۱۱۴۳۳۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

حاتمی: پسر خوبی شده ام!

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سال پیش تنها سالی بود که به قول معروف پسر خوبی بودم.

خبرگزاری تسنیم: فرزاد حاتمی در گفت‌وگویی درباره وضعیت خود برای فصل آینده اظهار داشت: فصل بدی را پشت سر گذاشتم و هر روز دعا می‌کردم فصل به پایان برسد. برای اینکه از این حالت خارج شوم، پس از پایان فصل به مدت ۱۰ روز استراحت کردم و به مسافرت‌های مختلفی رفتم.

وی با بیان اینکه برای انتخاب تیم جدید به هیچ عنوان عجله نخواهد کرد، افزود: از طرف پرسپولیس هیچکس با من تماس نگرفت. بیش از نصف قراردادم را از پرسپولیس طلب دارم و امروز(دوشنبه) به این باشگاه مراجعه می‌کنم تا درباره طلبم صحبت کنم.

حاتمی در مورد اینکه به خاطر اعتقاد علی دایی به وی به پرسپولیس پیوست، تصریح کرد: نمی‌دانم چه بگویم اما این مسائل در فوتبال طبیعی است و ما به آن عادت کرده‌ایم. وقتی خوب و در بورس باشی، همه برایت دست و پا می‌زنند و دوستت دارند اما وقتی در دوران افت باشی، مورد بی‌مهری قرار می‌گیری و پدر و مادرت هم تنها حالت را می‌پرسند.

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس خاطرنشان کرد: از دو تیم پیشنهاد دارم و سعی می‌کنم برای فصل آینده تصمیم درستی بگیرم و در تیمی بازی کنم که بازیکن تیم ملی در بازی‌های جام ملت‌‌های استرالیا باشم.

حاتمی در پاسخ به این سوال که شخص خاصی را مقصر اتفاقات سال گذشته می‌داند، گفت: سال گذشته تنها سالی بود که به قول معروف پسر خوبی بودم. برخی به من به خاطر تغییر پی در پی تیم‌هایم مارکوپولو می‌گویند اما سال گذشته نه دعوایی داشتم نه درگیری و تنها حسین فرکی باعث شد مدتی مصاحبه انجام دهم.

وی با انتقاد از حسین فرکی تصریح کرد: فرکی با آینده فوتبالی من بازی کرد و به هدفی که می خواست رسید. از فولاد که قهرمان لیگ شد، کسی با من تماسی نگرفت که تشکر کند در حالی که ۶ امتیاز از امتیازات فصل گذشته را من برای فولاد گرفتم. فرکی و باشگاه فولاد اعتقاد داشتند به سیستم آنها نمی‌خورم اما از پدرم یاد گرفته‌ام که دل مرد باید بزرگ باشد.

حاتمی با اشاره به پیوستنش به پرسپولیس در نیم فصل دوم گفت: به دایی اعتماد کردم و به این تیم رفتم. در واقع به خاطر دایی و دوست داشتن پرسپولیس را انتخاب کردم ولی از این موضوع ناراحت نیستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با تو 3 سال 200تا تیم عوض کردی تو هیچ کدوم هم موفق نبودی عجب روی داری بابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج