جاباما
۱۱۴۱۳۳۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آذری: پیشنهاد به نکونام فرمالیته نبود

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به نظر مثبت هیات‌مدیره به ادامه همکاری با جواد نکونام، گفت: پیشنهاد باشگاه به آقای نکونام نه فرمالیته و نه از روی دل‌سیری بوده است، بلکه کارمان را کلاسیک پیش برده‌ایم.

ایسنا: سعید آذری اظهار کرد: خدا را شکر که این لیگ فرسایشی تمام شد زیرا تقریبا اتفاقاتی که در طول فصل بیستم برای ما رخ داد، عملکردمان را تحت الشعاع قرار داد. برای این فصل، جایگاه‌مان را بین چهار تیم اول مشخص کرده بودیم که این مهم تا روز آخر نیز در حال رقم خوردن بود. البته با توجه به هدف‌گذاری که انجام داده بودیم، در مسابقات جام حذفی از برنامه‌مان جلوتر هستیم.

فصل نسبتا خوبی را پشت سر گذاشتیم

وی ادامه داد: لیگ، امسال فشرده‌تر و فرسایشی بود و سرمایه‌گذاری تیم‌ها نیز متفاوت شد و در این شرایط هم متاسفانه فولاد در نیم‌فصل نتوانست تقویت شود که البته اگر هوش و ذکاوت من نبود، نمی توانستیم پنجره فولاد را باز نگه داریم و همین بازیکنان را هم در ابتدای فصل جذب کنیم. در مجموع می‌توانم بگویم سال نسبتا خوبی را پشت سر گذاشتیم و سال موفق نیز زمانی برای ما رقم می‌خورد که ان‌شاءالله بتوانیم در جام‌حذفی، جام قهرمانی را بالای سر ببریم. کار سخت است اما بسیار امیدواریم. امیدوارم بازی با ملوان را با انگیزه پشت سر بگذاریم و فولاد برای اولین بار راهی فینال جام‌حذفی شود و در گام دوم نیز بتوانیم با نهایت تلاش، خودمان را به جام برسانیم.

هیات‌مدیره باشگاه با من هم تعارف ندارد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره صحبت‌های جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با پدیده که عنوان کرد بود بعید می‌داند فصل بعد هم در فولاد باشد و بعد از آن نیز صحبت‌هایی مطرح شد که نکونام این طور برداشت کرده است که برنامه‌ خواستن باشگاه از او فرمالیته بوده است، گفت: اصلا چنین چیزی درست نیست. من ۱۰ روز پیش نامه‌ای به آقای نکونام ارسال کردم که با او جلسه‌ داشـته باشیم که این جلسه نیز پیش از بازی با پدیده مشهد برگزار شد. در حال حاضر به جز باشگاه‌های تراکتور و گل‌گهر که سرمربیان خود را انتخاب کرده‌اند، باشگاه‌های دیگر فعلا اقدامی نداشته‌اند، در حالی‌که ما تاکنون با آقای نکونام یک جلسه داشته‌ایم و پیش از آن هم خود هیات مدیره برای ادامه این همکاری جلسه تشکیل داده بودند و از نکونام برنامه خواستند. بحث فرمالیته بودن برنامه خواستن از نکونام بیشتر در فضای مجازی مطرح شده است، در حالی‌که اعضای هیات مدیره باشگاه حتی با من که مدیرعامل باشگاه هستم، تعارف ندارند، ضمن این‌که به آقای نکونام نامه‌ای ارسال کرده‌ایم تا ان‌شاءالله فردا با وی مجددا جلسه نهایی مذاکرات‌مان را برگزار کنیم که یا خود نکونام یا وکیل وی در جلسه حاضر خواهد شد.

پیشنهاد به نکونام فرمالیته نیست

وی با بیان این‌که نتیجه زحمات نکونام در باشگاه فولاد مشخص است، افزود: هیات مدیره از عملکرد وی راضی است و من را به عنوان نماینده تام‌الاختیار هیات مدیره مامور کرده‌اند که ان‌شاءالله فردا با خود آقای نکونام، وکیل یا نماینده قانونی‌اش جلسه داشته باشم و صحبت‌های نهایی را بشنویم. پس پیشنهاد ما به آقای نکونام نه فرمالیته و نه از روی دل‌سیری بوده است، بلکه کارمان را کلاسیک پیش برده ایم.

بسته باقی‌ماندن پنجره یکی از دغدغه‌های نکونام است

آذری خاطر نشان کرد: آقای نکونام یک‌سری دل مشغولی‌ها دارد که شامل بسته بودن پنجره باشگاه فولاد است. به هر حال اگر ما خیلی بدبینانه به قضیه بسته بودن پنجره فولاد نگاه کنیم، چه دادگاه CAS رای بدهد یا ندهد، پنجره زمستانی فولاد باز خواهد شد و محرومیت باشگاه به پایان خواهد رسید اما معمولا تیم‌های قدرتمند به صورتی حرکت می‌کنند که همان ابتدای فصل بتوانند یارهای خوب را جذب کنند که بسته باقی‌ماندن پنجره نقل و انتقالات تابستانه فولاد یکی از دغدغه‌های نکونام است، وگرنه هیات مدیره باشگاه مصر به ادامه همکاری با آقای نکونام است. به هر حال اگر فردا توافقات نهایی صورت بگیرد، کارهای نهایی تمدید قرارداد صورت خواهد گرفت.

حمایت شرکت فولاد از باشگاه بی‌نظیر بوده است

وی با تمجید از عملکرد شرکت فولاد در زمینه فراهم کردن شرایط لازم برای تیم، افزود: شرکت فولاد خوزستان هر کاری که توانسته برای باشگاه خود انجام داده است و ما هر حمایتی که لازم داشته‌ایم، شرکت دریغ نکرده است که این جای تقدیر و تشکر دارد. در بحث پشتیبانی، مالی و فرهنگی، شرکت فولاد و در راس آن آقای ابراهیمی مدیرعامل شرکت از هیچ تلاشی دریغ نکرده و هیچ زمانی پشتیبانی شرکت از تیم کم نشده است. ممکن است من فردا روزی در باشگاه فولاد نباشم اما موظفم که بگویم حمایت شرکت از باشگاه بی نظیر بوده است و وظیفه دارم که از همه این دوستان تشکر کنم و امیدوارم برای این‌که باشگاه این سیر صعودی را ادامه دهد، این حمایت‌ها تداوم داشته باشد. به هر حال دل‌نگرانی بابت حمایت مجموعه از باشگاه و تیم وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: به هر حال وظیفه باشگاه این است که ثبات نسبی خود را حفظ کند که یک ضلع آن کادر فنی و یک ضلع آن خود باشگاه است که آن‌چه وظیفه ما است، برای حفظ کادر فنی روز دوشنبه انجام می‌دهیم. باید فردا مذاکرات لازم صورت بگیرد، ضمن این‌که رویکرد باشگاه و هیات مدیره حفظ آقای نکونام است. این‌که چه مذاکراتی در این جلسه نهایی انجام شود، به حضور نماینده آقای نکونام برمی‌گردد.

خیلی از شیطنت‌ها همچنان ادامه دارد

وی در ادامه با اشاره به تداوم برخی شیطنت‌ها، گفت: از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم در حد توان جنگیدند و خود آقای نکونام نیز مبارزه کرد. فعلا هم تمام تمرکزمان روی بازی این هفته با ملوان است. بالاخره خیلی از شیطنت‌ها همچنان ادامه دارد و آقایانی که خودشان را عاشق این باشگاه نشان می‌دادند، چه از بازیکن گرفته و چه مربی سابق، به جای این‌که همراهی کنند متاسفانه اقدامات دیگری داشته‌اند. این نفرات فکر کنند نکونام و آذری هم از این باشگاه رفتند ولی اگر فردا روزی پنجره باشگاه باز شد و این بازیکنان خواستند به فولاد برگردند، بهتر است به تیمی بیایند که در باشگاه‌های آسیا حضور دارد یا تیمی که باید دوباره برگردد و مسیرش را از نو شروع کند؟ بعضی از نفرات کارهایی را انجام دادند که اصلا لزومی به انجام آن نبود. به هر حال باید این افراد دل‌شان برای فولاد بسوزد، نه این‌که تلاش کنند فولاد نتیجه نگیرد تا مثلا سعید آذری از فولاد اخراج شود زیرا بعد می‌شود ذوب آهن اصفهان که متاسفانه بقای‌اش را به موفقیت تیم دیگری گره زد و حتی نتوانست از اعتبار خود در روز آخر مسابقات در خانه‌اش دفاع کند.

پیشکسوتان خوزستان در فضایی آرام و دوستانه کنار هم باشند

آذری گفت: موضوع خوشحال‌کننده برای من این است که هواداران فولاد در فوتبال صاحب‌نظر هستند و حقایق را دیدند و امیدوارم این همگرایی در پایان جام حذفی نیز ادامه داشته باشد. من چه در این استان باشم، چه نباشم، می‌خواستم به همه یادآوری کنم که سرمربی یک تیم خیمه باشگاه است و اگر فردا روزی آقای ایکس سرمربی تیم شد با چهار باخت او را بیرون نکنند و ثبات در دستور کار باشد. شاید این نتایج ایده‌آل خودمان هم نبود اما واقعا کار کردیم و تیمی بودیم که تا آخرین روز در لیگ برتر جنگیدیم. همچنین خواهشم از پیشکسوتان فوتبال خوزستان این است که چه ما این‌جا باشیم چه نباشیم، سعی کنند در یک فضای آرام، متعادل و دوستانه کنار هم باشند و امیدوارم اختلافات ریشه‌ای که با یکدیگر دارند، برطرف شود. البته خود من از برخی پیشکسوت‌ها دعوت کردم که به باشگاه بیایند اما برخی حاضر نشدند که امیدوارم هیات فوتبال خوزستان به عنوان یک متولی، پیشکسوتان را دورهم جمع کند تا یک بار دیگر توانمندی فوتبال خوزستان را به فوتبال مملکت دیکته کنیم. به هر حال نقدهایی هم به کار ما بود که برخی منصفانه و برخی هدف‌دار بود اما من در خوزستان از مردم، پیشکسوتان و رسانه‌ها چیزی جز انسانیت ندیدم.

وی ادامه داد: متاسفانه حتی یکی از سایت‌های فوتبالی در روز بازی ما با پدیده یک شیطنت انجام داد و خبری را منتشر کرد که فولاد در پرونده بلبلی شکست خورده است که وقتی بررسی کردیم، متوجه شدیم یکسری آقایانی که قبلا تحت هر عنوانی در فولاد کار می‌کردند، پشت این قضیه بودند که این اوج بی انصافی و بی محبتی در حق تیمی بود که برای کسب سهمیه تلاش می‌کرد و این گوشه‌ای از شیطنت‌ها علیه فولاد است که البته تمام‌شان را مدیریت کرده‌ایم.

ممکن است فولاد آخرین خانه من برای مدیریت باشد

مدیرعامل باشگاه فولاد با اشاره به نامهربانی‌هایی که در حق خودش نیز شد، عنوان کرد: به همه آن‌هایی که گفتند آذری فولاد را پله‌ای قرار داده است که به استقلال برود یا برای خودش تبلیغ می‌کند که به ذوب آهن برود، می‌گویم که من طی دو سال گذشته چنین پیشنهادهایی داشته‌ام و همین الان هم از یکی دو باشگاه پیشنهاد خوب دارم اما اگر قرار شد به دلیل مشکلات خانوادگی از فولاد جدا شوم، یا به صورت موقت یا دائمی از فوتبال خواهم رفت و کسی فکر نکند که من مصلحت اندیش نیستم زیرا برای باشگاهی که در آن فعالیت می‌کنم انرژی می‌گذارم. من از ۱۷ سالگی زندگی قهرمانی ورزشی‌ام شروع شد و فرد زحمتکشی بوده‌ام و اگر فردا یا پس فردا فولاد من را نخواهد، به صورت موقت یا دائمی از فوتبال می‌روم و ممکن است فولاد آخرین خانه من برای مدیریت در فوتبال باشد. به هر حال اگر از فولاد بروم مطمئن باشید که این باشگاه فعلا آخرین پایگاه من است و مدتی از فوتبال خواهم رفت اما آرزو دارم با افتخار از فولاد بروم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج