جاباما
۱۱۵۵۵۴۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کفش طلای ۲۰۲۱ به دست صاحبش رسید

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ، جایزه کفش طلای خود را دریافت کرد.

ورزش سه: روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ، جایزه کفش طلای خود را دریافت کرد.

کفش طلای ۲۰۲۱ به دست صاحبش رسید

بدون شک روبرت لواندوفسکی یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ طی سال اخیر بوده است. او در فصل 20-2019 نمایش های درخشانی در ترکیب باواریایی‌ها ارائه داد و به جرأت می‌توان گفت که یکی از مهمترین دلایل کسب سه گانه توسط تیم هانسی فلیک به شمار می‌آمد.

درخشش ستاره لهستانی در رقابت‌های فصل 21-2020 نیز ادامه داشت و لواندوفسکی توانست با ثبت 41 گل در رقابت های بوندس لیگا از رکورد گرد مولر افسانه ای عبور کند. در واقع لواندوفسکی به تنهایی صاحب رکورد بیشترین گل زده در یک فصل از رقابت های بوندس لیگا شد و دست به یک تاریخ سازی بزرگ زد.

علاوه بر این رکورد شکنی لواندوفسکی با این تعداد گل که در فصل گذشته به ثمر رساند موفق شد بالاتر از همه ی فوق ستاره های حاضر در فوتبال اروپا جایزه کفش طلا را از آن خود کند. در همین راستا لحظاتی پیش ستاره لهستانی بایرن مونیخ رسماً جایزه کفش طلای خود را دریافت کرد. نکته قابل توجه اینکه در این مراسم هربرت هاینر رئیس، اولیور کان مدیر و یولیان ناگلزمان سرمربی بایرن مونیخ نیز حضور داشتند.

لواندوفسکی بعد از کسب این جایزه گفت: "دوست دارم از خانواده، هم تیمی هایم، کادر مربیگری بایرن و به طور کلی این باشگاه تشکر کنم. بدون حمایت آنها رسیدن به چنین دستاوردهایی امکان‌پذیر نبود. این جایزه را به همه افرادی که هر روز در کنار من هستند تقدیم می کنم. من از آنچه با هم به دست آوردیم بسیار خوشحالم. هنوز چیزی تمام نشده و ما برای رسیدن به چیز های بیشتر انگیزه زیادی داریم.

شکستن رکورد گرد مولر: " من خیلی به آن افتخار می کنم و خوشحالم. وقتی مصدوم شدم، فکر نمی کردم به عددی دست پیدا کنم که مرا به این رکورد نزدیک کند. اما پس از بازگشت، باور کردم که این امکان وجود دارد. رسیدن به رکورد گرد مولر شگفت‌انگیز بود. من او را بسیار تحسین می کنم و انتظار نداشتم که بتوانم روزی رکوردش را بشکنم."

شایعات در مورد آینده: "من با بایرن مونیخ قرارداد دارم و می خواهم همچنان به کسب موفقیت ها با این تیم ادامه دهم."

کفش طلای ۲۰۲۱ به دست صاحبش رسید

کفش طلای ۲۰۲۱ به دست صاحبش رسید

کفش طلای ۲۰۲۱ به دست صاحبش رسید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج