جاباما
۱۱۴۶۴۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اما و اگرهای پخش فوتبال در کافی‌شاپ‌ها!

دو روز به افتتاحیه جام جهانی باقی مانده و حالا پس از ممنوعیت پخش مختلط فوتبال در سالن‌های سینما از اتحادیه سالن‌های غذاخوری، سفره‌خانه‌ها و کافی‌شاپ‌ها نیز خبر رسیده که مسئولان این واحدها نسبت به مدیریت پخش مسابقات فوتبال اقدام می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: بحث پخش بازی‌های جام جهانی در سالن‌های غذاخوری این روزها داغ شده و خبر رسیده است که برخی از کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های پایتخت برنامه ویژه خود را برای پخش مسابقات فوتبال اعلام کرده‌اند این در حالیست که روسای اتحادیه‌های آنها از مدیریت و بعضا ممنوعیت پخش این مسابقات خبر می‌دهند.

اسکندر آزموده - رییس اتحادیه کافی‌شاپ داران تهران در این باره گفت: به اعضایمان گفته‌ایم که هنگام پخش بازی‌های جام جهانی تلویزیون را روشن نکرده یا شبکه‌ای به جز شبکه‌ای که بناست بازی‌ها را پخش کند انتخاب کنند. بنابراین اگر اقداماتی نظیر شرط‌ بندی یا حوادث دیگری که از پخش فوتبال در این مکان‌ها ناشی می‌شود رخ بدهد ما از نیروی انتظامی کمک خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه کافی‌شاپ‌ها نباید از ساعت ۱۲ شب به بعد فعالیتی داشته باشند گفت: به تمامی اعضا از طریق ارسال پیامک این موضوع را اطلاع داده‌ایم و با برخی دیگر به شکل حضوری و تلفنی صحبت کرده‌ایم تا مشکلی پیش نیاید اما از آنان تقاضا داریم که این بحث را مدیریت کنند.

رییس اتحادیه کافی‌شاپ‌داران تهران اضافه کرد:‌ احیانا اگر مشکلی پیش بیاید که البته من احتمال آن را ضعیف می‌دانم احتمال لغو پروانه فعالیت اعضای متخلف نیز وجود دارد.

عباس اعلایی - رییس اتحادیه قهوه‌خانه‌داران و رستوران‌های سنتی نیز با بیان اینکه ساعت پخش عمده بازِی‌های فوتبال با ساعت کاری قهوه‌خانه‌ها تداخلی ندارد گفت: در این موضوع بحث ممنوعیت مطرح نیست اما ما از اعضایمان خواسته‌ایم که طوری رفتار نکنند که مشکلی ایجاد شود و اگر احساس کردند که بناست ناهنجاری بروز پیدا کند مسابقات را در سالن نمایش ندهیم.

به گفته اعلایی در این ایام همکاری اتحادیه و اعضای آن با پلیس و به ویژه پلیس اماکن بیشتر می‌شود.

رییس‌حسینی - نایب رییس اتحادیه رستوران‌داران تهران نیز با اشاره به جلسات کارشناسی که میان اتحادیه رستوران داران تهران برگزار شده است به ایسنا افزود: تقاضای ما از اعضایمان مدیریت فضاست و اگر احساس کردیم که ازدحام جمعیت و پیامدهای ناشی از تخلیه هیجانات موجب مزاحمت برای مشتریانشان می‌شود باید در این خصوص وارد عمل شده و از پخش مسابقات جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه حفظ آرامش مشتریان و مهمانان یک اصل است گفت:‌ ما هشدارهایمان را می‌دهیم اما در صورت وقوع ناهنجاری برخورد با ما نیست و طبق قوانین نهادهایی که وظیفه برخورد با متخلفان را دارند وارد خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج