۱۱۴۵۹۶۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

لحظه دلداری ستاره کره‌ای تاتنهام به قایدی

تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی سه سال پیش و در همین ایام، در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به مصاف هم رفتند که با پیروزی کره ای‌ها همراه شد.

ورزش سه: تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی سه سال پیش و در همین ایام، در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به مصاف هم رفتند که با پیروزی کره ای‌ها همراه شد.

لحظه دلداری ستاره کره‌ای تاتنهام به قایدی

سه سال پیش و در این ایام، بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در حال برگزاری بود که تیم ملی امید ایران با حضور ستاره هایی همچون یونس دلفی، محمدرضا مهدی خانی، محمدرضا آزادی، ابوالفضل رزاق پور، امیر روستایی، عارف آغاسی، مهدی قایدی و... در این مسابقات حاضر شده بود.

هدایت تیم ملی امید در آن مقطع را مرحوم کرانچار به عهده داشت. ملی پوشان تا مرحله یک هشتم نهایی نیز پیش رفتند و در این مرحله به مصاف حریف قدرتمند خود یعنی کره جنوبی رفتند که در نهایت بازی را با 2 گل به حریف واگذار کرده و از دور رقابت ها نیز کنار رفتند.

لحظه دلداری ستاره کره‌ای تاتنهام به قایدی

در آن دیدار و در حالیکه تیم ملی امید بازی خوبی را از خود ارائه داده بود، در دقایق پایانی نیمه نخست، روی یک غافلگیری دروازه ایران باز شد. حرکت بازیکنان کاره از سمت راست زمین ایران و پاس به مقابل محوطه شش قدم، منجر به باز شدن دروازه مهدی امینی توسط وانگ یو جو شد.

در آغاز نیمه دوم، شاگردان کرانچار برای جبران گلی که دریافت کردند، جلو کشیدند اما این کره‌جنوبی بود که گل دوم را روی غفلت و اشتباه بازیکنان ایران به ثمر رساند. شوت محکم لی سونگ وو وارد دروازه امینی شد و اختلاف به عدد دو رسید.

آن بازی با همان ۲ گل به سود کره ای ها به پایان رسید و تیم امید ایران از دور رقابت ها کنار رفت. مهدی قایدی در آن بازی در ترکیب اصلی حضور نداشت و بین دو نیمه به جای امیر روستایی وارد زمین شد اما نتوانست کاری از پیش ببرد. سون هیونگ مین ستاره تاتنهام که در آن تیم کره جنوبی حضور داشت و بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازو بسته بود، در پایان مسابقه به سراغ مهدی قایدی مغموم و ناراحت رفت و او را از روی زمین بلند کرد.

لحظه دلداری ستاره کره‌ای تاتنهام به قایدی

اکنون سه سال از آن مسابقه می گذرد و مهدی قایدی به یکی از ستاره های فوتبال ایران تبدیل شده که این روزها اخبار و حواشی زیادی پیرامون آینده او در رسانه ها منتشر می شود. هواداران استقلال نیز نگران وضعیت این بازیکن هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج