۱۱۵۳۰۸۲
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

افشای مشخصات جدید گوشی Galaxy S۲۱ FE

گوشی پرچمدار آینده Galaxy S۲۱ FE سامسونگ تاکنون شاهد افشای اطلاعات متعددی بوده است، اما در جدیدترین مورد از درز اطلاعات، این گوشی با تراشه Exynos ۲۱۰۰ ساخت سامسونگ در کنسول Google Play مشاهده شد.

فرارو: گوشی پرچمدار آینده Galaxy S۲۱ FE سامسونگ تاکنون شاهد افشای اطلاعات متعددی بوده است، اما در جدیدترین مورد از درز اطلاعات، این گوشی با تراشه Exynos ۲۱۰۰ ساخت سامسونگ در کنسول Google Play مشاهده شد.

افشای مشخصات جدید گوشی Galaxy S۲۱ FE

گوشی پرچمدار مقرون به صرفه سامسونگ، یعنی Galaxy S21 FE، اخیراً بخش مهمی از شایعات فضای اینترنت را به خود اختصاص داده است. اکنون این تلفن هوشمند با چیپست Exynos 2100 ساخت سامسونگ در کنسول Google Play ظاهر شده است و این فهرست همچنین برخی از مشخصات کلیدی این گوشی پرچمدار را نشان می دهد.

گوشی هوشمند Samsung Galaxy S21 FE محصولی اقتصادی با مشخصات یک پرچمدار است که به علت مقرون به صرفه بودن می تواند طیف وسیعی از کاربران این سازنده کره ای را در بر بگیرد. این گوشی از زمان اعلام تاکنون هدف بسیاری از افشاکنندگان دنیای فناوری بوده است اما با مشاهده آن در کنسول Google Play، اکنون می توان با قطعیت بیشتری درباره برخی مشخصات آن صحبت کرد. یکی از مهمترین مشخصاتی که از این کنسول درباره Galaxy S21 FE بدست آمده، تراشه Exynos 2100 این تلفن هوشمند است که توسط خود سامسونگ ساخته شده است.

افشای مشخصات جدید گوشی Galaxy S۲۱ FE

چیپست Exynos ۲۱۰۰ دستگاه های متعددی را پشتیبانی می کند که در کنسول Google Play ذکر شده است. Exynos ۲۱۰۰ بر روی گره پردازشی ۷ نانومتری TSMC ساخته شده است و دارای ۱ هسته ARM Cortex-A۷۸ با سرعت ۳ گیگاهرتز، هسته های ۳x Cortex-A۷۸ با سرعت ۲.۸ گیگاهرتز و ۴ برابر هسته های Cortex-A۵۵ با سرعت ۲.۲ گیگاهرتز است. پردازنده داخلی این گوشی با GPU Mali G۷۸ جفت شده است و علاوه بر این، دارای ۸ گیگابایت رم بوده و از اندروید ۱۱ خارج از جعبه استفاده می کند. انتظار می رود این اسمارت فون بر روی اندروید ۱۱ از OneUI ۳.۰ اجرا شود.

در بخش دیگری، فهرست کنسول Google Play نشان می دهد که گوشی Galaxy S۲۱ FE دارای صفحه نمایش Full HD+ با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۰۰۹ پیکسل و تراکم صفحه نمایش ۴۸۰ پیکسل بر اینچ است. این لیست همچنین دارای تصویری است که نمای جلوی گوشی هوشمند را نشان می دهد. بر اساس این تصویر، گوشی هوشمند Galaxy S۲۱ FE دارای یک صفحه نمایش بدون حاشیه و یک سوراخ پانچ در مرکز برای دوربین سلفی است.

انتظار می رود Galaxy S۲۱ FE با طراحی مشابه سایر گوشی های هوشمند سری Galaxy S۲۱ عرضه شود. بنابراین ممکن است از صفحه نمایش ۶.۴ اینچی FHD AMOLED تخت با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز برخوردار باشد.

گفته می شود که S۲۱ FE در دو مدل عرضه می شود که یکی با چیپست +Snapdragon ۸۸۸ و دیگری با تراشه Exynos ۲۱۰۰ ساخت سامسونگ که در رأس آن قرار دارد. بر اساس شایعات موجود، این تلفن هوشمند دارای یک باتری ۴۳۷۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی است. همچنین انتظار می رود که این گوشی از ماژول دوربین پشتی سه گانه با پیکربندی یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز ۸ مگاپیکسلی، برخوردار باشد. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی برای سلفی نیز در جلو وجود دارد که در داخل برش سوراخ پانچ قرار گرفته است. فروش گلکسی S۲۱ FE از ۲۹ اکتبر در ایالات متحده آغاز می شود، این می تواند به این معنی باشد که این تلفن هوشمند تنها چند هفته تا رونمایی رسمی فاصله دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج