۱۱۴۹۵۱۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

حاجیلو: جدایی قایدی باعث دوستی مددی و مجیدی شد

پیشکسوت و مربی سابق آبی پوشان گفت: رفتن قایدی از نظر فنی به استقلال ضربه زد، اما پول ترانسفر او بسیاری از مشکلات باشگاه را حل کرد و حتی باعث آشتی و دوستی مددی و مجیدی شد.

مهر: اصغر حاجیلو پیشکسوت، مربی، سرپرست و مدیر سابق آکادمی استقلال و مدافع اسبق تیم ملی ایران در خصوص مسائل روز فوتبال از جمله حضور تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی و موضوعات مربوط به استقلال گفتگو کرد.

حاجیلو: جدایی قایدی باعث دوستی مددی و مجیدی شد

وی ابتدا با اشاره به درگذشت خواهر و برادرش به دلیل ابتلا به کرونا از همه افرادی که به هر نوع به وی و خانواده‌اش تسلی دادند تشکر و ابراز امیدواری نمود که هرچه سریع‌تر این ویروس منحوس در همه دنیا از بین برود و باز هم و جهان به دوران پیش از کرونا باز گردد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص مسائل مربوط به استقلال اظهار داشت: چند سالی هست که استقلال پشت درهای بسته است و از داخل آن هیچکس خبر ندارد. شرایط باشگاه سالهاست شفاف نیست و این روند کماکان ادامه دارد. مهم‌ترین اتفاق نقل و انتقالاتی این تیم که هم بد بود و هم خوب، ترانسفر مهدی قایدی بود.

وی اضافه کرد: ترانسفر مهدی قایدی از نظر فنی به استقلال لطمه می‌زند، اما پول خوبی که به تیم باز می‌گرداند بسیاری از مشکلات این تیم را باز می‌کند و حتی باعث آشتی و دوستی مددی و مجیدی شد که این هم می‌تواند به نفع تیم باشد. به نوبه خودم از این بابت خوشحالم و خدا را شکر می کنم که ترانسفر قایدی و پول خوبی که برای باشگاه داشت باعث شد تا روابط این دو هم خوب شود.

حاجیلو ادامه داد: ماه‌هاست که مجیدی و مددی با هم تعامل ندارند و حتی همدیگر را نمی‌دیدند. مجیدی هم بارها علیه مددی مصاحبه کرد که این نشان از تیرگی روابط بین این دو داشت، که با آمدن پول قایدی فضای دوستانه‌ای بین این دو حاکم شد تا رفاقت و همبستگی به تیم بازگردد. اما در مجموع همچنان استقلال پشت درهای بسته و دیوارهای بلند اداره می‌شود. من هم مثل همه هواداران خبر خاصی به دلیل بسته بودن این باشگاه ندارم و فقط حرص مصائب و مشکلات آن را می‌خورم. به جز این هیچ مطلب دیگری در خصوص استقلال برای گفتن ندارم. اما این را می‌گویم که واقعاً امیدوارم مجیدی بتواند به وعده‌ای که بابت بستن تیمی رویایی داده بود عمل کرده و امسال تیم را قهرمان کند تا این حسرت بلند مدت از بین برود.

ملی پوش سابق کشورمان در خصوص حضور تیم ملی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بیان داشت: از اینکه حضور اسکوچیچ در تیم ملی تداوم یافت خوشحالم. همانطور که کشوری مثل برزیل تولید بازیکن دارد، کشورهای یوگسلاوی سابق هم تولید مربی دارند. مربیان اهل یوگسلاوی سابق مرا یاد رایکوف می‌اندازند و به همین دلیل من به همه آنها خوشبین هستم. اسکوچیچ یک مربی بی ادعا برای تیم ملی بود که بهترین نتایج را در بازی‌های گذشته گرفت و تیم ملی را از یک گردنه سخت عبور داد.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران خاطرنشان ساخت: هنوز یادمان نرفته یک مربی پر مدعا مثل ویلموتس که مشخص نیست کدام دست‌های آلوده‌ای او را به فوتبال ایران آورد، چه فاجعه‌ای در بازی‌های اول به بار آورد و چه آبرویی از فوتبال ایران برد. تنها دستاورد وی نیز به جا گذاشتن یک بدهی سنگین برای فوتبال ایران بود. اسکوچیچ به نظر من به جز مسائل تاکتیکی توانست بین بازیکنان یک همبستگی خوب ایجاد کند؛ چون اگر جز این بود، نمی‌شد در ۴ بازی دشوار، نزدیک و پشت سر هم پیروز شویم.

حاجیلو تصریح کرد: در حال حاضر یک نسل طلایی خوب داریم. بازیکنانی داریم که ظرفیت‌های بالایی دارند و روی آنها خوب می‌شود حساب کرد. چه بازیکنانی که در لیگ داخلی حضور دارند و به خصوص چه بازیکنانی که در لیگ‌های خارج از ایران حضور دارند و در سطح بسیار بالایی قرار هستند.

کارشناس فوتبال با انتقاد از دوران کی روش در فوتبال گفت: متاسفانه کی روش یک سبک و یک مکتب را وارد فوتبال ایران کرد که از نظر من زیبایی را از فوتبال ایران گرفت. بسیاری از مربیان شاغل در فوتبال ایران با تاسی از دوران کی روش سیستم‌های دفاعی را در دستور کار خود قرار داده‌اند و همین باعث شده تا به جای بازی‌های جذاب و پر گل، شاهد فوتبال‌های کاملاً دفاعی و کم گل باشیم که حوصله تماشاگر را سر می‌برد.

ملی پوش سابق کشورمان تاکید کرد: از گذشته تا به امروز فوتبال ما مقابل تیم‌های عربی بیشتر از تیم‌های شرق آسیا مشکل داشته و این روند ادامه دارد. در گروهی که ما قرار داریم کره جنوبی مدعی جدی صعود است، اما برای ما دیدار با تیم‌های سوریه و عراق دشوار تر از دیگران است.

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان ساخت: در حال حاضر فدراسیون فوتبال هم با تیم ملی تعامل خوبی دارد و حمایت خوبی از سرمربی و بازیکنان انجام می‌دهد تا شرایط صعود به جام جهانی فراهم شود. با این بازیکنان و کادر فنی من به آینده تیم ملی بسیار خوشبین هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج