۱۱۴۲۵۵۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

صادقی: سقوط سایپا حاصل تصمیم مدیرعامل بود

سرمربی و بازیکن سابق باشگاه سایپا که پس از ۲۱ سال از این تیم جدا شد مدیرعامل سایپا را عامل اصلی سقوط و ناکامی این تیم می‌داند.

مهر: سرمربی و بازیکن سابق باشگاه سایپا که پس از ۲۱ سال از این تیم جدا شد مدیرعامل سایپا را عامل اصلی سقوط و ناکامی این تیم می‌داند.

ابراهیم صادقی که از پایان دهه هفتاد به عنوان بازیکن وارد مجموعه سایپا شد به همراه این تیم قهرمانی در لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد و حتی از سایپا به تیم ملی رسید اواسط فصل گذشته از این باشگاه جدا شد و حالا می‌گوید تحت تاثیر مدیریت باشگاه مجبور به استعفاء شده است.

صادقی: سقوط سایپا حاصل تصمیم مدیرعامل بود

صادقی که شبکه پنج تلویزیون حضور پیدا کرده بود، پیرامون سقوط سایپا و سرنوشت تلخ این باشگاه در فصل جاری سخن می گفت در این خصوص اظهار داشت: آقای سراجی از هفته هشتم به من اخطار می‌داد که این مسئله تا هفته بیستم سه بار دیگر تکرار شد و در نهایت به من گفتند که باید استعفا بدهی. بعد از استعفای من تیم ۲۰ روز سرمربی نداشت و در نهایت هم آقای کمالوند را آوردند که ایشان هم جدا شد و رفت. زمانی که تیم را تحویل دادم در جایگاه سیزدهم جدول قرار داشت و ۸ امتیاز با سقوط فاصله داشت اما در نهایت دیدیم که سایپا با این تصمیمات سقوط کرد. به اعتقاد من سقوط سایپا فقط و فقط حاصل تصمیمات و مدیریت این آقا بود.

سرمربی سابق سایپا در بخش دیگری گفت: سایت ها و روزنامه ها باید جانب بی طرفی را داشته باشند که بتوانند اگر یک مربی یا مدیرعامل نتایجش ضعیف بود عملکردش را بررسی و انتقاد کنند. من در این مدت یک جمله ندیدم که از ایشان انتقاد شود که این جای سوال دارد. اگر رسانه ها را بررسی کنید می‌بینید که این اتفاق افتاده است.

وی همچنین اضافه کرد: سایپا یک باشگاه سازنده بوده که من از سال ۷۹ وارد این باشگاه شدم و می‌توانید ببینید چه بازیکنانی در این باشگاه حضور داشتند. همیشه یک باشگاه با شخصیت سازنده و خوش نام بود اما ببینید در این دو سه ماه چقدر اسیر حاشیه ها شد. وقتی حمایت لازم نباشد شرایط اینطور می‌شود. هر مربی جای من بود همان هفته هشتم سایپا را رها می‌کرد و می‌رفت.

صادقی اضافه کرد: به هر حال سیاست های کلی و خط مشی را مدیرعامل تعیین می کرد. پیش از این حمایت های آقای مدبر و آقای کاشانی که به واقع من را به خوبی هدایت کردند و ارتباط خوبی با تیم گرفتند بسیار مفید و تاثیرگذار بود و به ما کمک کرد. من ایشان را یک مدیر قوی و مقتدر دیدم اما امسال این حمایت نبود و تصمیمات و تغییرات در بخش های مختلف باشگاه به ما لطمه زد.

وی همچنین با اشاره به اتفاقی که در تمریت تیم سایپا روی داد گفت: زمانی که بازیکنان در حال تمرین بودند آقای سراجی که نمی دانستند حتی اگر مدیرعامل باشی حق نداری با لباس شخصی وارد زمین بشوی حدود ١٠ - ١٥ متر وارد زمین شدند. من با کمال احترام از ایشان خواستم از زمین بیرون بروند ولی دو همراه داشتند که خیلی هم ناراحت شده بودند و این مسئله باعث کدورت شد که همان لحظه سرپرست تیم را صدا کردند و به او گفتند من صادقی را تغییر می دهم. در نهایت هم دیدیم چه اتفاقاتی افتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج