۱۱۴۵۶۵
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

یک آلبوم برای ۳ تا ۳۰۰ ساله‌ ها!

تهیه‌کننده آلبوم موسیقی «اتوبوس قرمز» درباره جزئیات و ویژگی‌های این آلبوم که ۲۳ خرداد رونمایی می‌شود توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری مهر: تهیه‌کننده آلبوم موسیقی «اتوبوس قرمز» درباره جزئیات و ویژگی‌های این آلبوم که ۲۳ خرداد رونمایی می‌شود توضیحاتی ارائه داد.

حسین شیخ الاسلامی با تشریح جزییات انتشار آلبوم موسیقی «اتوبوس قرمز» که ۲۳ خرداد ماه با هنرمندی گروه موسیقی «بمرانی» وارد بازار موسیقی خواهد شد، توضیح داد: یکی از مهم ترین نکاتی که می توان در انتشار این آلبوم موسیقی ویژه کودکان به آن اشاره کرد سبک های به کار رفته مانند بلوز و کانتری است که تاکنون در حوزه موسیقی کودک کشورمان تجربه نشده و این می تواند حتی برای فعالان موسیقی نیز مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: ترانه‌ها و نوع آهنگسازی اثر به شکلی است که در آن تلاش شده از انقطاعی که در موسیقی کودک به وجود آمده تا حد زیادی جلوگیری شود. طی این سالها موسیقی کودک از حالت جدی و موثر خود به حضور در شبه‌برنامه های تلویزیونی رسیده و متاسفانه مردم هم موسیقی کودک را این نوعی که نمایش داده می شود می شناسند در حالیکه این موسیقی‌ها یا آموزشی هستند یا تجاری.

یک آلبوم برای 3 تا 300 ساله‌ ها!

تهیه‌کننده آلبوم «اتوبوس قرمز» تصریح کرد: آنچه برای ما در ارائه این آلبوم موسیقی مهم است ارائه یک موسیقی جدی است که مخاطبان در عین این جدی بودن از شنیدن آن هم لذت ببرند ضمن اینکه ما در این اثر موسیقایی تلاش کردیم از کودک سه ساله تا یک انسان ۳۰۰ ساله هم از شنیدن اثر حال خوبی پیدا کنند و امیدوارم در انجام این کار موفق باشیم.

مدیر انتشارات «چکه» بیان کرد: موسسه ما با تولید کتاب های تعاملی در کنار کتاب های متعارف و در قدم بعدی راه اندازی واحد موسیقی و انتشار نخستین آلبوم خود تلاش دارد که الگوهای کهنه و راه های امتحان شده در ارتباط با کودکان را کنار گذاشته و مسیری متناسب با کودک امروز، زندگی و نیازهایش انتخاب کند.

من معتقدم نسل امروز کودک و نوجوان ما از فرهنگی‌ترین نسل هاست که بخش زیادی از وقت روزانه خود را به استفاده از تولیدات فرهنگی، هنری و سرگرمی می گذارند و اگر سهم تولیدکنندگان بومی از این زمان چندان چشمگیر نیست به خاطر کمبود شناخت ما از کودک امروز و فقدان تولیداتی است که با تغییرات سریع و عمیق زندگی و جهان پیرامون کودک همگام و همراه باشد.

شیخ الاسلامی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: بسیاری از کارشناسان به این واقعیت رسیده‌اند که کودکان و نوجوان کشورمان از ما پیشی گرفته اند و هم اکنون مشغول استفاده از خرده فرهنگ، محصولات و آثاری هستند که برای بسیاری از ما ناشناخته و مجهول است. ما از این واقعیت نتیجه گرفتیم راهی جز سریع تر حرکت کردن با چشمان باز بر واقعیت های دنیا و رصد کردن و تلاش برای انطباق خود با جهان و شرایط جدید وجود ندارد.

یک آلبوم برای 3 تا 300 ساله‌ ها!

گروه «بمرانی» از جمله گروهای نوپای موسیقی است که پیش از این در آهنگسازی پروژه های نمایشی چون «صد سال تنهایی» به کارگردانی حسن جودکی ، «بام تهران» به کارگردانی سیامک صفری، «تبار شناسی دروغ و تنهایی» به کارگردانی سجاد افشاریان حضور داشته است.

این گروه سال ۱۳۸۸ با انتشار کارهایش در فضای مجازی کار خود را از کافه‌ها آغاز کردند و در ادامه در کنار گروه‌های تئاتر قرار گرفتند و هرازگاهی کنسرت‌های خیریه برگزار کردند که از آن جمله کنسرت شان در بازارچه خیریه وحدت است.

بهزاد عمرانی خواننده، گیتار ریتم، مانی مزدکی سازدهنی، جهانیار قربانی گیتار الکتریک،آرش عمرانی پیانو، کیبورد، کیارش عمرانی گیتار باس و آبتین یغماییان درام، کاخُن اعضای گروه بمرانی هستند.

مراسم رونمایی از آلبوم «اتوبوس قرمز» جمعه ۲۳ خرداد ماه ساعت ۱۷ در فروشگاه فرهنگ واقع در میدان ولیعصر تهران برگزار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج