۱۱۵۴۰۹۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

یک مهاجم و هافبک خارجی در لیست خرید استقلال

دیدار تیم‌های استقلال ایران و الهلال عربستان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با برتری حریف سعودی و حذف آبی‌های ایران به پایان رسید، فرهاد مجیدی و شاگردانش را دوباره در سیبل انتقادات قرار داد

خراسان ورزشی: دیدار تیم‌های استقلال ایران و الهلال عربستان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با برتری حریف سعودی و حذف آبی‌های ایران به پایان رسید، فرهاد مجیدی و شاگردانش را دوباره در سیبل انتقادات قرار داد و البته بخش عمده‌ای از این انتقادها هم متوجه مدیریت باشگاه و شخص احمد مددی، مدیرعامل بود که انتظارات کادر فنی و هواداران را در نقل‌وانتقالات برآورده نکرد و نتوانست ستاره‌های تیم را حفظ و بازیکنان مورد نظر سرمربی را جذب کند.

مجیدی پس از حذف تیمش از آسیا که ناکامی او و استقلال را در فصلی که گذشت کامل کرد و به قول محمود فکری، سرمربی پیشین آبی‌ها استقلال هر سه جام را از دست داد، ۶ روز به شاگردانش استراحت داد و خودش هم در دبی ماند تا با آغاز دوباره تمرینات به تهران برگردد. هرچند شکل بازی استقلال مقابل الهلال قابل قبول بود و با توجه به انتخاب دروازه‌بان الهلال به عنوان بهترین بازیکن زمین مشخص است که تیم برتر و هجومی‌تر استقلال بوده؛ با این حال آبی‌ها ضعف‌های محسوسی در چند پست داشتند که نیازمند تقویت و ترمیم است.

واقعیت این است که استقلال پس از آنکه مهدی قایدی و شیخ دیاباته، دو مهاجم اصلی‌اش را از دست داد جایگزین مناسبی برای آن‌ها پیدا و جذب نکرد و در حالی که خط حمله در دو فصل اخیر نقطه قوت آبی‌ها بود حالا با خلا عجیبی مواجه شده است. خط میانی هم در چند سال اخیر پاشنه‌آشیل استقلال بوده و هست و نبود یک بازیکن طراح و بازیساز ضربه‌های مهلکی به این تیم زده است. جالب این‌که با وجود آشکار بودن این دو موضوع و لزوم تقویت خط حمله و جذب یک مهاجم و هافبک بازیساز، کادر فنی و مسئولان باشگاه درگیر اختلاف داخلی و تکذیب و یارکشی بودند و استقلال با دست خالی به مصاف تیم پرستاره و متمول الهلال رفت.

حالا پس از حذف استقلال و ناکامی سریالی این تیم در صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی در سالیان اخیر، خبر می‌رسد فرهاد مجیدی به دنبال جذب نفرات جدید است. آبی‌پوشان در حالی در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان رفتند که نفرات جدیدی مثل جعفر سلمانی، عارف آقاسی، زبیر نیک‌نفس، امیرحسین حسین‌زاده و... در ترکیب حضور داشتند. با توجه به این‌که لیگ بیست‌ویکم از ۲۷ مهرماه آغاز می‌شود، فرهاد مجیدی به فکر برطرف کردن نقاط ضعف تیمش و گرفتن چند بازیکن جدید است. بسیاری از بازیکنان داخلی قراردادهای خود را با تیم‌های‌شان بسته‌اند و شرایط برای جذب نفرات داخلی کمی سخت است. مجیدی و کادر فنی استقلال به دنبال بررسی شرایط جذب چند بازیکن خارجی هستند تا بلکه بتوانند در پست هافبک میانی و مهاجم بازیکن به خدمت بگیرند البته در این راه مانع بزرگی به نام قانون منع جذب بازیکن خارجی برای سرخابی وجود دارد؛ قانونی که چندی پیش لغو شد اما مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تاکید کردند تا زمانی که پرسپولیس و استقلال پرونده باز در فیفا داشته باشند و با طلبکاران تسویه‌حساب نکنند حق جذب بازیکن خارجی ندارند.

علاوه بر تلاش برای جذب بازیکن خارجی، مجیدی پیگیر وضعیت نامشخص فرشید اسماعیلی، هافبک میانی تیمش هم شده اما مشکلات بین اسماعیلی و مدیریت باشگاه به قوت خود باقی است و حتی او مطلب تندی علیه مدیریت باشگاه استوری کرد تا نشان دهد حاضر به عقب‌نشینی نیست حتی اگر به قیمت ترک استقلال یا ادامه بلاتکلیفی‌اش باشد. تقابل اسماعیلی و مدیریت باشگاه در حالی تشدید شده که مجیدی تاکید دارد او در لیست تمدیدی‌ها بوده و مدیریت باشگاه مانع از انجام این کار شده و می‌شود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بازیکن

      میگم کل بازیکنان بارسلونا را با اینها عوض کنند چه خبره تا فرناز ناز میکنه دست ودلبازیها شروع میشه بقیه تیم‌ها چی اونها حق ندارن در این ولخرجی ها شریک باشن چه خبره این مربی نیست اگه بود کم بازیکن نداره مثل این میمونه بنز بدی دست کسی که رانندگی بلد نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج