۱۱۴۷۱۶۷
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

انواع مبلمان و قیمت آن‌ها

امروزه مبلمان به یکی از مهم‌ترین اجزای دکوراسیون داخلی بدل شده است و خرید انواع مبلمان نیز از دغدغه‌های اصلی مردم به حساب می‌آید. اما پیش از خرید لازم است با انواع مبلمان و قیمت آن‌ها آشنا شوید.

برترین‌ها: امروزه مبلمان بخش بزرگی از لوازم منزل را تشکیل می دهند. با توجه به تنوع یافتن طرح های مختلف مبلمان استفاده از آن نیز رایج تر شده است. انواع طرح ها و رنگ های مبلمان برای زیبایی بیشتر منزل و همچنین راحتی شما طراحی شده اند. استفاده از سبک های طراحی خارجی و داخلی برای ساخت مبلمان باعث شده است که طرفداران آن در کشور بیشتر شوند. الیاف و اشکال مبلمان متفاوت بوده و با توجه به شکلی که به وجود می ‌آورند، نام های مختلفی دارند. در گذشته استفاده از سبک کلاسیک و سلطنتی مبلمان بیشتر بود ولی امروزه مبل های مدرن و سبک های جدید خارجی به وجود آمده اند که طرح های خاص و طرفداران خود را دارند. قیمتهای مبلمان و انواع آن نیز با توجه به الیاف و موادی که در ساخت آن ها به کار رفته است، متفاوت است.

اگر از طرح های غالب بازار خوشتان نیامد، می توانید به مبل سازان با تجربه سفارش ساخت مبل مورد نظر خود را بدهید. برای اینکه با نام مبلمان و انواع آن و قیمت آنها آشنا شوید، شما را به مطالعه دامه متن دعوت می کنیم.

مبلمان و انواع آن چه طرح هایی دارند؟

در اینجا به مبلمان و انواع آن به طور اختصاصی می پردازیم:

  • چستر فیلد (chester field )

یکی از مبل های بسیار رایج و زیبا که معمولاً برای ادارات، شرکت ها و سالن های انتظار مورد استفاده قرار می گیرد، مبل چستر فیلد می باشد. این مبل معمولاً از جنس چرم و در رنگ های مختلفی به وجود می آید. فرورفتگی هایی که روی سطح این مبل دیده می ‌شود مهم‌ ترین ویژگی ظاهری آن را تشکیل می دهند.

انواع مبلمان و قیمت آن‌ها

تمیز کردن این مبل بسیار راحت است و با استفاده از کمی شیشه پاک کن و دستمال نرم به راحتی انجام می شود. چستر فیلد یا مبل چستر نامی است که بر این مبل گذاردند. این نوع مبل ها که معمولاً با چرم به وجود می ‌آیند حالتی درخشان دارند و زیبایی قابل توجهی از خود نشان می دهند.

  • مبل لاوسن ( lawson)

مبل های لاوسن نمونه ای از مبل هایی هستند که توجه بیشتری در آن به راحتی افراد شده است. کوسن های بزرگ این مبل و پشتی های نرمی که دارند، احساس آرامش را به فرد می دهند و خستگی را از تن به در می‌ کنند.

ارتفاع بالشتک های این مبل بسیار زیاد است. این مبل در انواع طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد و شما می توانید بسته به تعداد افراد خانواده آن را انتخاب کنید.

  • مبل های در سبک مدرن

در معرفی مبلمان و انواع آن اینک به مبل های مدرن می رسیم. مبل های مدرن، مبل های کاملا امروزی و جدید قرن حاضر می باشند. طراحی این نوع مبل ها برخلاف مبل های سال های قبل بسیار ساده است و همین سادگی از ویژگی‌ های بزرگ مبل مدرن می باشد.

در این نوع مبل ها توجه به راحتی و زیبایی کاملا دیده می شود، اما بیشترین میزان توجه بر روی راحتی می باشد. دسته ها و تمام قسمت های این نوع مبل معمولاً حالت مکعب داشته در شکل مکعب مربع یا مستطیل می ‌باشند.

انواع مبلمان و قیمت آن‌ها

  • مبلمان انگلیسی

مبل انگلیسی مبلی است که مهم ترین ویژگی آن دسته کوتاه آن است. ابداع این نوع مبل مربوط به جنگی جهانی می شود که سربازان انگلیسی معمولاً یک دست خود را از دست داده بودند. تعداد کوسن های این مبلمان بسیار زیاد است و اندازه آن ها نیز کوچک است. این مبلمان معمولاً در رنگ قهوه ای و نزدیک به آن طراحی می شوند و در نوع پارچه ای هستند‌. این مبلمان و انواع آن مانند دیگر سبک های مبلمان خارجی در داخل کشور هم تولید می شوند‌.

  • مبلمان برقی

این نوع مبل ها مناسب نشیمن و پذیرایی نیستند و بهتر است آن ها را در اتاق کار، اتاق مطالعه و یا اتاق تلویزیون مورد استفاده قرار دهید. مبل های برقی همانطور که از نامشان پیداست با استفاده از نیروی الکتریسیته کار می ‌کنند و حکم ماساژور را دارند.

احساس نرمی و لطافت را با آن ها تجربه خواهید کرد. بهتر است از قرار دادن این مبل ها در فضای عمومی جلوگیری کنید تا از عمر آن کاسته نشود. یکی از موارد مهمی که در تهیه این مبل باید به آن توجه داشته باشید، این است که خرید نوع چرمی این مبل ها باعث دوام بیشتر آن ها می ‌شود.

  • مبلمان دو وجهی یا دیوان

این مبل ها بدون تکیه گاه می باشند و قسمت پشتی آن ها وجود ندارد و برخی ها برای استفاده بهتر از این نوع مبل آن ها را به دیوار می چسبانند و دیوار به عنوان تکیه گاه می باشد.

خیلی ها هم هستند که این مبل ها را بدون چسباندن به دیوار مورد استفاده قرار می ‌دهند. رنگ ها و طرح های مختلفی از این نوع مبل وجود دارد که شما می توانید رنگ مورد نظر و طرح خاص خود را انتخاب کنید.

انواع مبلمان و قیمت آن‌ها

تنها تکیه گاهی که این مبل ها دارند دسته های آن ها می باشند. که در اندازه متوسط طراحی شده اند. گاهی از این نوع مبل ها به عنوان تخت در هنگام دیدن تلویزیون نیز استفاده می شود.

  • مبل فوتون ( fotun )

این نوع مبل ها از جمله مبل هایی هستند که حالت تاشو دارند و می‌ توان شکل آن‌ ها را به رختخواب تغییر داد و یا اینکه آن را در حجم کمتر یا بیشتر جا داد.

این مبلمان و انواع آن برای استراحت نیمروزی و موقت استفاده می شود. البته حالت ها و طرح های بچگانه آن ها نیز وجود دارد که می توان به عنوان تختخواب اتاق کودک نیز مورد استفاده قرار داد.

در خانه ‌های کوچک می توانید از این نوع مبلمان استفاده کنید. همچنین این نوع مبل قیمتی بسیار مناسب دارد که از نظر اقتصادی بسیار به صرفه می باشد.

  • مبل تخت خواب شو

این نوع مبل همانطور که از نامش پیداست تبدیل به تختخواب هم می ‌شود و مخصوص افراد مجرد و خانه‌ های کوچک است. استفاده از این نوع مبل باعث صرفه جویی مالی بسیار زیادی می شود و با خرید یک مبل می ‌توانید، صاحب تخت خواب نیز بشوید‌. تفاوتی که این نوع مبل ها با مبل فوتون دارند، این است که مبل های تختخواب شو حالتی لوکس تر و رسمی تر نسبت به مبل های فوتون دارند.

انواع مبلمان و قیمت آن‌ها

  • مبلمان کابریول ( cabriole )

مبلمان کابریول از جمله مبلمان و انواع آن می باشند که طراحی های چوبی دارند. این مبل ها متناسب با حالت آغوش طراحی شده‌ اند و انحرافی آغوش مانند دارند. حالت جالب این مبل ها افراد را در بر می گیرد. پشتی های نرم و کوچک نیز از ویژگی ‌های این نوع مبلمان می باشد.

  • مبلمان بریج واتر ( bridgewater )

احساس زیبایی و راحتی این نوع مبل ها در دسته های آن ها می باشد. دسته های این مبل ها حالتی دارد که کم ‌کم به تاج نزدیک می شود. راحتی در این مبل ها حرف اول را می زند. این نوع مبل نیز مانند دیگر مبلمان سبک مدرن در نوع مکعب ساخته می شود و بیشتر از جنس پارچه می باشد.

قیمت انواع مبلمان چقدر است؟

به طور کلی قیمت انواع مبل به جنس و چند نفری بودن آن بستگی دارد. مبل های که در سبک مدرن طراحی می ‌شوند، معمولاً قیمت بسیار ارزان تر از مبل های سلطنتی و کلاسیک دارند.

مبل های مدرن معمولا در نوع پارچه ‌ای به وجود می آیند. همچنین طراحی آن ها به گونه ای است که تمامی قسمت های آن حالتی مکعب شکل دارند. همچنین استفاده از بالشتک در آن ها کمتر دیده می شود و بیشترین توجه به راحتی است تا زیبایی.

مبل های سبک کلاسیک نیز از زیبایی بیشتری نسبت به راحتی برخوردارند. این نوع مبل ها که معمولاً از جنس چوبی طراحی می شوند و استفاده در چوب در آن ها زیاد است، معمولاً دسته های منبت کاری شده در جنس چوب گردو و چنار دارند. رنگ های مبل های سبک کلاسیک نزدیک به قهوه ای نزدیک تر است. مبل های اداره‌ ای که معمولاً در جنس چرمی به وجود می‌ آیند، قیمت بیشتری نسبت به مبل های دیگر دارند. مبل های تاشو نیز بسته به چرم و پارچه‌ ای بودن و همچنین اندازه آن ها قیمت های متفاوتی دارند.

انواع مبلمان و قیمت آن‌ها

خرید آنلاین انواع مبلمان چگونه انجام می شود؟

خرید آنلاین مبلمان و انواع آن یکی از روش هایی است که در سریع ترین زمان ممکن می توانید به مبل های دلخواه خود دست یابید. همچنین با این روش می توانید با تصاویر مبلمان و انواع آن آشنایی کامل پیدا کنید. در بسیاری از موارد قیمت های خرید مبلمان و انواع آن در خرید اینترنتی بسیار پایین است و انتخاب برای شما راحت تر می شود.

در این روش شما با استفاده از چند کلیک ساده و وارد کردن اطلاعات خود مبلی که می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری و درب منزل تحویل میگیرید. با این نوع خرید هم در هزینه های رفت و آمد و حمل و نقل صرفه جویی خواهید کرد و هم وقت خود را به جای خرید صرف کارهای دیگر خود می کنید.

امروزه خرید آنلاین مبلمان به دلیل ویژگی های مثبتی آن بیشتر رایج است. شرکت های مبل سازی و مبل فروشی اقدام به فروش مبلمان و انواع آن به این صورت می کنند. البته تخفیف های فراوانی که در این نوع خرید شامل حال شما می شود نیز می تواند ترغیب کننده شما به خرید مبلمان با این شیوه باشد. بنابراین با خرید مبلمان به شیوه اینترنتی بهترین ها را تجربه خواهید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج