کارت فیزیکی از تیتانیوم استفاده کرده بود اما سری آیفون ۱۲ فقط مدل‌های آلومینیومی و استیل ضدزنگ داشتند.

اولین گوشی اپل با بدنه تیتانیومی به بازار می‌آید

تیتانیوم در مقایسه با استیل ضدزنگ سختی خیلی بیشتری دارد و در برابر خش مقاوم‌تر است. تیتانیوم حدود دو برابر از آلومینیوم سخت‌تر است ولی فقط ۶۰ درصد از آلومینیوم وزن بیشتری دارد. به‌علاوه، این ماده در مقایسه با بسیاری از آلیاژهای دیگر مقاومت بیشتری در برابر خوردگی دارد.

با این حال، اثر انگشت به راحتی روی تیتانیوم دیده می‌شود. همچنین، سختی تیتانیوم صیقل زدن روی آن را دشوار می‌کند و ظاهر جذابی به وجود نمی‌آورد. حالا اپل در تلاش است تا به نحوی بر این مشکلات غلبه کند.

اولین گوشی اپل با بدنه تیتانیومی به بازار می‌آید

در گزارش امروز گفته شده که آیفون سال آینده مشخصات قوی‌تری نسبت به آیفون ۱۳ خواهد داشت. در نتیجه، پیش‌بینی می‌شود که افراد بیشتری در سال ۲۰۲۲ به سراغ تعویض گوشی خود بروند و آیفون ۱۴ را خریداری کنند. در این سری دیگر خبری از آیفون ۱۴ مینی ۵.۴ اینچی نخواهد بود، چون همان طور که قبلا گفته بودیم، مدل ۵.۴ اینچی امسال برای آخرین بار تولید می‌شود.

به گفته «مینگ-چی کو»، اپل در عوض دو آیفون ۶.۱ اینچی و دو آیفون ۶.۷ اینچی معرفی می‌کند تا در هر کدام از این دو اندازه دو مدل داشته باشد. در گزارش امروز جی‌پی مورگان گفته شده که تاچ آیدی هم می‌تواند امسال یا سال آینده از طریق دکمه پاور یا از طریق کارگذاری زیر نمایشگر به آیفون برگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج