۱۱۴۰۱۲۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

داستان سرمربی سابق و کم کاری بازیکنان استقلال

استقلال زمستان پارسال در حالی راهی اصفهان شد که پیش از آن طی ۳ مسابقه خود مقابل سایپا، نفت مسجد سلیمان و نساجی فقط موفق به کسب چهار امتیاز شده بود و انصافاً زیبا هم بازی نمی‌کرد.

خبرورزشی: محمود فکری که مهر ماه سال گذشته به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شده بود، اوایل اسفند پارسال به طور توافقی از این تیم جدا شد. فکری در حالی جای خود را به فرهاد مجیدی داد که هواداران اصلاً از وضعیت فنی تیمشان رضایت نداشتند. البته محمود فکری پس از جدایی به شدت نسبت به برخی رفتارهایی که مدعی بود چند بازیکن استقلال انجام داده‌اند، ناراحت شده و این دلخوری همچنان تداوم دارد چون طی ماه‌های اخیر چند بار صحبت از کم‌کاری برخی بازیکنان استقلال طی دوران سرمربیگری خود کرده است.

استقلال زمستان پارسال در حالی راهی اصفهان شد که پیش از آن طی ۳ مسابقه خود مقابل سایپا، نفت مسجد سلیمان و نساجی فقط موفق به کسب چهار امتیاز شده بود و انصافاً زیبا هم بازی نمی‌کرد ولی در خلال تقابل با سپاهان به جرئت می‌توان گفت آبی‌پوشان اساساً هیچ حرفی برای گفتن در میدان نداشتند و به‌معنای واقعی کلمه مغلوب شاگردان نویدکیا شدند.

استقلال بازی را باخت، نارضایتی هواداران به اوج رسید و در نهایت محمود فکری پس از تساوی این تیم برابر مس رفسنجان در هفته شانزدهم ترجیح داد کناره‌گیری کند ولی چند روز پس از همان اتفاقی بود که شایعه شد سرمربی کنار رفته استقلال از چند بازیکن این تیم به شدت دلخور است و اعتقاد دارد آنها کم کاری کرده‌اند.

محمود فکری تا امروز با صراحت حرفی از مسابقه مقابل سپاهان نزد ولی علناً گفته که برخی نفرات استقلال در دوران سرمربیگری او کم کاری کردند! شایعه ای که بازیکنان استقلال قاطعانه آن را تکذیب کرده و معتقدند همه چیز به نظر کادرفنی بازمی‌گردد و تفاوت نتیجه‌گیری استقلال در دوران فکری و مجیدی هم دقیقاً همین مسئله است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج