۱۱۵۳۳۷۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

درسی که مجیدی باید از استراماچونی بگیرد

فرهاد مجیدی برای جذب یک بازیکن خارجی در قلب خط هافبک و یا نوک پیکان خط حمله تیمش می‌تواند به دستیار ایتالیایی خود اعتماد کند.

خبرورزشی: فرهاد مجیدی برای جذب یک بازیکن خارجی در قلب خط هافبک و یا نوک پیکان خط حمله تیمش می تواند به دستیار ایتالیایی خود اعتماد کند.

حضور هروویه میلیچ و شیخ دیاباته دو بازیکن خارجی که در فصل نوزدهم توسط آندره آ استراماچونی به تیم استقلال پیوستند مشخص کرد این مربی ایتالیایی برای حفظ آبرو و نام خودش هم که شده مهره های بدی را به استقلال نیاورده بود. آنچنان که مشخص شد میلیچ یکی از بهترین بازیکنان استقلال در خط دفاع در آن فصل به حساب آمد و شیخ دیاباته آقای گل فصل نوزدهم لیگ برتر لقب گرفت.

حالا فرهاد مجیدی که پس از استراماچونی تیم او را در دست گرفت و ارزش های میلیچ و دیاباته را به درستی درک کرد با تجربه ای که در این زمینه دارد همچنین چون ثابت کرده اعتماد چندانی به دلال ها و ایجنت های بازیکنان خارجی ندارد می تواند به گابریل پین دستیار ایتالیایی اش اعتماد کرده و از او بخواهد بازیکنی را برای رفع مشکل گلزنی استقلال به این تیم بیاورد که بتواند از پس سه تورنمنت پیش روی استقلال به خوبی بر بیاید.

استقلال در فصل پیش رو باید در لیگ برتر خلیج فارس، مسابقات جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد بنابراین مدیران باشگاه می توانند با در نظر گرفتن شرایط مالی استقلال، گزینه های "گابی" را مورد بررسی قرار داده و بهترین شان را به استقلال بیاورند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج