۱۱۴۰۱۹۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اعلام حکم پرونده ویلموتس باز هم به تاخیر افتاد

بر اساس خبر موثقی که به فوتبالی رسیده است، دادگاه CAS  اعلام حکم نهایی پرونده مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران را بازهم به تاخیر انداخت.

فوتبالی: بر اساس خبر موثقی که به فوتبالی رسیده است، دادگاه CAS اعلام حکم نهایی پرونده مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران را بازهم به تاخیر انداخت.

پیش از این قرار بود رای نهایی دادگاه حکمیت ورزش در رابطه با پرونده پر رمز و راز قطع همکاری مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران اوایل تیر ماه سال جاری اعلام شود و تکلیف احتمالی غرامت به این مربی بلژیکی تعیین شود اما پس از گذشت روزهای ابتدایی تیرماه خبری از سمت دادگاه CAS نیامد و البته جلسات مجازی دادگاه کاس، اوایل تیر برگزار شد و طرفین این دعوای بزرگ حقوقی به صورت آنلاین در این جلسه شرکت کردند.

بر اساس آخرین اخباری که به دست خبرنگار فوتبالی رسیده است نهم شهریور ماه سال جاری مصادف با پایان ماه آگوست به عنوان آخرین مهلت اعلام رای پیرامون پرونده ویلموتس اعلام شده است.

شاید دلیل اینکه زمان اعلام رای به تعویق می افتد این باشد که پرونده ویلموتس دارای پیچیدگی های بسیاری است و از لحاظ ابعاد مالی و حقوقی یکی از بزرگ ترین پرونده های مفتوح در دادگاه حکمیت ورزش است.

از سوی دیگر با گذشت زمان ابعاد جدیدی از این قرارداد ترکمنچای گونه روشن می شود و هر روز به دلیل خسارت تاخیر تادیه میزان خسارت احتمالی به ویلموتس افزایش می یابد.

البته تیم حقوقی فدراسیون فوتبال هم با کمک وزارت امورخارجه و وکلای تازه نفس ادعا کرده اند که دفاعیات محکمی را در جلسه دفاع ابراز کرده اند و شاید همین اتفاق ها دلیل بیشتر طول کشیدن زمان اعلام رای باشد. البته وکلای ویلموتس هم ادعا کرده اند که برنده این دادگاه خواهند بود. باید در نهایت چه اتفاقی می افتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج