جاباما
۱۱۵۵۵۷۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سورپرایز ویژه فلیک و کلوپ برای روبرت لواندوفسکی

هانسی فلیک و یورگن کلوپ سرمربی سابق روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ و دورتموند کسب جایزه کفش طلا را به این ستاره لهستانی تبریک گفتند.

ورزش سه: هانسی فلیک و یورگن کلوپ سرمربی سابق روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ و دورتموند کسب جایزه کفش طلا را به این ستاره لهستانی تبریک گفتند.

روبرت لواندوفسکی در فصل گذشته عملکرد فوق العاده درخشانی را از خود به جای گذاشت و توانست ۴۱ گل در رقابت‌های بوندسلیگا به‌ثمر برساند؛ موضوعی که باعث شد او بالاتر از هر بازیکن دیگری در اروپا گل زده باشد و کفش طلا را کسب کند، جایزه ای که دقایقی پیش به شکل رسمی به این ستاره لهستانی اهدا شد.

در جریان مراسم اهدای کفش طلا به لواندوفسکی دو سرمربی سابق این بازیکن یعنی هانسی فلیک و یورگن کلوپ تبریک ویژه ای به او گفتند. فلیک که تا همین چند وقت پیش مربی لواندوفسکی در بایرن مونیخ بود گفت: "من دو سال با تو کار کردم و توانستم شور و شوق و اراده‌ات را برای به ثمر رساندن گل‌ها ببینم. با تشکر از تو؛ تبریک می گویم و در آینده با بایرن موفق باشی."

سورپرایز ویژه فلیک و کلوپ برای روبرت لواندوفسکی

همچنین یورگن کلوپ که پیش از این در دورتموند هدایت لواندوفسکی را بر عهده داشت گفت: "سلام لوی، کفش طلایت را تبریک می گویم. وقتی شنیدم که تو کفش طلا را برده ای، فکر کردم که چطور؟ الان؟ می توانی ببینی چقدر طول می کشد تا به اوج برسی. اما مدت زیادی است که در قله‌ای و شایسته این جایزه هستی. من چند بار این را گفته‌ام و یک مرتبه دیگر نیز می گویم، من به تو افتخار می کنم. برایت بهترین‌ها را آرزو می کنم و امیدوارم که به زودی تو را در فینال لیگ قهرمانان اروپا ملاقات کنم.

سورپرایز ویژه فلیک و کلوپ برای روبرت لواندوفسکی

من واقعاً برای تو خوشحالم. با شروع این فصل، اگر دوباره کفش طلا را بدست آوری، شگفت زده نخواهم شد. تا زمانی که ما مقابل یکدیگر بازی نکنیم، می توانی به هر چقدر می خواهی گل بزنی."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج