جاباما
۱۱۵۵۹۶۹
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

عبادی‌پور: منتقدان تصور نمی‌کردند قهرمان آسیا شویم

دریافت کننده لژیونر تیم ملی والیبال ایران گفت: طبیعتا با حضور سرمربی ایرانی و کادری بومی ارتباط بین بازیکنان و مربیان بسیار راحت‌تر برقرار می‌شود.

خبرگزاری میزان: میلاد عبادی‌پور در واکنش به اظهارات برخی منتقدان در این خصوص که رقبای والیبال ایران با تمام توان در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت نکرده بودند، اظهار داشت: فکر نمی‌‎کنم چنین اظهاراتی منطقی باشد، زیرا همه دیدند تیم‌های دیگر با چه فشاری برابر همدیگر بازی می‌کردند. اگر یادتان باشد سال ۲۰۱۹ و در رقابت‌هایی که ایران میزبان بود در دور گروهی برابر تیم استرالیا شکست خوردیم، اما در نهایت توانستیم قهرمان شویم. قهرمانی آسیا بالاترین سطح از مسابقات ملی در قاره آسیا است و کسب قهرمانی علاوه بر آنکه در رنکینگ تیم‌ها تاثیر زیادی دارد، باعث می‌شود نگاه‌ها به والیبال آن کشور مثبت باشد.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی منتقدان پس از قهرمانی چنین صحبت‌های دور از واقعی مطرح کردند و جالب آنکه پیش از قهرمانی هم عده‌ای دیگر تصور می‌کردند این تیم ملی با کادری که بالای سرش است، موفقیتی کسب نخواهد کرد.

دریافت کننده باتجربه تیم ملی والیبال ایران افزود: خداراشکر که در نهایت توانستیم با اقتدار و تنها با یک ست باخته، بر بام آسیا بایستیم و قدرت والیبال ایران را به رقبای آسیایی دیکته کردیم. از ابتدا هدفمان قهرمانی بود و برای کسب جام قهرمانی راهی ژاپن شده بودیم. خوشحالیم که این اتفاق خوب پس از ناکامی در المپیک رقم خورد تا بتوانیم ساعاتی مردم را شاد کنیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال در رقابت‌های قهرمانی آسیا در واکنش به کسب قهرمانی آسیا با کادر فنی ایرانی، خاطرنشان کرد: کادر ایرانی و در راس آن بهروز عطایی عالی بودند و ما از این نظر هیچ کمبودی نداریم. طبیعتا با حضور سرمربی ایرانی و کادری بومی ارتباط بین بازیکنان و مربیان بسیار راحت‌تر برقرار می‌شود. ارتباط بین بازیکنان و مربیان بسیار مهم است و می‌تواند برخی ضعف‌هایی که قبلا در این زمینه بود را پوشش دهد. فکر می‌کنم با اعتماد به داشته‌هایمان می‌توانیم شاهد درخشش‌های بیشتری از والیبال ایران در سطح جهانی باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      البته شماکه ازهمه بازیکنان بدتربازی کردی!!

    • محمد محمدی

      ولا اگه توهم نبودی اون یه ست که دادن به چین هم نمیدادن کاپیتان که سطح توقح اینقدر پایینه باید بره درتیم های بنگال اقغانستان پاکستان بازی کنه تیم ملی ایران اگر بزارینش جز ۵ تیم اول جهانه اگر بازیکنی مثل تو بره گندش بکنه

    • محمد

      ت افتصاح ترین بازیکن ایرانی. اینو یادت باشه به حساب خودت ننویس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا قوت به تمامی بازیکنان وکارد فنی کسانی که شب روز زحمت کشیدند برای تیم ملی والیبال واقعا گل کاشتند آقای عبادی پور عزیز گل کاشتید دم همه شماها گرم

    • بدون نام

      اتفاقا خیلیم خوبه
      از والیبال چی میدونید اظهار نظر میکنید

    • بدون نام

      قهرمانی آسیا به درد خودت میخوره لگن
      تو المپیک و لیگ جهانی باید خوب بازی میکردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج