جاباما
۱۱۴۰۱۲۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جمشیدیان: روی شرافت محرم و فرهاد قسم می‌خورم

پیشکسوت تیم های استقلال و سپاهان گفت: مطرح کردن بحث تبانی درباره محرم نویدکیا و فرهاد مجیدی به هیچ وجه درست نیست و هرگز انگ این قبیل مسائل به این دونفر نمی‌چسبد.

خبرورزشی: در آستانه دیدار حساس هفته پایانی تیم‌های استقلال و سپاهان یکی از بازیکنان سابق فوتبال کشورمان که در هر دو تیم بازی کرده و با هر دو سرمربی این دو تیم هم تیمی بوده درباره این دیدار صحبت کردیم. احمد جمشیدیان در گفتگو با خبرورزشی، درباره دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان و حاشیه هایی که درباره این بازی عنوان شده حرف زد.

استقلال و سپاهان باز هم به هم رسیدند. اما این بار جدال سپاهان جنگ برای پیروزی و انتظار برای شکست پرسپولیس در آرزوی قهرمانی لیگ برتر است. این دیدار را چطور پیش بینی می کنید؟

استقلال و سپاهان، در کنار دو سه تیم دیگر پر طرفدار کشورمان در هر جایگاهی که در جدول رده بندی قرار داشته باشند انگیزه هایشان برای مصاف با هم را از دست نمی‌دهند. چون می دانند مردم و طرفدارانشان این تیم‌ها آنها را رصد می‌کنند. به همین خاطر سعی می کنند با بهترین نفرات شان در زمین مسابقه حضور پیدا کنند.

وضعیت استقلال را چطور ارزیابی می کنید؟

استقلال در دیدار قبلی مقابل نساجی با یک تیم نصفه و نیمه به زمین رفت اما دیدیم تاثیر پخش مستقیم مسابقات و روزهای پایانی فصل برای عقد قراردادهای جدید، چه انگیزه‌ای به نفرات جوان استقلال داده بود و باعث شد تا همه آنها بدرخشند. اینکه فکر کنیم استقلال بی انگیزه است یک امر طبیعی است.

چطور؟

چون فرهاد مجیدی سهمیه آسیا را گرفته و به آنچه می‌خواست رسیده و از طرفی با توجه به خستگی بازیکنانش و لیگ فرسایشی که بیش از ۱۰ ماه به طول انجامیده دوست دارد بازیکنانش را برای دو بازی حساس پیش رو - البته به شرطی که از نیمه نهایی جام حذفی رد شود و به فینال برسد - سرحال نگه دارد. به نظرم فرهاد کاملاً حرفه‌ای رفتار کرده و بعید می‌دانم مقابل سپاهان هم با همه نفرات اصلی اش تیمش را به میدان بفرستد.

سپاهان را چطور ارزیابی کرده اید؟

سپاهان یک تیم کامل است. تیمی متحد و هماهنگ که محرم توانسته آنها را در اولین سال مربیگری‌اش به خوبی و با انگیزه بالا روانی مسابقات کند. قطعاً سپاهان در شرایط عادی حتی می تواند استقلال را با تمام نفرات اصلی اش باز هم مثل بازی رفت شکست دهد.

در این چند روز صحبت از تبانی استقلال و سپاهان و شایعاتی از سوی طرفداران باشگاه پرسپولیس و فضای مجازی دیده و شنیده شده است. به نظر شما این مسائل تا چه اندازه حقیقت دارد؟

قبل از اینکه جواب این سوال را بدهم باید بگویم من پنج سال با محرم نویدکیا در سپاهان کار کردم. ما با هم هم‎ اتاق بودیم. با فرهاد مجیدی هم یک سال در استقلال هم‎بازی بودم. هر دو آنها را کاملا می‌شناسنم. اگر بخواهم دو نفر را در فوتبال ایران نام ببرم که نمی‌توان به آنها انگ زد همین دو نفر هستند. در واقع من روی صداقت و سلامتی این دو نفره قسم می خورم و شک ندارم. چون تجربه همراهی با آنها را دارم. البته این که پنج سال دیگر این فوتبال با فرهاد و محرم چه می کند را نمی دانم ولی در حال حاضر بر روی هر دو نفرشان قسم می خورم که هردو با شرافت ترین فوتبالی های ایران هستند؛ هم محرم و هم فرهاد. همانطور که در بازی هفته قبل دیدیم محرم سپاهان را چطور به میدان فرستاد. او همیشه گفته بعد از سپاهان تیم دومش ذوب‌آهن است و با اینکه می دانست پرسپولیس به تراکتور گل بعدی را هم زده و شانسش برای قهرمانی بازهم کمتر شده بود ولی اینقدر جنگید و تیمش را جلو برد تا گل دوم را هم بزنند.

فکر می کنید سپاهان قهرمان می شود یا پرسپولیس؟

من فکر می کنم بهتر است کسانی که در فوتبال دنبال این حواشی هستند بیشتر به خود فوتبال فکر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج