جاباما
۱۱۴۰۲۶۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

صفارهرندی حرف‌هایش درباره رئیسی را پس گرفت

در فیلمی که از محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، منتشر شده، او از توصیه مهم رهبر معظم انقلاب به ابراهیم رئیسی سخن گفته است. او می‌گوید من شنیدم که حضرت آقا در یک دیداری که آقای رئیسی خدمتشان بودند به ایشان توصیه کردند که تابع این و آن نباشند و نزدیکانشان در این داستان خطیر دخالت نداشته باشند.

روزنامه شرق: در فیلمی که از محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، منتشر شده‌، او از توصیه مهم رهبر معظم انقلاب به ابراهیم رئیسی سخن گفته است. او می‌گوید من شنیدم که حضرت آقا در یک دیداری که آقای رئیسی خدمتشان بودند به ایشان توصیه کردند که تابع این و آن نباشند و نزدیکانشان در این داستان خطیر دخالت نداشته باشند.

اما فارس گزارش کرده که این یک گفتار چندثانیه‌ای و تقطیع‌شده از محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، درباره توصیه رهبری به آیت‌الله رئیسی درباره نحوه چینش کابینه بود است.

فارس نوشته وزیر ارشاد احمدی‌نژاد، با ابراز تأسف از تقطیع مطلب خود، محتوای آن را دروغ دانست و اظهار کرد: تا آنجا که من اطلاع دارم، جناب آقای رئیسی در اخذ مشورت از افراد صاحب‌نظر و گروه‌های مختلف کارشناسی برای انتخاب اعضای کابینه، با سعه صدر کامل عمل کرده است و البته غیر از این هم از ایشان انتظار نمی‌رفت و این حقیقت ان‌شاءالله در روز معرفی کابینه به مجلس، جلوه بیشتری خواهد داشت. از زمان پایان انتخابات ریاست‌جمهوری بحث کابینه رئیسی به یکی از مهم‌ترین موضوعات سیاسی بدل شده است.

رئیسی گفته کابینه‌اش فراجناحی است؛ اما خود اصولگرایان بحث‌هایی درباره سهم‌خواهی، فشار و لابی به رئیسی برای چینش کابینه مطرح می‌کنند. از سویی دیگر، همین اصولگرایان در مواجهه با این پرسش که آیا دنبال سهم‌خواهی‌اند یا به رئیسی مشورت یا توصیه‌ای برای چیدن کابینه داشته‌اند، منکر می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج