پیشگیری از ریزش مو‌ با ۷ خوراکی موثر
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
پارسیس - f تبلت
اپیلاسیون نانا 1
دکتر استرکی_1
دکتر ولدخانی_1
اپیلاسیون نانا 3
دکتر استرکی_3
دکتر ولدخانی_3
دکتر ولدخانی_4
اپیلاسیون نانا 4
دکتر استرکی_4
دکتر ولدخانی_2
دکتر استرکی_2
اپیلاسیون نانا 2
کلینیک زیبایی پارسیس_f
۱۱۵۵۹۹۰
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
۲۷۶۳
ریزش مو در اثر برخی بیماری ها مانند بیماری های خودایمنی، دیابت، کمبود ویتامین، استرس و حتی کمبود خواب، اختلالی شایع است.

ایرنا: ریزش مو در اثر برخی بیماری ها مانند بیماری های خودایمنی، دیابت، کمبود ویتامین، استرس و حتی کمبود خواب، اختلالی شایع است.

تحقیقات نشان می دهد که امکان بازگشت موهای ریخته شده از طریق تغییرات در رژیم غذایی میسر است. در اینجا ۷ ماده غذایی موثر در رشد مجدد موها و جلوگیری از ریزش مو بیشتر معرفی شده است:

پیشگیری از ریزش مو‌ با ۷ خوراکی موثر

ماهی سالمون: شما برای تقویت موهای موجود رشد رشته های جدید نیاز به دریافت پروتئین کافی دارید. پروتئین برای تولید کراتین که جزء کلیدی ساختار مو است، ضروری است. یک انتخاب هوشمندانه می تواند مصرف پروتئین های دریایی مانند ماهی باشد آنهم به لطف وجود اسیدهای چرب امگا ۳ و ویتامینها.

عسل: مصرف عسل چه به صورت خوراکی و چه به عنوان یک درمان موضعی، می تواند نازک شدن موها را بهبود ببخشد. در مطالعات مشخص شده که بیماران مبتلا به درماتیت سبورئیک که پوسته پوسته شدن، خارش و از دست دادن مو را تجربه می کنند، استفاده از مخلوط آب و عس برای ۴ بار در هفته منجر به بهبود ریزش مو خواهد شد.

آجیل و دانه ها: بادام، پسته و دیگر انواع آجیل برای جلوگیری از ریزش موهای شما مفید است. نه تنها حاوی امگا سه هستند بلکه حاوی مقدار زیادی زینک هستند که برای موهای شما مفید است. علاوه بر این، آجیل باعث درخشندگی و ضخامت بیشتر موها می‌شود و سرشار از سلنیوم است. (سلنیوم نوعی ماده معدنی مهم برای سلامت پوست سر است).

اسفناج: مطالعات نشان داده که زنان مبتلا به ریزش مو، دارای سطوح پایین تر آهن و ویتامینD۲هستند. در این میان غذاهای غنی از آهن و ویتامین ث مانند اسفناج برای پیشگیری از مو بسیار مفید است. اسفناج برای تولید سبوم ضروری است. سبوم یک نوع ماده چرب است که از طریق غده‌های مو ترشح می ‌شود و در واقع نوعی نرم‌ کننده طبیعی موی سر محسوب می شود.

میوه‌های حاوی ویتامین سی: بهتر است میوه ‌هایی را انتخاب کنید که حاوی ویتامین سی باشند چرا که از ریزش موهای شما جلوگیری می کنند. پرتقال، توت فرنگی، کیوی و طالبی جزء این میوه‌ ها هستند. ویتامین سی به عنوان آنتی ‌اکسیدان از پوست و مو محافظت می‌ کند. این ویتامین همچنین برای جذب آهن، ماده‌ دیگری که برای جلوگیری از ریزش موها ضروری است، لازم است.

میگو: میگو و دیگر مواد غذایی حاوی زینک برای جلوگیری از ریزش مو ضروری است. البته جذب زینک بیش از حد نیز موجب ریزش موها می‌شود زیرا میزان تستوسترون تولیدی بدن را افزایش می‌ دهد. میزان زینکی میزان نیاز روزانه به زینک ۱۱ میلی ‌گرم است. اگر به این میزان استفاده شود از ریزش موها جلوگیری می ‌شود.

تخم‌ مرغ: اگر گیاه‌ خوار هستید و به دنبال غذاهایی پروتئین ‌دار برای تقویت موهایتان هستید، تخم‌ مرغ و محصولات لبنی حاوی منابع غذایی کافی برای موهای شما هستند. به دنبال مواد لبنی کم چرب مانند شیر و ماست کم چرب باشید.

برچسب ها:
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
شیرآلات زمانی_1
استخدام_1
سفیر بار ساقدوش_1
استخدام_3
سفیر بار ساقدوش_3
شیرآلات زمانی_3
استخدام_4
شیرآلات زمانی_4
سفیر بار ساقدوش_4
استخدام_2
سفیر بار ساقدوش_2
شیرآلات زمانی_2
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
کلینیک فرشته_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
شاخه نبات_ فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
کلینیک النا_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
کیان برنا_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
فنی آتل_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
آیلین_فوتر کاشت ابرو
شاخه نبات_ فوتر
شفا_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
دکتر عارفی - فوتر
فنی آتل_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
کلینیک النا_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
آیلین_تزریق چربی
کیان برنا_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
کلینیک فرشته_فوتر