جاباما
۱۱۵۵۱۸۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سلامی: روند پیشرفت‌ ما هرگز متوقف نمی‌شود

فرمانده کل سپاه از دستیابی به بسیاری از دستاورد‌های علم و فناوری و فتح قله‌های دانش توسط فرزندان ملت ایران خبر داد و گفت: روند پیشرفت‌های ما هرگز متوقف نمی‌شود.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده کل سپاه از دستیابی به بسیاری از دستاوردهای علم و فناوری و فتح قله های دانش توسط فرزندان ملت ایران خبر داد و گفت: روند پیشرفت های ما هرگز متوقف نمی شود.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده ‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاح نمایشگاه راهبردی خودکفایی و الحاق تجهیزات چک و خنثی‌ سازی سپاه با تسلیت ایام عزای آل الله و گرامی ‌داشت یاد و خاطره امام راحل ، شهدای والامقام و مجاهدت‌های ملت ایران و رزمندگان در دوران عزت ‌آفرین دفاع مقدس اظهار کرد: تاریخ بیش‌ از چهل‌ ساله انقلاب اسلامی درس‌های بزرگی را به همگان آموخته است؛ ما از فراز میدان ‌های وسیع ، عمیق و مجاهدت‌ های پیوسته به واقعیت ‌های ارزشمندی دست یافته‌ایم و آموختیم که هر درخششی در میدان، محصول همت بلند، اراده مستحکم ، ایمان قوی و اعتماد به‌ نفس اطمینان ‌بخش در ذهن و قلب ما است.

وی افزود: اگر ما در برابر مشکلات و تهاجمات در ذهن تسلیم می‌ شدیم مجبور بودیم حاکمیت دشمن بر سرنوشت خود را بپذیریم اما وقتی امامین بزرگ انقلاب به ما اعتماد به نفس و اراده غلبه بر چالش‌ها را آموخته‌اند ، به برکت شهدای والامقام و مجاهدت ‌های تمامی این سالیان دریافتیم که می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم و با همت و اراده قوی بر بسیاری مشکلات فائق آمدیم.

سرلشکر سلامی با تاکید بر این ‌که ملت ایران بارها ثابت کرده‌ است که از فراز توطئه‌های شوم دشمنان حرکت می‌کند گفت: تجربه به ما آموخته‌است که هرگاه به ظرفیت‌های بومی و داشته‌های خود تکیه کرده‌ایم اتفاقات غافلگیرکننده و شگفتی‌سازی را رقم زده‌ایم.

وی ادامه داد: امروز بسیاری از قله‌های فناوری توسط ملت ایران فتح شده و ما در دوران تقاطع اهداف و آرمان‌های بزرگ و تحریم‌های ظالمانه دشمنان رشد کرده‌ایم.

فرمانده‌کل سپاه با بیان این‌ که تحریم‌ های دشمن در حوزه‌ های مختلف با هدف شکستن اراده ملت ایران صورت‌ گرفته است تصریح کرد: ملت ایران در تمامی این سال ‌ها به برکت رهبری فرزانه انقلاب، در مسیر خودباوری گام برداشته و امروز فاصله بین نیازهایمان با فناوری روز دنیا بسیار اندک است.

وی افزود : امروز "توانستن" برای ملت ایران یک آرزو نیست بلکه واقعیتی انکارناپذیر است که در تمامی شئون زندگی قابل‌ مشاهده برای همگان است و به‌عنوان دستاوردی بزرگ نمایان است.

فرمانده‌ کل سپاه در ادامه با اشاره به دستاوردهای حوزه مهندسی و چک و خنثی گفت: امروز محصول یک دهه مجاهدت متراکم علمی جوانان این مرز و بوم، نداشته ها را به داشته‌های همتراز با کشورهای پیشرفته دنیا تبدیل کرده و جلوه‌ هایی از آن را در این نمایشگاه مشاهده می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز خوداتکایی و خودکفایی در عرصه مجاهدت‌های حوزه چک و خنثی‌سازی به‌ وضوح قابل‌رؤیت است.

وی با بیان این‌که پیشرفت‌های ما هرگز متوقف نمی‌شود تاکید کرد: دشمن فرمول حل مسائل را به ما نمی‌آموزد و ما آموخته‌ایم حل تمامی مشکلات در درون صورت می‌پذیرد و محصول این باور توقف‌ ناپذیری در تداوم این روند عزت‌آفرین است.

سرلشکر سلامی با تاکید بر این‌که دشمنان هرگز فناوری جدید در عرصه امنیتی و نظامی را در اختیار کسی قرار نمی‌ دهند اظهار کرد: فتح قله‌های بزرگ ابتدا در درون انسان صورت می ‌پذیرد و ما با بهره‌ گیری از این الگو و پیشران به پیشرفت ‌های آبرومندانه، مدرن و عزت‌بخش دست یافته‌ایم.

فرمانده کل سپاه در پایان با قدردانی از مجاهدت های تلاش گران عرصه مهندسی سپاه ، دانش رباتیک را فناوری مدرنی که برخورداری از آن ما را در عرصه های دیگر علم و فناوری نیز یاری می کند، توصیف کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج