۱۱۳۹۹۵۳
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

خادم‌پور: استقلال قهرمان جام حذفی می‌شود

مجیدی واقعا مثل یک پدر، معلم و برادر در این چند مدت که ما حقوق نمی‌گرفتیم و کسی کمک‌مان نمی‌کرد از لحاظ مالی و چه از لحاظ روحی و روانی کمک‌مان کرد و هم به‌عنوان یک معلم و هم یک روانشناس همه بچه‌ها را حمایت کرد و ما هم، چون سرمربی‌مان را دوست داریم با تمام وجود برای مجیدی و موفقیت استقلال جنگیدیم که بتوانیم به او کمک کنیم.

فرهیختگان: قبل از بازی یکشنبه‌شب استقلال مقابل نساجی، برخی رسانه‌ها از کار سخت فرهاد مجیدی برای انتخاب ترکیب ۳ نفره خط دفاعی این تیم خبر داده و نوشتند اگر مجیدی بخواهد در بازی برابر نساجی از سیستم ۳ دفاعه استفاده کند، احتمالا مجبور است از سینا خادم‌پور در خط دفاع بهره ببرد؛ چراکه استقلال در شرایطی در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر به مصاف نساجی رفت که برای این بازی عارف غلامی و مرادمند را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و یزدانی به‌دلیل آنچه استراحت خوانده شد در این بازی غایب بود.

با این شرایط استقلال برای بازی یکشنبه‌شب فقط محمد دانشگر را به‌عنوان دفاع وسط با تجربه در اختیار داشت و این‌طور به‌نظر می‌رسید اگر قرار باشد مجیدی از سیستم ۳ دفاعه استفاده کند، او همراه محمد نادری ۲ مدافع جلوزن آبی‌ها خواهند بود و سینا خادم‌پور هم در قلب خط دفاعی بازی خواهد کرد. درواقع از قبل بازی احتمال اینکه خادم‌پور جانشین یزدانی در ترکیب شود بسیار زیاد بود که درنهایت این اتفاق افتاد و خادم‌پور هم برای اولین‌بار در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفت و با یک نمایش بی‌نقص نیز پاسخ اعتماد کادرفنی را به‌خوبی داد. هرچند از خادم‌پور به‌عنوان یک هافبک دفاعی نام برده می‌شود، اما او نشان داد در خط دفاعی نیز می‌تواند عصای دست کادرفنی استقلال باشد. گفت‌وگو با خادم‌پور را در زیر می‌خوانید.

برای اولین‌بار در زمان حضور در تیم بزرگسالان استقلال بالاخره در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفتی.

بله، در این دو سال که افتخار پوشیدن پیراهن استقلال را داشتم برای اولین بار بود که از ابتدا و به‌صورت فیکس بازی را آغاز می‌کردم.

اتفاق بزرگی برای تو رخ داد چه حس و حالی از این ماجرا داشتی؟

من واقعا خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد اینجا تیم بزرگ استقلال است و من هم قطعا بازیکن خوب و موثری بودم که در این دو سال نظر مربیانم را جلب کردم، چون هر مربی‌ای که در این مدت به استقلال آمد من را خواسته و روی من حساب باز کرد. سال گذشته هم بیشتر درخدمت تیم بودم و به‌صورت تعویضی در اواخر فصل برای استقلال به میدان رفتم. امسال هم در نیم‌فصل اول خیلی خوب و آماده بودم، اما اتفاقات خوبی نیفتاد و به من اطمینان نشد، با این حال در نیم‌فصل دوم آقا فرهاد به من اطمینان کرد و از همان بازی سوم مقابل ماشین‌سازی که ۱۵ دقیقه به میدان رفتم توانستم دوباره به میدان بازگشته و عملکرد خوبی هم داشتم و الان هم آقای مجیدی به من دوباره فرصت داد و توانستم در دیدار مقابل نساجی به‌صورت ثابت به میدان بروم و با تمام وجود تیم را همراهی کنم. از آقای مجیدی ممنونم که به من اطمینان کرد. در هر صورت حضور در میدان قائم‌شهر نظر کادرفنی بود و از آنها متشکرم و به این تصمیم احترام می‌گذارم و خدا را شکر می‌کنم و هر زمانی هم که از این به بعد صلاح بدانند بازی می‌کنم، هر زمان هم که تشخیص بدهند روی نیمکت بنشینم، برای تیمم دعا می‌کنم. تصمیم همیشه با کادرفنی و سرمربی بوده و اینجا هم تیم بزرگ استقلال است و باید به تصمیمات کادرفنی احترام گذاشت.

در این مدت که در استقلال بودی از تو به‌عنوان یک هافبک دفاعی یاد شد، اما مقابل نساجی در پست مدافع به میدان رفتی!

سال گذشته در پست هافبک دفاعی از من بازی گرفتند و اگر بازی‌های سال گذشته را دیده باشید در هفت هشت هفته آخر به‌صورت تعویضی به میدان رفته و در این پست بازی کردم، اما در رده‌های ملی پایه و در همین استقلال در پست دفاع وسط بازی کردم و چه در زمانی که تیم سه دفاعه به میدان برود و چه زمانی که از من بخواهند در پست هافبک دفاعی بازی کنم هرکدام که تشخیص مربیان باشد به میدان می‌روم و استقلال را با افتخار همراهی خواهم کرد.

پس به‌نوعی آچار فرانسه استقلال هستی؟

این‌طور نمی‌شود گفت و این لطف شماست.

در این صورت این پست برایت غیرتخصصی نبود چون بعد از بازی خیلی‌ها این‌طور مطرح کردند که سینا خادم‌پور در مقابل نساجی در پست غیرتخصصی بازی کرده است.

بله، درست است و قبلا سابقه بازی در این پست را داشتم، اما جا دارد از محمد دانشگر و تمام بچه‌های تیم و به‌خصوص بزرگ‌تر‌های استقلال که من را حمایت کردند، تشکر کنم. ما بزرگ‌تر‌های خیلی خوبی داریم و از لحاظ نفرات واقعا در استقلال بهترین‌ها را از هر حیث داریم.

به‌خاطر سبک بازی و چهره و فیزیکی که داری اینطور گفته می‌شود که اگر قدر خودت را بدانی می‌توانی مسیر یک هافبک بزرگ را در پیش بگیری. چقدر خودت با این موضوع موافق هستی؟

باعث خوشحالی من است مسیری که بزرگان تیم ملی طی کردند را بروم و بتوانم جای آنها را بگیرم.

بازیکنانی مثل آزمون، جهانبخش و پورعلی گنجی همسن و سال تو بودند که راهی کشورهای خارجی شدند. چقدر به تیم‌ملی و ترانسفر شدن به تیم‌های خوب اروپایی فکر می‌کنی؟

آنقدر استقلال را دوست دارم که ابتدا دوست دارم خودم را در این تیم به هواداران، کادرفنی و خانواده ثابت کنم، اما قطعا هر فوتبالیستی دوست دارد پیشرفت کند، باید ببینیم خدا برای‌مان چه خیری را می‌خواهد و همه چیز دست آن بالایی است.

به دیدار مقابل نساجی برگردیم. بعد از گلی که دریافت کردید ورق برگشت و استقلال موفق به پیروزی پرگل در خانه حریف شد. آن هم با وجود آنکه مجیدی تیم نصف‌ونیمه‌ای را در زمین گذاشته بود!

همه بچه‌ها در استقلال بهترین هستند و ما ۲۴ بازیکن خوب را در کادر خود داریم و واقعا همه در یک سطح هستند. به شخصه بعد از یک فصل بازی نکردن به‌صورت دائم توانستم در ترکیب ابتدایی استقلال به میدان رفته و بازی را شروع کنم و امیدوارم که توانسته باشم عملکرد قابل قبولی را هم به نمایش گذاشته باشم و امیدوارم در ادامه بتوانم بهتر کار کنم. از کادرفنی هم ممنونم که به من اطمینان کردند و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد آنها را بدهم.

درباره نتیجه بازی هم صحبت می‌کنی؟

ما تیم بزرگ استقلال هستیم و برای ما فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی می‌کنیم، چون همیشه به‌دنبال برد می‌گردیم حتی در بازی‌های دوستانه، چون این هواداران به قول فرهاد مجیدی در بازی‌های دوستانه هم از استقلال پیروزی می‌خواهند.

فکر می‌کنی نتیجه دیدار استقلال مقابل سپاهان از هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر چه خواهد شد؟

ما همیشه با تمام وجود بازی کردیم و همیشه هم با تمام وجود بازی می‌کنیم، چون دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی را در پیش داریم و مقابل سپاهان می‌آییم تا با یک نمایش خوب برای دیدار نیمه‌نهایی آماده شویم.

فرهاد مجیدی در راس کادرفنی چه کار کرده است که تیم به یک ساختار و انسجام خوب رسیده و در این 10 هفته اخیر توانسته همه حریفان را شکست بدهد؟

مجیدی واقعا مثل یک پدر، معلم و برادر در این چند مدت که ما حقوق نمی‌گرفتیم و کسی کمک‌مان نمی‌کرد از لحاظ مالی و چه از لحاظ روحی و روانی کمک‌مان کرد و هم به‌عنوان یک معلم و هم یک روانشناس همه بچه‌ها را حمایت کرد و ما هم چون سرمربی‌مان را دوست داریم با تمام وجود برای مجیدی و موفقیت استقلال جنگیدیم که بتوانیم به او کمک کنیم، چون او هم بازیکنان را کمک کرد و از آنجایی که همه بازیکنان با جان و دل او را دوست دارند، ما هم دوست داشتیم به آقا فرهاد کمک کنیم.

به‌نظر می‌رسد اگر مجیدی به برخی مسائل که به آنها اشاره کردی ورود نمی‌کرد با توجه به مشکلات مالی که بازیکنان داشتند و مطالبات آنها پرداخت نمی‌شد، امروز شیرازه تیم پاشیده و کار سخت می‌شد.

در هر صورت و در هر شرایطی استقلال باید همیشه خوب باشد ما پارسال هم در جام حذفی یکی جام را مفت و روی غفلت از دست دادیم اما امسال واقعا باید جام حذفی را بگیریم و همه برای گرفتن این جام همدل شده‌ایم و هیچ چیزی جز قهرمانی و گرفتن جام حذفی و شاد کردن دل هواداران برای‌مان مهم نیست.

پس به‌نوعی از همین جا قول قهرمانی جام حذفی را می‌دهی!

من قول می‌دهم با این بازیکنان باغیرت و با این بزرگ‌ترها و کاپیتانی که داریم و با این کادرفنی قطعا جام را می‌گیریم و شک نکنید. پارسال هم ما در لیگ برتر و جام حذفی نایب‌قهرمان شدیم و امسال می‌خواهیم نتایج سال گذشته به‌خصوص در جام حذفی را جبران کرده و عنوان قهرمانی را به‌دست بیاوریم.

امسال هم شرایط مالی تا حدودی شما را اذیت کرده است.

درست است شرایط مالی خوب نبود و هنوز هم خوب نیست هرچند قول داده‌اند تا بهتر شود و ما امیدواریم که این اتفاق بیفتد.

پرسپولیسی‌ها در آستانه گلات قهرمانی هستند. هرچند شاید هفته پایانی اتفاقات دیگری بیفتد، در این خصوص چه صحبتی داری؟

صحبتی ندارم و کری هم نمی‌خوانم، چون تمرکزم روی تیم خودم و موفقیت با استقلال است.

اگر صحبت ناگفته مانده...

از شما به نمایندگی از اصحاب رسانه که همیشه از استقلال و بازیکنان این تیم و به‌خصوص جوانانی مثل من حمایت کرده و می‌کنید، ممنونم. از کادرفنی و بزرگ‌ترهای تیم هم ممنونم، بالاخره باید از یک جایی شروع می‌کردم دیر یا زود داشت اما باید بالاخره یک روز توانمندی‌هایم را نشان می‌دادم. امیدوارم توانسته باشم اطمینان کادرفنی و هواداران را جلب کنم. من تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم در آینده این روند را حفظ کنم. با این بازی هم که کردم تلاشم را دوچندان خواهم کرد تا بتوانم بیشتر از این در استقلال موفق باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پوکر

      خمس جامهای پرسپولیس گرفتن لیاقت میخواهد که تیم کیسه نداره مثل سال قبل از دستشون در میارن

      پاسخ ها

      • مجتبی ضرابی

        بنده خدا استقلال اگه جام هم بگیره ازطریق جوانمردانه هست نه مثل بعضی تیمها که کمک وزیر ورزش وداورها پشتشونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج