جاباما
۱۱۵۵۱۷۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

واران: می‌توانستم ۱۰ سال قبل به یونایتد بیایم

رافائل واران، مدافع منچستریونایتد، مدعی شد که قبلا با سر الکس فرگوسن دیدار کرده بود، اما پیشنهاد رئال مادرید شرایط را تغییر داد.

ورزش سه: بازیکن تیم ملی فرانسه در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال پس از سال‌ها حضور در رئال مادرید از این تیم جدا شد و به منچستریونایتد پیوست تا تلاش طولانی‌مدت باشگاه انگلیسی ثمر داده باشد.

واران در گفتگو با تلویزیون نروژ مدعی شد که شیاطین سرخ در زمان حضورش در لنس نیز برای جذب او اقدام کرده بودند و او نیز مشتاق پوشیدن پیراهن این تیم بود اما با مطرح شدن پیشنهاد رئال مادرید ناگهان شرایط تغییر کرد.

مدافع فرانسوی در این باره گفت:« درست است که من و خانواده‌ام با سر الکس فرگوسن دیدار کردیم و این تجربه فوق العاده‌ای برای من بود. اما اتفاق خاصی رخ نداد و در آخر پیشنهاد رئال مادرید مطرح شد و شما از بقیه ماجرا خبر دارید. من دوران بسیار خوبی در رئال داشتم و فکر می‌کنم پیوستن به این تیم سرنوشت من بود. خوشحالم که ده سال عالی را در آنجا سپری کردم. حالا ماجراجویی جدیدی را در اینجا تجربه می‌کنم و بسیار خوشحالم که شرایط اینطور پیش رفت.»

واران همچنین درباره هم‌بازی شدن دوباره با کریستیانو رونالدو گفت:« او فوتبالیستی استثنایی است و من بسیار خوشحالم که به اینجا آمد. حضور او در رختکن خوب است. او علیرغم سنش از هر زمان دیگری بهتر است و من باور دارم که به دلیل اخلاق کاری و روحیه رقابتی که دارد می‌تواند سالیان طولانی بازی کند. داشتن او در تیم عالی است چون می‌دانید که گلزنی می‌کند، بنابراین بهتر است که او در کنار شما باشد تا در برابر شما قرار بگیرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج