۱۱۵۰۳۵۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دشان: ۱۰ نفره شدن کارمان را سخت کرد

سرمربی تیم ملی فرانسه ۱۰ نفره شدن تیمش را در توقف خانگی برابر بوسنی و هرزگوین در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ تأثیرگذار دانست.

خبرگزاری تسنیم: دیدیه دشان پس از تساوی یک - یک شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش برابر بوسنی و هرزگوین در دیداری خانگی از دور چهارم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ به اخراج شدن ژول کانده در دقیقه ۵۱ اشاره داشت و شبکه M۶ فرانسه گفت: خب مسلماً بازی کردن با ۱۰ بازیکن سخت‌تر است. ما موقعیت‌‌هایی داشتیم اما این نتیجه‌ای نبود که دنبالش بودیم. قطعاً ما سه امتیاز را می‌خواستیم اما این بازی‌‌های مرحله مقدماتی برای هر تیمی سخت است. ما یک امتیاز دیگر گرفتیم و حالا باید برای بازی‌های باقیمانده خودمان را آماده کنیم.

فرانسه در حالی به تساوی رضایت داد که قبل از این بازی دیگر تیم مدعی صعود یعنی اوکراین، در خانه قزاقستان به تساوی ۲-۲ رضایت داد.

دشان در پاسخ به این سؤال که آیا نتیجه آن بازی از تلخی تساوی مردانش می‌کاهد گفت: همانطور که گفتم بازی‌های مراحل مقدماتی جام جهانی سخت هستند و به همین دلیل ما باید از کسب یک امتیاز این بازی هم راضی باشیم. افسوس چیزی را نمی‌خورم چون بازیکنان دارای انگیزه و اراده کافی بودند. بازی آنطوری که انتظارش را داشتیم پیش نرفت. اگر ۱۰ نفره نشده بودیم، شانس بیشتری برای بردن بازی داشتیم. آن اخراج سبب شد که من سیستم بازی تیم‌مان را تغییر دهم و به همین دلیل هم در نیمه دوم موقعیت‌‌های کمتری نسبت به نیمه دوم داشتیم.

بازی بعدی فرانسوی‌ها شنبه هفته پیش رو در خاک اوکراین است که یک بازی بسیار حساس برای دو تیم است. البته حاشیه امنیت ۴ امتیاز فرانسه در صدر جدول باعث می‌شود که این تیم با آسودگی خاطر بیشتری به میدان برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج