۱۱۵۱۲۸۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

کسی تراکتور را گردن نمی‌گیرد!

مسئولان استان می‌گویند تغییر مالکیت زمان‌بر است و زنوزی باید فعلا مالک تراکتور بماند، اما زنوزی اصرار دارد بدهی‌ها را بگذارد و برود

روزنامه همشهری: باشگاه تراکتورسازی تبریز روزهای بسیار عجیب و پرحاشیه‌ای را می‌گذراند. اتفاقات چند روز گذشته و تجمع هواداران تراکتور مقابل باشگاه و زمین تمرین (در اعتراض به سیاست‌های زنوزی) در نهایت باعث شد مالک متمول باشگاه تراکتورسازی دستور به توقف فعالیت‌های باشگاه و تیم بدهد. این در حالی است که تراکتور باید ۸روز دیگر در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان برود.

بدون شک این بحرانی‌ترین شرایط در تاریخ باشگاه تراکتور است و حتی اگر در خوش‌بینانه‌ترین حالت تمرینات این تیم از همین امروز هم دوباره از سر گرفته شود باز هم تراکتوری‌ها غرق در بحران هستند. هم‌اکنون به‌خاطر شکایت استوکس و بدهی به این بازیکن، پنجره تراکتور بسته است و از فصل گذشته بیش از ۱۰بازیکن از این تیم جدا شده‌اند و برخی نفرات دیگر هم قصد جدایی دارند. پیمان کشاورز و سیدی رباط پاره کرده‌اند، محمد عباس‌زاده هم به بازی با النصر نمی‌رسد و علی فتحی و خرم‌الحسینی مصدوم هستند. ۲ بازیکن کرونا گرفته‌اند و پیمان بابایی هم برای بازی با النصر دواخطاره است. با این شرایط حتی جور کردن ۱۱بازیکن هم برای مصاف با النصر سخت است ولی بحران تراکتور از این حرف‌ها گذشته و فاجعه بزرگ این است که تراکتور میان زمین و هوا معلق شده و در بلاتکلیفی محض به سر می‌‌برد.

عصبانیت زنوزی

همه‌‌چیز از جلسه فراز کمالوند و جمشید نظمی با اکبر ایمانی شروع شد که صدای اکبر ایمانی را ضبط کردند و همین موضوع آتش بر پیکر تراکتور انداخت. اعتراض چند روزه هواداران هم در نهایت با تصمیم جنجالی زنوزی و‌ عصبانیت او همراه شد.شایعه شده او به اطرافیانش گفته است: «3سال این همه خرج کردم و حالا امسال می‌خواهم کمتر خرج کنم. حالا که فحش می‌دهند من هم تیم را واگذار می‌کنم. دیوانه نیستم که هم پول خرج کنم و هم فحش بشنوم.» او البته در کنار هزینه‌هایی که انجام داده بدهی سنگینی هم بالا آورده اما زیر بار مدیریت غلطی که باعث انباشت این بدهی شده نمی‌رود.

بدهی ۳۸۸میلیاردی

مهم‌ترین مسئله اما این بود که کدام سازمان یا نهادی حاضر است مالکیت تراکتور را بر عهده بگیرد، آن هم با بدهی سنگینی که در مورد رقم دقیق آن اختلاف نظرهای بسیاری وجود دارد و گفته می‌شود زنوزی رقم این بدهی را 388میلیارد تومان اعلام کرده است. به این ترتیب قابل پیش‌بینی بود که خریداری برای تراکتور پیدا نشود. پس از بیانیه رسمی تراکتور مبنی بر تحویل تیم به هیأت فوتبال، از صبح دیروز جلساتی با حضور مقامات استانی آذربایجان شرقی، برخی از اعضای شورای تامین، نمایندگان هیأت فوتبال و اعضای باشگاه تراکتور برگزار‌شد.

این جلسه که بیش از ۴ساعت به طول انجامید با صحبت‌های طرفین همراه بود و گزینه‌های مختلف برای مالکیت بر تراکتور بررسی شد و سرانجام در پایان جلسه همه اعضا به این جمع‌بندی رسیدند که تغییر مالکیت تیم در این شرایط و به این سرعت امکان‌پذیر نخواهد بود. رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی که یکی از حاضران در این جلسه بود گفت: «تیم فعلا با مالکیت آقای زنوزی به کارش ادامه می‌دهد و بعدا به ماجرای انتقال مالکیت رسیدگی خواهد شد. فعلا کسی نیست که تراکتور به او تحویل داده شود.»

با وجود این، زنوزی همچنان زیر بار نمی‌رود و مصرانه بر تعطیلی باشگاه و تعلیق فعالیت‌های این تیم پافشاری می‌کند. زنوزی دقیقا از زمانی که فهمید قادر نیست پنجره نقل‌وانتقالات را در زمانی که تعهد داده بود باز کند، دست به بهانه‌جویی زد و حال باید دید بهانه‌جویی‌های او تا کجا ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدرام

      اگر لنگ بود ده تا صاحب براش پیدا می شد وحامی اش می شدند!

      پاسخ ها

      • مرتضی

        شما اول بگو چرا وقتی نشون میداد درصدو، آقای فردوسی پور میخند؟! معدب باش فرزندم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج