جاباما
۱۱۵۶۱۵۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

توطئه کثیف علیه تیم ملی ایران در دُبی

تیم ملی ایران پس از دو پیروزی درخشان برابر سوریه و عراق در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید روز پنج شنبه ۱۵ مهرماه جاری در امارات به مصاف تیم ملی این کشور برود.

خبرورزشی: در حالی‌که کشور امارات از یک دهه گذشته و براساس یک تصمیم سیاسی، اسمی جعلی برای لیگ فوتبالش انتخاب کرده و باعث ایجاد تنش و از بین ‌رفتن روابط خود با ایران شده بود، این نام تغییر کرد و در فصل جدید، لیگ امارات با نام یک حامی مالی جدید که یک شرکت بزرگ نفتی اماراتی است، آغاز شد.

این شرکت با ۸۰ میلیون دِرهم نام خود را بر روی لیگ فوتبال این کشور گذشته است. اتفاقی که پیش بینی می‌شد تأثیر بسزایی در روابط فوتبالی این کشور با فوتبال ایران که در دهه‌های گذشته یکی از تأمین‌کننده‌های اصلی لیگ فوتبال این کشور به‌شمار می‌آمد، بگذارد.

برهمین اساس احمد نوراللهی و مهدی قایدی راهی امارات شدند که این البته نمی‌توانست خبر خوبی برای هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس باشد.

دور تازه لیگ فوتبال امارات در حالی شروع شد که از همان ابتدا انتقاداتی نسبت به احمد نوراللهی و مهدی قایدی انجام شد که این دومی توانست در دیدار با الشارجه همه را ساکت کند اما...

به نظر می رسد حکایت احمد نوراللهی کمی متفاوت باشد. مهدی علی سرمربی اماراتی شباب الاهلی در حالی در رسانه‌ها از خرید ستاره ملی پوش ایرانی حمایت می‌کند که در دیدار با الوحده ۹۳ دقیقه او را روی نیمکت نشاند!

احمد نوراللهی که در دیدار با الشارجه در دقیقه ۴۶ تعویض شده بود در بازی شباب الاهلی با الوحده در لیگ امارات حتی پایش هم به توپ نخورد!

این در حالیست که احمد نوراللهی هافبک ملی پوش و فیکس ایرانی است. توجه داشته باشید اماراتی‌ها هم خوب می‌دانند شماره ۸ تیم ملی ایران یکی از مهره‌های اصلی و کلیدی دراگان اسکوچیچ است.

توجه داشته باشید تیم ملی ایران پس از دو پیروزی درخشان برابر سوریه و عراق در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید روز پنج شنبه ۱۵ مهرماه جاری در امارات به مصاف تیم ملی این کشور برود.

نوراللهی هم برخلاف مهدی قایدی بازیکن فیکس تیم ملی ایران است و باید در این دیدار در ترکیب اصلی تیم کشورمان قرار بگیرد و این موضوع را اماراتی‌ها به خوبی می دانند!

یک ایرانی مقیم کشور امارات به خبرورزشی خبر داد توطئه کثیفی پیش از این دیدار در حال شکل گیری است تا ملی پوش کلیدی ایرانی از لحاظ روحی و روانی تخریب شود!

خبری که چندان هم بیراه نیست. اماراتی‌ها برخلاف تیم ملی ایران در دو بازی گذشته خود دو تساوی کسب کرده و باید در خانه به هر قیمت ممکن برابر تیم کشورمان نتیجه بگیرد.

خط میانی و هافبک‌های دفاعی تیم ایران نقطه قوت ما در بازی‌های قبلی بوده‌اند و حالا تخریب روحی و روانی احمد نوراللهی می تواند مشکلاتی برای دراگان اسکوچیچ و تیم ملی کشورمان ایجاد کند.

امیدواریم این خبر صحت نداشته باشد اما به هر حال تأسف آور است که بهترین استعدادهای فوتبال ایران به جای لیگ‌های معتبر اروپایی به خاطر چند مشت دلار بیشتر راهی لیگ‌های کم اعتبار عربی می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوباره توهم ایرانی‌ها:))))

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج