جاباما
۱۱۴۰۹۴۰
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

جدیدترین نسخه تلگرام منتشر شد

تلگرام با آپدیت بزرگ ۷.۹.۰ مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که دربرگیرنده ویژگی‌هایی در بخش تماس ویدیویی، پیام‌های خودمحوشونده و تنظیم سرعت پخش ویدیو است. در این نسخه حتی شاهد ایموجی‌های متحرک جدیدی هم هستیم.

دیجیاتو: تلگرام با آپدیت بزرگ ۷.۹.۰ مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که دربرگیرنده ویژگی‌هایی در بخش تماس ویدیویی، پیام‌های خودمحوشونده و تنظیم سرعت پخش ویدیو است. در این نسخه حتی شاهد ایموجی‌های متحرک جدیدی هم هستیم.

تلگرام ۷.۹.۰ بالاخره منتشر شد و از همین حالا می‌توانید آن را از فروشگاه‌های اپلیکیشن نصب کنید. آپدیت جدید تلگرام شامل نسخه دوم قابلیت Group Video Calls است که اجازه می‌دهد حداکثر ۳۰ فید ویدیویی و ۱۰۰۰ بیننده داشته باشید. تلگرام می‌خواهد در آینده می‌خواهد تعداد بینندگان را افزایش دهد. البته نکته عجیب این‌جاست که برای استفاده از این قابلیت ابتدا باید یک گروه بسازید، سپس آن‌جا چت صوتی ایجاد کنید و بعد این چت را به حالت فید ویدیویی تبدیل نمایید

جدیدترین نسخه تلگرام منتشر شد

نسخه دوم پیام‌های ویدیویی قابلیت دیگری است که به تلگرام ۷.۹.۰ اضافه شده و امکان استفاده از ویدیوهای باکیفیت‌تر را فراهم می‌کند. این نسخه به کاربر اجازه می‌دهد پیام‌های ویدیویی را متوقف یا دوباره پخش کند یا با سرعت جلو بزند. همچنین حالا وقتی در هنگام ضبط ویدیو از دوربین عقب استفاده می‌کنید، می‌توانید با پینچ کردن زوم داشته باشید.

آپدیت جدید تلگرام اجازه می‌دهد سرعت پخش ویدیو را از بین ۰.۵، ۱.۵ و ۲ برابری تنظیم کنید. برای استفاده از این ویژگی کافیست در هنگام تماشای ویدیو روی منوی سه نقطه‌ موجود در صفحه ضربه بزنید. افزون بر این، اگر زمان خاصی در ویدیو وجود دارد که می‌خواهید آن را برای مخاطبتان مشخص کنید، می‌توانید روی همان ثانیه پاسخ بگذارید تا لینکی به همان زمان از ویدیو ایجاد شود.

تماس‌های ویدیویی دوطرفه حالا از ویژگی اشتراک‌گذاری صفحه با صدا پشتیبانی می‌کنند. این یعنی صدای دستگاه شما برای طرف مقابل هم پخش می‌شود. برای اشتراک‌گذاری صفحه در حین تماس ویدیویی کافیست دکمه دوربین را لمس کرده و صفحه نمایش را به عنوان منبع تصویر انتخاب کنید.

جدیدترین نسخه تلگرام منتشر شد

حذف خودکار پیام‌ها هم حالا از گزینه جدیدی برای زمان‌بندی یک ماهه بهره می‌برد. این ویژگی پیش‌تر فقط محدود به زمان‌بندی ۱ روزه یا ۱ هفته‌ای بود، اما اکنون وقتی منوی سه نقطه را لمس کنید و گزینه Clear history را بزنید، می‌توانید تعیین کنید که پیام‌هایتان تا یک ماه آینده در دسترس باقی بمانند.

همچنین ویرایشگر رسانه‌ای هم در زمان طرح زدن روی تصاویر دقت بالاتری را ارائه می‌کند. در این آپدیت می‌توانید اندازه قلم خود را افزایش دهید یا با کاهش زوم روی تصاویر اندازه قلم را پایین بیاورید.

جدیدترین نسخه تلگرام منتشر شد

از دیگر ویژگی‌های جدید تلگرام ۷.۹.۰ می‌توانیم به انیمیشن‌های بهتر در صفحه ورود رمز عبور، دوربین درون برنامه‌ای برای نسخه iOS و ایموجی‌های متحرک جدید اشاره کنیم. به‌علاوه، حالا اگر ایمیل ریکاوری نداشته باشید و رمز عبور دومرحله‌ای خود را فراموش کنید، تلگرام تا ۷ روز به شما فرصت می‌دهد تا بتوانید رمز عبور خود را تغییر دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sadegh

      از فیلترینگ بیارینش بیرون بعد این خبرها رو بزارین

    • حر

      جدیدترین فیلترینگ هم در ایران تصویب شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج