۱۱۵۱۵۴۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شرط‌بند‌ها علیه تنیسوری که نباید می‌باخت!

شکست قهرمان سال ۲۰۱۷ تنیس ازاد امریکا در مرحله سوم این رقابت‌ها، جنجال گسترده‌ای در فضای مجازی به دنبال داشت.

ورزش سه: شکست قهرمان سال ۲۰۱۷ تنیس ازاد آمریکا در مرحله سوم این رقابت‌ها، جنجال گسترده‌ای در فضای مجازی به دنبال داشت.

شرط‌بند‌ها علیه تنیسوری که نباید می‌باخت!

به نقل از سی‌ان‌ان، اسلون استیفنز ، تنیسور آمریکایی، به دنبال شکست در دور سوم مسابقات ازاد امریکا مقابل آنجلیک کربر در روز جمعه، پیام های آزاردهنده و تهدید آمیزی را دریافت کرد که عمدتا مربوط به کسانی بود که با شرط‌بندی روی این تنیسور، سرمایه زیادی را از دست داده بودند.

استیفنز روز شنبه در استوری اینستاگرام خود نوشت: "من یک انسان هستم ، بعد از مسابقه دیشب بیش از ۲۰۰۰ پیام ازاردهنده همراه با عصبانیت و خشونت از افرادی که از نتیجه مسابقه ناراحت شده اند، دریافت کردم. دوستان، خواندن چنین پیامهایی بسیار سخت است ، اما چند مورد را پست خواهم کرد. می توانید ببینید اوضاع بعد از باخت چگونه است ... "

سپس، چندین پیام را از انچه دریافت کرده بود به اشتراک گذاشت تا دنبال‌کنندگانش ببینند. در یک پیام آمده بود: "من قول می دهم که تو را پیدا کنم و پای تو را آن‌چنان از بین ببرم که دیگر نتوانی راه بروی. فیکسر( اصطلاحی است که به بازیکنان و تیم‌هایی که مشکوک به تبانی هستند نسبت داده می‌شود) و فاسدی مانند تو باید برای همیشه در زندان باشد. امیدوارم امروز از آخرین لحظات خود در زمین تنیس لذت برده باشی!"

استیفنز در این خصوص نوشت: "این نوع نفرت بسیار طاقت فرسا است و هرگز پایان نمی یابد. در این مورد به اندازه کافی صحبت نمی شود، اما وحشتناک است."

با وجود پیام های ناپسند ، قهرمان مسابقات آزاد آمریکا در سال ۲۰۱۷ گفت؛ "در حال انتخاب احساسات مثبت به جای پیامهای منفی است. خوشحالم که افرادی در کنارم هستند که از من حمایت می کنند. من احساسات مثبت را بر پیام‌های منفی ارجح می‌دانم. من انتخاب می کنم که در اینجا خوشبختی را به شما نشان دهم ، اما همیشه لبخند و گل رز نیست."

شرط‌بند‌ها علیه تنیسوری که نباید می‌باخت!

در ادامه، تنیسور ۲۸ ساله چند پیام مثبت دیگر در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

"اجازه دهید بگویم من واقعا از پیشرفت اسلون و اینده‌ای که در انتظارش هست، لذت می‌برم."

شخص دیگری که گویا از نتیجه راضی بوده و استیفنز توقع او در شرط بندی‌اش را محقق ساخته، می گوید:" فرشته من، به گذشته که فکر می‌کنم، به کار شما افتخار می کنم. امروز آنچه را که از شما انتظار داشتم انجام دادید. ما شما را دوست داریم. "

به هرحال اینستاگرام حساب های ریپورت شده توسط استیفنز را بررسی کرده و ناقضین خط مشی های خود را حذف کرده است. سخنگوی شرکت فیس بوک، که اینستاگرام را نیز در مالکیت خود دارد، می گوید: "خشونت و اظهارات نژادپرستانه علیه اسلون استیفنز پس از مسابقات آزاد آمریکا وحشتناک است. هیچ کس مجبور نیست در هیچ جایی سوءاستفاده نژادپرستانه و خشونت را تجربه کند و ارسال آن در اینستاگرام خلاف قوانین ما است. علاوه بر کار ما برای حذف نظرات و حساب هایی که مکرراً قوانین ما را نقض می کنند، ویژگی های ایمنی در دسترس است، از جمله فیلترهای کامنت و کنترل پیام، که می تواند به این معنی باشد که هیچکس مجبور نیست این نوع سوء استفاده و خشونت را ببیند.هیچ چیز نمی تواند این چالش را یک شبه حل کند، اما ما متعهد هستیم که محیط خود را از سوء استفاده مصون نگه داریم. "

شرط‌بند‌ها علیه تنیسوری که نباید می‌باخت!

به هرحال، با توجه به رواج شرط‌بندی روی رقابت‌های ورزشی، همواره پس از وقوع اتفاقات غیرقابل انتظار در این مسابقات، کاربرانی که متضرر شده اند، به‌جای ملامت و سرزنش خودشان و دست کشیدن از این اعتیاد، حمله به صفحات مجازی ورزشکاران و تیم‌های ورزشی را در دستور کار خود قرار می‌دهند و موجب ایجاد فشار روحی و روانی روی انها می‌شوند.

شرط‌بند‌ها علیه تنیسوری که نباید می‌باخت!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج