۱۱۵۵۶۵۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جاوید: ما و آرژانتین به‌دنبال دوم شدن بودیم!

امیدواریم جمعه ازبکستان را از پیش‌رو برداریم و بتوانیم به جمع ۸ تیم راه پیدا کنیم. به هر حال بازی با آرژانتین از نظر فنی بار فنی چندانی نداشت، یک بازی کسل‌کننده ازسوی دو تیم بود و دور گروهی به هر شکلی بود برای ما تمام شد حالا باید برای بازی‌های حذفی آماده شویم که امیدوارم یک شروع خوب جلوی ازبکستان داشته باشیم.

فرهیختگان: تیم‌ملی فوتسال ایران دو بازی اول مرحله گروهی خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشت و بازی آخرش را هم به آرژانتین واگذار کرد ولی این دو پیروزی و حتی بازی با آرژانتین درحالی بود که کیفیتی را که از تیم فوتسال ایران انتظار می‌شد داشت هنوز در زمین مسابقه شاهدش نبودیم. بازی با صربستان بازی سختی برای ملی‌پوشان بود، صربستانی که قهرمان جهان را هم برای به دست آوردن پیروزی خیلی راحت نگذاشت، با این حال این فوتسالیست‌های ایران بودند که صرب‌ها را از سد راه برداشتند تا به مصاف آمریکایی بروند که گمان می‌رفت بازی راحتی برای تیم‌ملی ایران باشد، آمریکایی که از آرژانتین ۱۱گل دریافت کرده بود در مصاف با ایران عملکرد بهتری داشت تا ایران بازهم برای پیروزی کار راحتی در پیش نداشته باشد، با این حال دومین برد ایران هم در مرحله گروهی به‌سختی به‌دست آمد.

بازیکنان تیم‌ملی ایران مقابل قهرمان جهان هم صف‌آرایی کردند، قهرمانی که در این بازی به بازیکنان اصلی‌اش استراحت داده بود تا به‌قول مهدی جاوید بازیکن بااخلاق و کاربلد فوتسال ایران جایگاه دومی را ازآن خود کنند و شاید می‌شود گفت با اینکه تیم‌ملی ایران این بازی را به رقیب خود واگذار کرد ولی این ایران بود که جنگ دومی را از آرژانتین که میل دوم‌شدنش را از کیفیت بازی‌اش هم می‌شد دید، ببرد.

حالا شاگردان ناظم‌الشریعه با وجود اینکه در جدول با مسیر بهتری مواجه هستند اما کار سختی در ادامه راه دارند و باید دید ایران می‌تواند با کیفیت بیشتری مسیر حذفی را طی کند و عنوان سومی سال۲۰۱۶ خود را ارتقا خواهد داد یا به گفته بعضی کارشناسان می‌توانیم منتظر تیم‌ملی فوتسال ایران در جمع ۴تیم برتر فوتسال دنیا باشیم؟ فوتسالی که پسران فوتسال ایران با وجود مسیر سختی که در پیش دارند ثابت کرده‌اند راه دستیابی به سکو را بلدند.

به بهانه پایان بازی‌های گروهی تیم‌ملی فوتسال ایران گفت‌وگوی کوتاهی داشتیم با مهدی جاوید که این روزها چشم‌امید بسیاری از علاقه‌مندان به فوتسال به ساق‌های اوست تا در بازی‌های آینده هم مانند بازی با آمریکا گلزنی کند و در خط‌حمله امید ایران برای کسب پیروزی باشد. صحبت‌های مهدی جاوید را در ادامه می خوانید.

تا اینجا سه بازی انجام دادید، جدا از نتیجه از عملکرد تیم در این بازی‌ها راضی بودید؟

در دو بازی اولی که انجام دادیم به‌لحاظ نتیجه‌گیری خوب بودیم و رقابت‌ها را با پیروزی پشت‌سر گذاشتیم ولی به‌لحاظ کیفیت فنی اصلا شرایط خوبی نداشتیم و نتوانستیم بازی روان و هماهنگی را انجام بدهیم.

از بازی با آرژانتین بگو، پاس پشت‌پای تو منجر به تک‌گل ایران در این بازی شد.

حقیت این است که هر دو تیم به‌شدت به‌دنبال این بودند که در گروه دوم شوند. آرژانتین به چند بازیکن اصلی‌اش استراحت داده بود و در بازی هم از چند بازیکن اصلی دیگرش به‌ندرت استفاده کرد و آنها به‌دنبال این بودند که به‌عنوان تیم دوم گروه بالا بیایند ولی خب شرایط جوری رقم خورد که ما دوم شدیم و آنها سرگروه و ظاهر کار و روی کاغذ مسیر ما نسبت به آرژانتین راحت‌تر است. امیدواریم جمعه ازبکستان را از پیش‌رو برداریم و بتوانیم به جمع ۸تیم راه پیدا کنیم. به هر حال بازی با آرژانتین از نظر فنی بار فنی چندانی نداشت، یک بازی کسل‌کننده ازسوی دو تیم بود و دور گروهی به هر شکلی بود برای ما تمام شد حالا باید برای بازی‌های حذفی آماده شویم که امیدوارم یک شروع خوب جلوی ازبکستان داشته باشیم.

به دو بازی قبل از آرژانتین برگردیم، بازی با صربستان بازی سختی به‌لحاظ نتیجه گرفتن بود، البته صرب‌ها مقابل آرژانتین هم نمایش قابل‌توجهی داشتند، از شرایط بازی با صرب‌ها بگو.

از قبل می‌دانستیم که چه بازی سختی با صربستان در پیش داریم، ولی عملکرد ما باعث شد بازی در دقایقی خیلی سخت‌تر هم بشود و به‌نظرم تجربه تیمی ایران باعث برد مقابل صربستان شد.

بازی با آمریکا هم به گفته کارشناسان بازی راحتی برای ایران باید می‌شد ولی برای تیم‌ملی به‌راحتی بازی آرژانتینی‌ها مقابل آمریکا نگذشت، تیم‌ملی توانست از تمام توانش مقابل آمریکا استفاده کند؟

بله، این دو بازی مخصوصا بازی مقابل آمریکا نشان داد که در شرایط ایده‌آل قرار نداریم و امیدوارم هرچه زودتر این شرایط تغییر پیدا کند. ان‌شاءالله که مقابل ازبکستان بازی خوبی انجام دهیم.

یک گل تاثیرگذار هم در بازی با آمریکا داشتی، منتظر گلزنی‌هایت در بازی‌های بعدی باشیم؟

اگر فرصت گلزنی مناسبی برایم پیش بیاید به‌طور حتم سعی می‌کنم بازهم گلزنی کنم ولی مهم‌تر از گلزنی موفقیت تیم است که برای آن تلاش می‌کنم.

نگاه‌تان به جام‌جهانی قرار گرفتن بین چند تیم است و آیا به سکو می‌شود امیدوار بود؟

واقعا نمی‌شود پیش‌بینی کرد ولی برای روی سکو رفتن در جام‌جهانی فوتسال باید بهترین عملکرد ممکن را به نمایش گذاشت و راه دومی هم وجود ندارد.

داوری‌ها چطور است؟ به‌خصوص که دو داور ایرانی هم در مسابقات هستند.

داوری‌ها به‌نظرم خوب و سطح بالاست و قاطعیت داوران نسبت به اعتراضات و مدیریت بازی بسیار مطلوب است و من از داوری‌ها راضی هستم.

جدی‌ترین رقبای ایران در جام‌جهانی را کدام تیم‌ها می بینی؟

تیم‌های برزیل، آرژانتین، روسیه و اسپانیا تیم‌های سرسختی هستند و ما باید با کیفیت بهتر و با تمام توان مقابل این تیم‌ها به میدان برویم. فعلا مقابل آرژانتین یک بازی را داشتیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج