۱۱۴۳۵۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

جرارد کاملاً آماده و سرحال است

بکام: ویلشر شایسته شماره ۷ انگلیس است

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس هافبک آرسنالی سه شیر را لایق پوشیدن پیراهن شماره هفت این تیم می‌داند.

خبرگزاری تسنیم: دیوید بکام، هافبک پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس در آستانه شروع مهمترین تورنمنت فوتبالی جهان در خصوص تیم ملی کشورش گفت: بازیکنان جوان سه‌شیر آماده بازی در تورنمنتی همچون جام جهانی هستند، چون هر هفته در بهترین لیگ فوتبال باشگاهی جهان بازی کرده‌اند. با این شرایط دلیلی نمی‌بینم که از بازی در برزیل هراسی داشته باشند. من به شخصه از حضور تیم ملی انگلیس در این دوره از جام جهانی واقعاً هیجان‌زده هستم.

بکام که در طول ۱۳ سال عضویت در تیم انگلیس سابقه ۱۱۵ بازی ملی در کارنامه‌اش دارد و پس از پیتر شیلتون بیشترین بازی ملی را در تاریخ فوتبال ملی انگلیس به ثبت رسانده است، تصریح کرد: ما در ترکیب تیم انگلیس واقعاٌ بازیکنان جوان خوبی داریم و هاجسون هیجان و امید لازم را در آنها به وجود خواهد آورد. چیزی که بازیکنان جوانتر به آن نیاز دارند دادن روحیه به آنهاست. به هر حال آنها ترسی از چیزی ندارند و فکر می‌کنم با این تیم به نتایج خوبی دست خواهیم یافت.

کاپیتان پیشین انگلیس همچنین با تمجید از هافبک ۱۹ ساله لیورپول عنوان کرد: استرلینگ فوق‌العاده بااستعداد است. او درست مثل کودکی پرشور است که علاقه شدیدی به بازی کردن دارد. در بازی‌هایی که از او در تیم ملی انگلیس و لیورپول دیده‌ام به خوبی به وظیفه‌ای که به او محول شده عمل می‌کند و شایسته حضور در ترکیب سه‌شیر است. البته نباید دنیل استوریج را فراموش کرد که فصل خوبی را پشت‌سر گذاشت و می‌تواند هر خط دفاعی را به هم بریزد. امیدوارم الکس اوکسلید چمبرلین هم که به نظر مصدومیتش شدید نیست روند بهبودی‌اش را به سرعت طی کند.

وی با تمجید از کاپیتان ۳۴ ساله سه‌شیر گفت: جرارد فصل استثنایی را با لیورپول داشت. مردم از تیم انگلیس به عنوان تیمی یاد می‌کنند که با بازی‌های سنگین در لیگ برتر تیمی خسته به نظر می‌آید ولی استیون با وجود اینکه یکی از مسن‌ترین بازیکنان تیم انگلیس است کاملاً سرحال و آماده به نظر می‌آید.

بکام ۳۹ ساله در خصوص جک ویلشر که شماره هفت معروف را که زمانی خود او به تن می‎کرد در اختیار دارد نیز گفت: (با خنده) ترجیح می‌دادم این شماره را من به تن می‌کردم. صادقانه بگویم از اینکه چند سال این شماره پیراهن به من تعلق داشت، افتخار می‌کنم. البته ویلشر هم در سال‌های اخیر عملکرد خیلی خوبی داشته است و شایسته پوشیدن این پیراهن است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج