۱۱۴۴۷
۱۲ نظر
۵۰۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
پ

نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «سعادت‌آباد»

حامد بهداد: شاید توهم بازیگر خوب دارم!

حامد بهداد با اشاره به اینکه منتقدان همیشه نقدهایی را به نوع بازی من انجام دادند گفت :معتقدم که بازیگر خوش‌شانسی نبودم اما شاید توهم خودم این باشد که بازیگر خوبی هستم./ برای بازی در سعادت آباد با مازیار میری لابی و تبانی کردم!

حامد بهداد با اشاره به اینکه منتقدان همیشه نقدهایی را به نوع بازی من انجام دادند گفت :معتقدم که بازیگر خوش‌شانسی نبودم اما شاید توهم خودم این باشد که بازیگر خوبی هستم.


نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «سعادت‌آباد» با حضور مازیار میری کارگردان، همایون اسعدیان تهیه‌کننده، امیر عربی نویسنده، لیلا حاتمی و حامد بهداد بازیگر و رامتین شهبازی منتقد در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

حامد بهداد در بخشی از نشست درباره پذیرش بازی در این فیلم گفت: یکی از دلایل بازی در این فیلم دوستی با مازیار میری و خانم حاتمی است به همین دلیل پس از جلسات بررسی فیلم‌نامه احساس کردم که از بازی در این پروژه خوشم می‌آید و پس از آن تفسیر فیلم نامه را برای خودم آغاز کردم .

وی خاطر نشان کرد : ما به این شغل ورود کردیم که نگاه تحلیل گرایانه ای به فیلم نامه داشته باشیم ، من در حال حاضر در حرفه‌ای فعالیت می‌کنم که باید تفسیر و تحلیل زندگی را در خود مرور کنم .

حامد بهداد: شاید توهم بازیگر خوب دارم!

ملاحظات فرهنگی من در سعادت آباد دیده می شود

حامد بهداد در ادامه سخنان خود گفت: معتقدم که بازیگر خوش‌شانسی نبودم اما شاید توهم خودم این باشد که بازیگر خوبی هستم. سعادت‌آباد یکی از فیلم‌های خوبی است که من تا به حال در آن بازی کردم و ملاحظات فرهنگی من در این فیلم به خوبی دیده می‌شود.

بهداد در ادامه درباره تفاوت اجرای خود در فلیم‌های متفاوت گفت: در این فیلم برای خود یک تفاوت اجرایی قائل هستم و سعی کردم که برای بازی خود شیوه دیگری را در نظر بگیرم. اما اگر شیوه‌ای را انتخاب کردم سعی می‌کنم برای اجرا وفادار به فیلم‌نامه باشم به نظر من یکی از اتفاقاتی که سعادت آباد را موفق نشان داده است به خاطر این است که فضای لودگی که در جامعه ما دیده می شود به خوبی به تصویر کشیده است .

برای بازی در سعادت آباد با مازیار میری لابی و تبانی کردم

بهداد در ادامه درباره استفاده زیاد از حس در بازی‌‌های خود گفت: گمان می‌کنم که اشتباه به خطا نرفتم و قبول دارم که در این سالها این نقد به بازی من وارد است. اما فکر می‌کنم که این مطلب به نوع اجرای من تبدیل شده است ،در سعادت آباد باید نقشی را ایفا می کردم که فساد اخلاقی که در شخصیت است را نشان می‌دادم .

وی در ادامه افزود: از طرفی گمان می‌کنم که صحت بازی‌ام و تکنیک اجرای آن را در ابتدا از کارگردانان می‌گیرم و مازیار میری نیز با توجه به اینکه دوست من است باید خودش را از این مطلب جدا می‌کرد و در نقش کارگردان ظاهر می‌شد و مطمئنم که اگر مشکلی می‌دید حتماً به من تذکر می‌داد.

بهداد تاکید کرد : یکی از خصوصیات فیلم سعادت آباد این است که این فیلم هنرمندانه ساخته نشده و جامعه را به صورت عریان و واقعی نشان داده است ،فسادی که تا خرخره جامعه را در خود گرفته است البته فیلم گوشه های طنزی دارد اما دردناکترین اتفاقات را که من را نیز اذیت می کند نشان می دهد .

در زندگی درونی ام اشتباهاتی می‌بینم

بازیگر فیلم سعادت‌آباد درباره شبیه بودن خود به این نقش گفت: هر فردی چندین نقش و چندین حالت دارد و من زمانی که مستقل از تمام آدم‌های دور و اطرافم می‌شوم و مجبور می‌شوم که خود را تنها تفسیر کنم متوجه می‌شوم که در طول زندگی من معایب و محاسنی وجود دارد که برای معایب باید خود را بازخواست کنم. اما پس از مدتی به این نتیجه می‌رسم که خیلی از کارهای من اشتباه بوده که آن زمان گناه خود را بر سر جامعه می‌انداختم. اما یکی از نکات مثبت من این است که سعی کرده‌ام نقاط منفی زندگی خود را به مثبت تبدیل کنم و این کار را صادقانه انجام داده‌ام.

منبع: پانا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

حامد بهداد: شاید توهم بازیگر خوب دارم!



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      به نظر من و خیلی ها هنر بازی ایشان با قدرته وتسلط خاص خودشو داره که باعث مخکوب شدن بیننده و دیدن فیلم تا آخر ماجرا را به دنبال داره من به کرکترش خارج از سینما کاری ندارم ونظری ندارم واصلا شناختی ندارم با این حال کارشو می پسندم و موفقیت روزافزونش رو خواهانم.

    • saeidzebel

      حتما همینجوری یه عزیزم شما خیلی جو گیر شدی فقط یه مدل بلدی بازی کنی و حرف بزنی .بازیگر یعنی محسن طنابنده . ببینید چقدر نقشهای متفاوتی بازی کرده .ای ول عاشقشم

    • نیما

      بازیگر یعنی فروتن ، رادان ، ...
      کسانی که بلدند تو هر نقشی فرو برن. نه شمایی که فقط یاد گرفتی ادای یک آدم عصبی و یا عاشق عصبی بودن رو در بیاری عزیز. عربده کشیدن رو همه بلدن تو بازیگری...
      تازه جالبه که با کمال پررویی جلوی آقای کیانیان ادعا میکنی که بازیگر خوب و بهترین بازیگر ایرانی. کی بهت این همه اعتماد به نفس کاذب رو داده؟ دخترایی که واسه قیافت دو سه بار جلوت جیغ کشیدن و از حال رفتن؟

      پاسخ ها

      • مونا

        سلام نیما!!
        بحث اصلی این مطلب فیلم سعادت آباد هست!!
        وقت کردی برو ببین!! از اون فیلما نیست که وقتی تموم میشه بگی حیف پولم!!!
        بهداد هم فیاقه نداره کسی واسش غش کنه!!
        ولی قشنگ بازی میکنه!!

    • lili

      نیما کاملا باهات موافقم. بازیگر واقعی اونه که بتونه همه نقشها رو بازی کنه ولی ایشون نمیتونه از خودش کاراکترهای مختلفی نشان بده.اصلن نمیشه توی فیلم با بازیش ارتباط برقرار کرد اصلن بازیش قابل درک نیس.مثل روبات بازی میکنه.

    • بدون نام

      به نظرم یکی از بدترین کارهای ایشان در نقش کاراگاه در سریال سقوط آزاد بود که خیلی بد بازی میکرد وبد حرف میزد وکلا خیلی غیر واقعی بود.

    • تینا

      من عاشق باری بهداد هستم. بازیگری که اگه تو هر فیلمی بازی کنه من حتما اون فیلم را می بینم. بازیگری که نه به خاطز چهره بلکه به خاطر بازی خوبش مشهور شد.

    • samira

      به نظر من یکی از مهمترین اصول بازیگری
      فن بیان هستش که متاسفانه جناب آقای بهداد با کمال شرمندگی اصلا این فن رو دارا نیستند.
      مخصوصا در سریال سقوط آزاد من یک جمله درست و کامل از آقای بهداد ندیدم. این برای یک هنرپیشه یا کسی که ادعای هنرپیشگی میکنه خیلی غیر قابل قبوله. اصلا خیلی عجیبه!!!!
      بازی ایشون در چند فیلم مثل سقوط آزاد یک آبروریزی محض بود.

    • ساغر

      وااااااای من چقدر از بهداد خوشم میااااااااااد، البته بازیگر حرفه ای تر از بهداد هم هست مثل پرستویی ولی خوب باید به سابقه هم نگاه کرد.

    • دریا

      این یارو واقعا توهم داره. آخه هنرمندم اینقد مغرور.

    • parasto

      وای من عاشق بهداد هستم بهترین بازیگره واقعا بعضی هاتون خیلی حسودین

    • mahsa

      بابا رامبد جوان آدمش کرد وگرنه الان هیچی نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج