جاباما
۱۱۵۴۵۶۹
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

وزیر ارتباطات در طرح صیانت، مطیع مجلس است

نماینده مردم کاشمر در مجلس درباره طرح "صیانت از کاربران فضای مجازی" و نظر وزیر ارتباطات نسبت به این طرح گفت: وزیر ارتباطات در این زمینه مطیع مجلس است و هر چه مجلس مصوب کند را می‌پذیرد و تاکنون پیشنهادی در این زمینه نداشته است.

خبرگزاری برنا: نماینده مردم کاشمر در مجلس درباره طرح "صیانت از کاربران فضای مجازی" و نظر وزیر ارتباطات نسبت به این طرح گفت: وزیر ارتباطات در این زمینه مطیع مجلس است و هر چه مجلس مصوب کند را می پذیرد و تاکنون پیشنهادی در این زمینه نداشته است.

«محمدجواد نیک بین»، نماینده مردم کاشمر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در رابطه با طرح "صیانت از کاربران فضای مجازی" گفت: طرح صیانت از کاربران فضای مجازی مراحل طولانی را باید پشت سر بگذارد و به زودی و راحتی به تصویب نمی رسد، حدود یکی دو سال زمان خواهد برد. اما نهایتا در نتیجه این طرح، اتفاقی برای اینترنت و پلتفرم های ایرانی و خارجی رخ نخواهد داد. هنوز کمیسیون مشترک تشکیل جلسه نداده است. در این طرح به دنبال جلب رضایت مردم هستیم.

او در ادامه گفت: اشکالات و نگرانی های مردم پیرامون این طرح کاملا درست است زیرا این ناشی از عدم اطلاع رسانی مجلس است، مجلس در این زمینه اطلاع رسانی دقیقی نداشته است و به همین دلیل چنین دلهره و نگرانی بین مردم شکل گرفت. قطعا بعد از شروع بررسی روند این طرح و تصویب آن، شبهات مردم برطرف خواهد شد.

او در پایان در خصوص نظر وزیر ارتباطات نسبت به این طرح افزود: وزیر ارتباطات در این زمینه مطیع مجلس است و هر چه مجلس مصوب کند را می پذیرد و تاکنون پیشنهادی در این زمینه نداشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فکر معیشت مردم باشید

    • بدون نام

      رضایت مردم مهم نیست فقط پولدارتر شدن و ثروت اندوزی شما مهمه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کرونا بیکاری طلاق گرانی ازدواج دلار ارزان مسکن و..............‌‌‌‌.........مردم چقدر به شما گوش زد و آموزش بدهند تا یاد بگیرید اولیت کدام هستند

    • بدون نام

      طرح صیانت تو سرتون بخوره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج