۴ خوراکی ویژه برای سلامت مردان
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
ایرانیان - F داخلی موبایل111
کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
پارسیس - f تبلت
سمپاشی امحا_1
لایکو_1
تدریس خصوصی امیرکبیر_1
سمپاشی امحا_3
لایکو_3
تدریس خصوصی امیرکبیر_3
لایکو_4
تدریس خصوصی امیرکبیر_4
سمپاشی امحا_4
سمپاشی امحا_2
تدریس خصوصی امیرکبیر_2
لایکو_2
ایرانیان - F داخلی1111
کلینیک زیبایی پارسیس_f
۱۱۴۲۰۲۷
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
۲۶۹۹
نیاز‌های سلامتی مردان با نیاز‌های زنان متفاوت است و بنابراین این احتمال وجود دارد که برخی از غذا‌ها به آن‌ها در برابر نگرانی‌های رایج سلامت مردان کمک کند.

انتخاب: نیاز‌های سلامتی مردان با نیاز‌های زنان متفاوت است و بنابراین این احتمال وجود دارد که برخی از غذا‌ها به آن‌ها در برابر نگرانی‌های رایج سلامت مردان کمک کند.

به نقل از نشریه Everyday Health یک رژیم غذایی سالم برای حفظ سلامتی مطلوب ضروری است، اما آیا به اندازه کافی از غذا‌های خاصی که برای بدنتان ضروری است می‌خورید؟ اختلال جنسی، بهبود ماهیچه‌ها بعد از ورزش، افسردگی، اختلال شناختی، ناباروری و موارد دیگر را می‌توان با خوراکی‌ها کنترل کرد:

ماهی قزل آلای وحشی

کمبود ویتامین D ممکن است به درمان بسیاری از اختلالات جنسی مردانه کمک کند. طبق مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۲ در مجله Dermato-Endocrinology منتشر شد، دریافت مقدار کافی ویتامین D ممکن است با کاهش آسیب عروقی ناشی از التهاب، خطر ابتلا به مشکلات جنسی را به حداقل برساند.

گردو

گردو منبع عالی اسید‌های چرب امگا ۳، آنتی اکسیدان‌ها و مواد شیمیایی گیاهی است که ممکن است برای سلامت مغز مفید باشد. این مواد مغذی برای کمک به دفع افسردگی و حفظ عملکرد شناختی موثر بوده اند. بر اساس مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۴ در مجله تغذیه منتشر شد، گردو همچنین با استرس اکسیداتیو و التهاب که به طور طبیعی با افزایش سن ایجاد می‌شود مقابله می‌کند. یک نصف فنجان گردو ۲.۷ گرم چربی امگا ۳ را تأمین می‌کند. این مقدار بیش از مقدار توصیه شده روزانه است.

شیر کاکائو

بر اساس مطالعه محققان بخش تغذیه، ورزش و علوم بهداشتی در دانشگاه واشنگتن مرکزی در النسبورگ، واشنگتن، که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد، شیر شکلات می‌تواند یک نوشیدنی بازیابی موثر و مقرون به صرفه برای بسیاری از ورزشکاران استقامتی باشد. شیر شکلات کم چرب دارای نسبت ۴ به ۱ کربوهیدرات به پروتئین است که مشابه بسیاری از نوشیدنی‌های تجاری است. همچنین مایعات و سدیم مورد نیاز را برای کمک به بهبودی بعد از تمرین تأمین می‌کند. این مطالعه نوشیدن شیر شکلات را بلافاصله بعد از ورزش و دوباره دو ساعت بعد توصیه می‌کند.

میوه‌ها و سبزیجات

میوه‌ها و سبزیجات سرشار از فیبر هستند و حاوی مواد مغذی گیاهی هستند که می‌تواند از قلب شما محافظت کند، با خستگی مبارزه کرده و احساس خوبی را در شما حفظ کند. اما مردان بیشتر از زنان به این ترکیب نیاز دارند. وزارت کشاورزی ایالات متحده توصیه می‌کند که مردان روزانه ۲ فنجان میوه و ۲ تا ۳ فنجان سبزیجات بخورند. در هر وعده غذایی نیمی از بشقاب خود را با میوه و سبزیجات پر کنید. طرف دیگر را برای غلات کامل و پروتئین‌های با کیفیت خوب مانند لوبیا و آجیل، مقادیر متوسط ​​ماهی و مرغ و گهگاه گوشت قرمز و لبنیات نگهدارید

برچسب ها:
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
سفیر بار ساقدوش_1
شیرآلات زمانی_1
اپیلاسیون نانا 1
استخدام_1
سفیر بار ساقدوش_3
اپیلاسیون نانا 3
استخدام_3
شیرآلات زمانی_3
اپیلاسیون نانا 4
سفیر بار ساقدوش_4
استخدام_4
شیرآلات زمانی_4
شیرآلات زمانی_2
اپیلاسیون نانا 2
سفیر بار ساقدوش_2
استخدام_2
ایرانیان- فوتر موبایل222
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
کیان برنا_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
قالیشویی بانو_فوترموبایل2
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
شفا_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر2
کیان برنا_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
دکتر عارفی - فوتر
فنی آتل_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
ایرانیان-فوتراصلی222
پارسیس_فوتر ساختمان
قالیشویی نوین_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر