جاباما
۱۱۵۰۶۶۳
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

امواج ۳ متری نوجوان ۱۴ساله را با خود بُرد

رئیس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان محمودآباد گفت: پسر نوجوان ۱۴ ساله از اعضای خانواده ساروی عصر امروز جمعه در آب سواحل سرخرود غرق شد و جستجو برای یافتن پیکر این فرد ادامه دارد.

ایرنا: رئیس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان محمودآباد گفت: پسر نوجوان ۱۴ ساله از اعضای خانواده ساروی عصر امروز جمعه در آب سواحل سرخرود غرق شد و جستجو برای یافتن پیکر این فرد ادامه دارد.

سعید خادمی عصر روز جمعه افزود : عصر امروز اعضای یک خانواده ساروی در منطقه درویش آباد سرخ‌رود وارد آب شدند که به دلیل طوفانی بودن امواج غرق شدند.

وی گفت: یکی از اعضای این خانواده پسر نوجوان ۱۴ ساله ای بود که در میان امواج گم شد و در حال حاضر جست و جو برای یافتن پیکر این غریق ادامه دارد.

رئیس هیات نجات غریق محمودآباد گفت: طول موج امواج به حدی امروز زیاد بود که به ۳ متر نیز در برخی نقاط رسیده و حتی قایق نجات ما نیز به دلیل سهمگین امواج درهنگام نجات این افراد واژگون شد.

خادمی از حضور پرجمعیت افراد در ساحل محمودآباد انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برخلاف تذکرات برای ممنوعیت سفر سواحل شهرستان همچنان مملو از جمعیت بومی و غیر بومی است .

وی ادامه داد: از صبح تا عصر امروز ناجیان ما ۱۱ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند و متاسفانه مردم به هیچ عنوان به تذکر ناجیان برای عدم شنا توجه نمی کنند.

خادمی با توجه به عدم اجرای طرح دریا و کاهش ۵۰ درصدی ناجیان در دریا از مسافران و شهروندان محمودآبادی خواست با توجه به افزایش شیوع کرونا در شهرستان و کاهش ناجیان غریق از حضور در سواحل و شنا در آبهای خزر خودداری کنند.

از ابتدای خرداد ماه امسال تاکنون ۶۳ نفر ر بر اثر غرق شدن در آب‌های ساحلی دریای خزر امسال جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال‌گذشته ۲ برابر افزایش دارد.

بیش ترین فوتی نیز متعلق به شهرستان محمودآباد بوده است که تا امروز ۱۷ نفر در سواحل این شهرستان غرق شدند. چهارشنبه گذشته نیز دو پسر عموی اهل بندر ترکمن در منطقه شنا ممنوع سرخرود جان باختند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کسی ک ب تذکرات ناجیان گوش نمیدن نباید برن نجاتشون بدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج