۱۱۴۶۹۱۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

خرید تازه استقلال، پرسپولیسی است!

بازیکنی که مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته، سال‌ها پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود پرسپولیسی است.

طرفداری: بازیکنی که مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته، سال ها پیش در مصاحبه ای اعلام کرده بود پرسپولیسی است.

امروز از باشگاه استقلال خبر رسید مدیران این تیم با امیرحسین حسین زاده و ابوالفضل جلالی، دو بازیکن سایپا به توافق رسیده اند و احتمالا کار انتقال آن ها به این تیم تا پایان امروز و حداکثر تا فردا نهایی خواهد شد.

خرید تازه استقلال، پرسپولیسی است!

با این حال نکته جالب در خصوص امیرحسین حسین زاده به 4 سال پیش بر می گردد؛ سال 1396 تیم ملی نوجوانان ایران بهترین نتایج تاریخ تمام رده های تیم ملی را با عباس چمنیان در رقابت های جام جهانی ثبت کرد. تیم ملی نوجوانان ایران که با تیم های آلمان، گینه و کاستاریکا در گروه C رقابت ها همگروه بود، آلمان را در هم کوبید و با 3 پیروزی، 10 گل زده و 1 گل خورده به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی رفت و در آنجا هم با نتیجه 2 بر 1 مکزیک را شکست داد.

با این حال تیم ملی نوجوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اسپانیا با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

بعد از آن مسابقه طاها شریعتی و امیرحسین حسین زاده به عنوان ستارگان تیم ملی نوجوانان ایران به ایسنا رفتند و مصاحبه جالبی را انجام دادند که مرور آن خالی از لطف نیست.

طاها شریعتی وقتی با این سوال روبرو شد که استقلالی است یا پرسپولیسی، با قاطعیت گفت طرفدار آبی پوشان است و بعید می داند روزی پیراهن پرسپولیس را به تن کند. شریعتی که آن روزها در سایپا زیر نظر علی دایی بازی می کرد، گفته بود: شرایط استقلال برای من مساعد نبود. از من خواستند قرارداد طولانی‌مدت ببندم. با مدیر برنامه‌هایم صحبت کردم ولی استقلال به صورت خیلی جدی پیگیر قراردادم نشد و سایپا را انتخاب کردم. به طور صددرصد دوست داشتم در استقلال بازی کنم. الان هم خودم را استقلالی می‌دانم. فکر نکنم روزی که پرسپولیس به من پیشنهاد بدهد، به این تیم بروم.

در نقطه مقابل امیرحسین حسین زاده که با پیراهن مقاومت بازی می کرد، صحبت های پخته تر و حرفه ای تری را بیان کرده بود. حسین زاده گفته بود با وجود اینکه پرسپولیسی است ولی چون فوتبال حرفه ای است، ممکن است روزی پیراهن استقلال را بپوشد و اگر این اتفاق رخ دهد، او به پرسپولیس گل خواهد زد: من پرسپولیسی هستم اما برای من فرقی ندارد که در استقلال بازی کنم یا پرسپولیس چون فوتبال حرفه‌ای جدای از این مسائل است (می‌خندد). اگر در استقلال بازی کنم به پرسپولیس گل می‌زنم.

حالا باید دید امیرحسین حسین زاده که احتمالا طی ساعات آینده آبی پوش می شود، روزی با پیراهن آبی به پرسپولیس گل خواهد زد یا نه؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج