۱۱۴۶۶۴۷
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

شناسایی عاملان توهین به مردم شمال کشور

فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی دو نفر توهین‌کننده به مردم شریف شمال کشور که با فحاشی و انتشار یک فایل ویدئویی در فضای مجازی، موجب رنجش خاطر هموطنان را فراهم کرده بودند، خبر داد.

ایسنا: فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی دو نفر توهین‌کننده به مردم شریف شمال کشور که با فحاشی و انتشار یک فایل ویدئویی در فضای مجازی، موجب رنجش خاطر هموطنان را فراهم کرده بودند، خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف از اقدام دو جوان که با توهین به مردم شریف شمال کشور و انتشار فایل آن در فضای مجازی، موجب رنجش خاطر هموطنان را فراهم کردند، از اشرافیت و قاطعیت پلیس در برخورد با عوامل تشویش اذهان عمومی و این‌گونه جرائم در فضای حقیقی و مجازی خبر داد و اظهار کرد: اهانت به هموطنان به هیچ عنوان قابل قبول نیست و پلیس در برخورد با اینگونه جرائم، به هیج عنوان کوتاه نخواهد آمد.

شناسایی عاملان توهین به مردم شمال کشور

وی افزود: پس از انتشار ویدئو اهانت دو جوان به مردم شریف شمال کشور، شناسایی و دستگیری عوامل موثر این جریان در دستورکار پلیس فتا گیلان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: پس از پی‌جویی‌های فنی و انجام اقدامات تخصصی پلیسی، دو فردی که مرتکب این عمل شده بودند شناسایی و متهم اصلی با هماهنگی مقام قضایی و اخذ نیابت در یک عملیات غافلگیرانه، ظهر امروز در استان البرز دستگیر شد.

این مقام انتظامی با تقدیر از همکاری خوب دستگاه قضایی استان بیان کرد: متهم پس از دستگیری، ابتدا منکر بزه انتسابی شد اما پس از مواجه‌شدن با دلایل‌، مدارک و مستندات موجود در پرونده‌، چاره‌ای جز اعتراف پیش روی خود ندید و از عمل مجرمانه‌ خود ابراز پشیمانی کرد.

سردار ملکی با اشاره به اینکه طبق قانون هرگونه توهین به اشخاص و قومیت‌ها چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی، جرم محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: همان گونه که قبلا نیز اشاره کردیم پلیس با اشرافیت بر فضای مجازی و قاطعیت در برخورد با جرائم، در کمترین زمان ممکن با اشخاص خاطی که به هر ترتیب باعث تشویش اذهان عمومی و یا ایجاد نگرانی در بین شهروندان شوند برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی گیلان به مردم اطمینان داد پلیس در برخورد با جرائم و مخلان نظم، آسایش و امنیت مردم قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد عده‌ای با سوء استفاده از فضای مجازی، امنیت روانی شهروندان را به مخاطره بیندازند.

وی در پایان از تلاش برای دستگیری متهم دوم این پرونده خبر داد و گفت: نتیجه اقدامات تکمیلی به زودی به اطلاع عموم خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج