جاباما
۱۱۵۴۴۸۹
۸ نظر
۵۰۱۳
۸ نظر
۵۰۱۳
پ

قول سخنگوی «شاد» درباره سال تحصیلی جدید

روزنامه ایران با سخنگوی شبکه «شاد» در آستانه بازگشایی مدارس و برنامه آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید گفتگو کرده.

روزنامه ایران با سخنگوی شبکه «شاد» در آستانه بازگشایی مدارس و برنامه آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید گفتگو کرده.

قول سخنگوی «شاد» درباره سال تحصیلی جدید

حسین صادقی:

* امسال تمام مشکلات شاد را بررسی کردیم و با توجه به تمهیداتی که فراهم شده است، موانع پیشین تا حد قابل قبولی حل شده است و با توجه به امکانات و قابلیت‌های جدیدی که روی نسخه به روز شده شاد تعبیه شده، مانع از خروج معلمان از این بستر خواهد شد.

* مثلاً سرورهای شبکه ارتقا یافته است و در نسخه جدید شبکه شاد برای سال تحصیلی جدید، امکان تبادل صوتی همزمان معلم و دانش‌آموزان فراهم شده و در واقع یک اتاق صوتی راه‌اندازی شده که این امکان را به معلم می‌دهد تا به طور همزمان با چند دانش‌آموز گفت‌و‌گو داشته باشد همچنین اغلب معلمانی که در سال گذشته از شبکه شاد خارج شدند، درمدارس غیردولتی تدریس می‌کردند و تعداد معلمان رسمی خارج شده از شبکه شاد قابل توجه نبود و یا در ساعات پیک ترافیک شبکه شاد اتفاق می‌افتاد که موقتی بود برای همین شیوه احراز هویت معلم و دانش‌آموز نسبت به سال گذشته تغییرات محسوسی پیدا کرده و اطلاعات معلم و دانش‌آموز در شبکه شاد به‌طور متمرکز از سامانه سیدا تغذیه می‌شود و به نوعی توزیع کلاس درس، بدون ثبت ابلاغ معلم امکانپذیر نخواهد بود.

* در خصوص هزینه‌های اینترنت دانش‌آموزان این نوید را می‌دهم که هیچ هزینه‌ای به کاربران شاد تحمیل نخواهد شد، لذا توصیه می‌کنم این شبکه آموزشی را باور داشته باشیم و فعالیت‌های آموزشی را در همین بستر ادامه دهیم.

* درباره میزان تخصیص اینترنت هدیه به معلمان هنوز تصمیم روشنی گرفته نشده و با توجه به همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیش‌بینی می‌شود همانند سال گذشته بسته‌های اینترنت مورد نیاز معلمان از همین محل تأمین شود. سال گذشته در آغاز حضور معلمان برای آموزش مجازی، وزارت ارتباطات با هدف ایجاد سهولت در ارائه محتواهای آموزشی، بسته اینترنتی سه ماهه با حجم 20 گیگابایت به معلمان داد که این هدیه در اسفند 99 مجدداً با حجم 60 گیگابایت ارائه شد.

* ظرفیت سرورهای شبکه شاد ارتقا پیدا کرده است. البته با حذف 45 میلیارد فایل‌های حجیم مبادله شده در جریان آموزشی سال گذشته که فضای زیادی از سرورها را اشغال کرده بود و نیز توزیع نحوه آموزش‌ها به روش حضوری و تلویزیونی باعث کاهش بار ترافیک شبکه شاد می‌شود ما این‌گونه می‌توانیم بر سرعت گردش اطلاعات در این شبکه اضافه کنیم.

اپلیکیشن شاد همانند هر نرم‌افزار کاربردی دیگر روی تمامی گوشی‌های اندروید قابل نصب و استفاده است. اما روی گوشی‌های ios امکان نصب ندارد و باید از نسخه وب آن استفاده کرد.

* دانش‌آموزان استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد کم‌ترین فعالیت را در شبکه شاد داشتند و عمده‌ترین علت آن محرومیت این استان‌ها بوده است.یکی دیگر از قابلیت‌های نسخه جدید شاد، امکان برگزاری آزمون آنلاین است. این امکان به دغدغه بسیاری از معلمان پایان می‌دهد و کمک خواهد کرد تا فرایند طراحی و برگزاری امتحان از سوی معلمان تسهیل شده و ضریب اطمینان بیشتری در نتایج آن ایجاد کند.

* یکی دیگر از قابلیت‌های نسخه جدید شاد، امکان برگزاری آزمون آنلاین است. این امکان به دغدغه بسیاری از معلمان پایان می‌دهد و کمک خواهد کرد تا فرایند طراحی و برگزاری امتحان از سوی معلمان تسهیل شده و ضریب اطمینان بیشتری در نتایج آن ایجاد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید اول مشکل اینترنت همراه اول را حل کنید قطع میشود وسرعت اینترنت خیلی پائین است دانش آموزان ودانشجویان با مشکل نواجه نشوند چقدر دانش آموز ودانشجو استرس بکشد اذیت شود به فکر مردم باشید مشکلات مردم را حل کنید

    • خ

      متاسفانه نصب شاد روی گوشی و تبلت اندروئید به سخت افزار دستگاه آسیب میبینه .

    • معلم

      پس چی شد واکسن دانش آموزان و کلاسهای حضوری؟

    • بدون نام

      شاد هم سخنگو داره ؟! چه شغل هایی دارن مردم ، آفتابه لگن هفت دست شام و ناهار هیچی

    • بدون نام

      خداکنه مدارس ودانشگاهها حضوری بشه. توکلاسهای مجازی , بچه های زرنگ و باهوش دارن ضرر میکنن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهتره که برندسینه قبرستان بخوابند

    • شیر فرهاد

      سخنگوی سازمان بین المللی شاد خخخخخ

    • بدون نام

      بیشتر کلاسها معلم فایلهای صوتی و فیلمهای اموزشی رو در مدت زمان یک ربع میفرستاد تو گروه و خداحافظ دانش اموزان هم از خدا خواسته فایلها رو باز نمیکردند البته نباید منکر زحمات تعدادی از معلمان شد که واقعا کل تایم رو اموزش میدادند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج