۱۱۵۱۰۳۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

بیانی: نگران بازی با عراق هستم

کارشناس فوتبال تاکید کرد: هیچ برنامه و تاکتیکی در بازی ایران و سوریه ندیدیم و نگران وضعیت تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی هستم.

خبرگزاری مهر: شاهرخ بیانی ملی پوش سابق فوتبال ایران و کارشناس فوتبال اظهار داشت: به واقع بازی ایران و سوریه بار فنی نداشت و حتی می‌توان گفت سوریه‌ای‌ها با برنامه تر از ما بودند و اگر آن گل اتفاقی که بر اثر اشتباه مدافع آنها به ثمر رسید نبود، چه بسا در تهران از ما امتیاز می‌گرفتند.

بیانی گفت: اگر تنها به نتیجه بازی نگاه کنیم، پیروزی در اولین بازی برای ما خوب بود. به خصوص که دیگر بازیهای گروه هم مساوی شد تا ما فعلاً صدرنشین گروه باشیم. اما اگر موشکافانه به این بازی نگاه کنیم باید گفت جای نگرانی هست. چون با اینکه بازی را بردیم، اما متاسفانه هیچ تاکتیکی من از تیم ندیدم.

ملی پوش سابق فوتبال بیان داشت: از تیمی که این همه لژیونر با کیفیت که تعدادی از آنها هم در تیم‌های مطرح اروپایی توپ می‌زنند انتظار بیشتری می‌رود. حداقل اینکه در طول ۹۰ دقیقه چند حرکت تیمی و تاکتیکی دیده شود. متاسفانه هرچه هم دیدیم خلاقیت فردی بازیکنان بود.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: بازی بعدی ما مقابل عراق است و عراق یکی از معدود تیم‌های آسیایی است که بازیکنان آن از تیم ملی ما واهمه نداشته و بی محابا مقابل ما بازی می‌کنند. شما به سابقه و آمار بازیهای ایران و عراق چه در سطح باشگاهی و چه در سطح ملی نگاه کنید تا به این ادعای من برسید. اگر من امروز این صحبت‌ها را می‌کنم چون نگران آن بازی هستم و در نهایت نگران اینکه خدای نکرده از راهیابی به جام جهانی باز بمانیم.

وی افزود: امیدوارم این بی تاکتیکی را به حساب اولین بازی بودن باشد و در بازیهای آینده شرایط تاکتیکی تیم بهتر شود. چون واقعاً با این وضعیت راهیابی به جام جهانی بسیار دشوار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با تیم ملی پاکستان هم بازی داشته باشیم شما نگرانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج