جاباما
۱۱۴۱۵۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شرط باشگاه پرسپولیس برای ماندن دروازه‌بان خاطی

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس برای ماندن در این تیم باید تعهد اخلاقی بدهد.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پنجمین قهرمانی خود را جمعه شب گذشته پس از پیروزی دو بر صفر مقابل پیکان تهران جشن گرفت که کریم باقری در آن حضور پیدا نکرد.

مربی تیم ملی ایران که روی نیمکت پرسپولیس دستیار یحیی گل محمدی است به دلیل رفتار حامد لک دروازه‌بان این تیم حاضر نشد در جشن قهرمانی شرکت کند. او در جریان بازی به صحبت‌های کریم باقری مبنی بر آرامش بیشتر در صحبت‌هایش با مدافعان گوش نکرد و پاسخ او را داد تا کریم باقری به شدت با او برخورد کند.

حاشیه‌ای که با واکنش تند هواداران این تیم در فضای مجازی روبرو شد و اکثر آنها خواستار برخورد با دروازه‌بان پرسپولیس شده‌اند.

انتشار خبر درگیری لفظی حامد لک با باقری باعث شد تا سنگربان سرخ‌ها در فضای مجازی از مربی خود عذرخواهی کند. لک که با واکنش تند هواداران پرسپولیس روبرو شد به کریم باقری نیز پیام داد تا رسما بابت اشتباه خود معذرت خواهی کرده باشد.

باشگاه پرسپولیس برای برخورد با حامد لک منتظر گزارش افشین پیروانی مدیر تیم است تا او اتفاقات افتاده را به کمیته انضباطی باشگاه ارسال کند.

پیروانی قبل از رسانه‌ای شدن این موضوع، قصد داشت دلخوری باقری را با عذرخواهی حامد لک دروازه‌بان این تیم برطرف کند اما حالا باید دید واکنش او در قبال ناراحتی اعضای تیم به چه شکل خواهد بود.

مدیران باشگاه قصد دارند در صورت ارائه این گزارش برخورد جدی با لک کنند تا او مراقب رفتارهای حاشیه ساز خود در یک ماه اخیر که چند بازی اتفاق افتاده است بیشتر از گذشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج