۱۱۵۵۹۳۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

جهانبخش: موتورسواری را دوست دارم

علیرضا جهانبخش در هلند احساس آرامش می‌کند و این را می‌توان هم از نمایشی که او در فاینورد ارائه می‌دهد دید و هم از اتفاقات خارج از زمین و یا حین تمرین.

ایران ورزشی: علیرضا جهانبخش در هلند احساس آرامش می‌کند و این را می‌توان هم از نمایشی که او در فاینورد ارائه می‌دهد دید و هم از اتفاقات خارج از زمین و یا حین تمرین.

یکی دو روز قبل عکس جالبی از ستاره تیم ملی ایران در تمرین فاینورد منتشر شد که او سوار بر موتور شده و اطراف زمین تمرین از این وسیله نقلیه استفاده می‌کند. در ابتدا تصور بر این بود که جهانبخش با موتور به تمرین فاینورد رفته اما وقتی با کاپیتان تیم ملی ایران صحبت کردیم، او حرف‌های جالبی در این زمینه به زبان آورد. جهانبخش در گفت و گو با ایران ورزشی، درباره عکس منتشر شده اینگونه توضیح داد: «در هلند خیلی‌ها دوچرخه سوار می‌شوند و کارهای خود را با این وسیله نقلیه انجام می‌دهند. اگر یادتان باشد زمانی که در نایمخن بازی می‌کردم، من هم برخی اوقات با دوچرخه به تمرین می‌رفتم.

البته ماجرای این موتور با آن دوچرخه کاملاً فرق دارد. این موتور متعلق به یکی از تدارکات تیم ما است که همیشه کنار زمین آن را پارک می‌کند. من هم دیدم آنجاست و آن را روشن کردم و سوارش شدم. هم‌تیمی‌ام، مارکو سنه‌سی هم گفت من هم می‌خواهم سوار بشوم و ترک تو بنشینم. یکی از توپ‌های تمرین هم آن سمت زمین افتاده بود و چه کاری بهتر از اینکه با موتور برویم و آن را برای تدارکات بیاوریم. با هم سوار بر موتور شدیم، رفتیم و توپ را آوردیم. عکاس باشگاه هم وقتی این صحنه را دید، تصویر جالبی از ما شکار کرد که برای خودم جنبه فان و شوخی داشت.»

جهانبخش که این روزها عضوی کلیدی از ترکیب فاینورد است و در پیراهن این تیم درخشیده، البته به موتورسواری علاقه‌مند است اما در کنار این مسأله از خطراتش هم ترس دارد: «معمولاً هر وقت این موتور هست و تدارکات ما آن را کنار زمین می‌آورد، من سوار می‌شوم و یک دور می‌زنم. موتور و موتورسواری را دوست دارم اما از ریسک و خطراتش می‌ترسم و به همین دلیل خیلی از آن استفاده نمی‌کنم. هر چند باز هم تأکید می‌کنم موتور را خیلی خیلی دوست دارم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ــــــ

      عه مگه جهانبخش میتوانه موتور سواری کنه

    • بدون نام

      موتورسیکلت وسیله خوبی است اگر بدرستی طریقه استفاده کردن از آن را بلد باشیم،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج