جاباما
۱۱۵۴۵۷۰
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

پیوس: در جهنمِ دوشنبه شاهکار کردیم

پیشکسوت پرسپولیس گفت: ورزشگاه استقلال پر از هوادار بود و برای پرسپولیس جهنم ساخته بودند و این برد شاهکار بچه‌های پرسپولیس بود.

خبرگزاری میزان: فرشاد پیوس در خصوص برد پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان و راهیابی به جمع ۸ تیم برتر آسیا اظهار داشت: تیم استقلال با دوندگی زیاد سعی داشت ضعف‌های خود را بپوشاند و تیمی یکدست با ساختار دفاعی خوبی بود که با وجود کم تجربگی در آسیا تا دقیقه ۹۰ تلاش کرد و به دنبال برد بود و صرفا برای دفاع کردن نیامده بود. ورزشگاه استقلال پر از هوادار بود و برای پرسپولیس جهنم ساخته بودند و این برد شاهکار بچه‌های پرسپولیس بود. بر خلاف تصور عموم مبنی بر ضعف فوتبال تاجیکستان، حریف نشان داد تیمی با نظم و ساختار است و در آینده می‌تواند تیم‌های زیادی را اذیت کند. پرسپولیس با هوش و تجربه بالا و دوندگی زیاد و پرس سنگین بازی کرد. بچه‌ها با همدلی و با جان و دل برای شادی هواداران بازی کردند و همیشه نشان داده اند برای پیروزی به میدان می‌روند.

وی درباره هماهنگی بازیکنان جدید با ترکیب پرسپولیس گفت: بازیکنان جدید خوب بودند و با همین چند جلسه‌ی تمرینی محدود توانستند نمایش قابل قبولی ارائه دهند. با تمرین و تلاش بیشتر قطعا عملکرد بهتری از آنها خواهیم دید و آن‌ها به جو پرسپولیس آشناتر خواهند شد و در کل می‌توان نمره خوبی به بازیکنان جدید داد.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با عملکرد مهاجمان این تیم عنوان کرد: در بازی‌های حذفی این طبیعی است که کار سخت باشد و بازیکن و خصوصا مهاجم که بار گلزنی روی دوشش است تحت فشار باشد. خط حمله خوب و دونده‌ای داشتیم و اصلا کم کاری نکردند و فقط موقعیت‌های کمی داشتند و با تلاش بیشتر می‌توانند جزو بهترین مهاجمان آسیا باشند.

پیوس در خصوص حذف استقلال و تراکتور از آسیا تصریح کرد: استقلال در لیگ خوب بود و در کل دوست داشتیم مقابل تیم عربستانی پیروز باشد، آن‌ها تلاش خود را کردند، اما الهلال خیلی قوی بود. تراکتور نوسان زیادی در این مدت داشت و مدام این بازیکن و آن مربی قهر کردند و در باشگاه رفت و آمد زیادی پیش آمد. تراکتور تیمی بزرگ با پشتوانه مردمی است و پتانسیل کار‌های بزرگ را دارد. در آسیا، ایران را با پرسپولیس می‌شناسند و امسال انشاالله قهرمان شویم.

مهاجم سال‌های گذشته پرسپولیس درباره تغییرات مدیریتی این باشگاه عنوان کرد: سمیعی مدیری خوب بود و با حوصله کار می‌کرد. رفتن سمیعی در کل درست نبود و او مدیری کارآمد بود و رابطه خوبی با هواداران و بازیکنان داشت. از صدری شناخت زیادی ندارم، اما در این مدت مثمر ثمر بوده و امیدوارم در مدتی که هست بتواند به باشگاه کمک کند و هماهنگ بمانیم.

پیوس در پایان در رابطه با شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و یکم خاطرنشان کرد: امسال هم می‌توانیم مدعی باشیم و نکته مهم این است که شاکله تیم حفظ شده و تنها ۳-۲ نفر تغییر کرده اند و نفرات جدید به زودی هماهنگ خواهند شد. کادرفنی و بازیکنان خوب و همدل داریم که می‌توانند به موفقیت‌های زیادی برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاله ششمین قهرمانی وقهرمانی اسیاباارتش سرخ ایران

    • بدون نام

      این متن‌ها را خودتان مینویسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج