۱۱۵۶۵۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لطیفی: مجیدی نتیجه نگیرد، شاید نکونام بیاید

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آجورلو در استقلال موفق باشد یا نباشد وی تاثیرگذار نیست چرا که ساختار مشکل دارد. موفقیت به پای اتفاقات هست، عدم موفقیت هم پای ساختار بیمار.

خبرگزاری میزان: علی لطیفی در خصوص انتخاب مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار داشت: با مصطفی آجورلو در تیم پاس کارکرده‌ام و از نزدیک به کار وی آشنا هستم. یکی از عوامل موفقیت تیم پاس حضور وی بود. اما نباید فراموش کنیم ساختار کلان و مدیران بالا دست خواهان موفقیت وی بودند. آن زمان بودجه کلانی در اختیار باشگاه پاس بود و آجورلو به کمک این موضوع حتی دنیزلی را به تهران آورد.

وی افزود: جو استقلال و پاس فرق دارد. استقلال تیم پرهواداری است؛ اما خیلی از موارد سرجای خودش نیست. اگر نگاهی به روزمه آجورلو داشته باشیم وضعیت تراکتور شبیه استقلال بود. او در تیم پرهوادار به چالش برخورد و نتوانست اوضاع را به خوبی پیش ببرد، با اینکه اوضاع مالی تراکتور هم بد نبود. در استیل‌آذین هم با اینکه تیم ثروتمندی بود با علی کریمی دچار اختلاف شد و اوضاع تیم بهم ریخت. بزرگترین اشتباه آجورلو در دوران مدیریت ورزشی‌اش همین اختلاف با علی کریمی بود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در فوتبال ایران دلیل موفقیت یک تیم ابتدا کنترل حواشی توسط مدیر و سرمربی است. استقلال دو فصل پشت سر هم به فینال جام حذفی رسید؛ اما اختلاف سعادتمند و مجیدی و در برهه بعدی مددی و مجیدی اجازه قهرمانی استقلال را نداد. چرا استقلال در نیمه اول بازی جام حذفی مقابل تراکتور ۳ گل دریافت کرد؟ چون تیم تمرکز لازم را نداشت و مجیدی نتوانست اختلافش با سعادتمند را مدیریت کند. قبل بازی فولاد هم اختلاف مددی و مجیدی به اوج خودش رسید؛ بنابراین اگر آجورلو و مجیدی نتوانند کنترل و مدیریت حواشی مناسبی داشته باشند، دوباره استقلال به موفقیت نخواهد رسید. آجورلو در استقلال موفق باشد یا نباشد وی تاثیرگذار نیست چرا که ساختار مشکل دارد. موفقیت به پای اتفاقات هست، عدم موفقیت هم پای ساختار بیمار. هواداران فکر می‌کنند با رفتن یک مدیر همه مشکلات حل می‌شود، اینطور نیست؛ بلکه با تغییر ساختار باید به دنبال حل مشکلات باشیم.

لطیفی با اشاره به دلایل عدم موفقیت استقلال در فصل‌های گذشته تصریح کرد: در کنار عدم کنترل حواشی، یکسری از مدیران سابق وزارت ورزش با چینش و انتخاب مدیران نادرست مانع موفقیت استقلال شدند. با انتخاب مدیرعامل و هیئت مدیره غیرمتخصص در انتخاب مربی و بازیکن هم تاثیر منفی گذاشتند و تیم با مشکل مواجه شد.

وی در خصوص ادامه همکاری مهدی پاشازاده و استقلال عنوان کرد: پاشازاده در زمان نامناسبی به عنوان معاون ورزشی استقلال برگزیده شد. متاسفانه مددی کاری کرد که رسانه‌ها تیتر بزنند مددی یارکشی کرد. به نظرم فرهاد مجیدی و مهدی پاشازاده درگیر ذهنیت‌ها شدند و هیچکدام تقصیری ندارد. با توجه به شناختی که از اخلاق و ارتباطات فرهاد مجیدی دارم می‌دانم که وی به خاطر اینکه در انتخاب پاشازاده قبل بازی حساس الهلال هیچ مشاور‌ه‌ای با سرمربی تیم نشده، ناراحت است. مجیدی با پاسخ ندادن به پیام و نامه پاشازاده دلگیری خودش را نشان داد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: از آنجایی که تیم را فرهاد مجیدی بسته هر مدیری که بیاید با وی ادامه خواهد داد و مطمئن باشید جواد نکونام در این برهه به استقلال نخواهد آمد. به این خاطر که او قصد ندارد مانند علیرضا منصوریان و محمود فکری به گزینه سوخته تبدیل شود. ضمن اینکه مجیدی هواداران زیادی دارد، نکونام مقابل آنها قرار نمی‌گیرد. اینکه نکونام و آجورلو رابطه خوبی دارند تاثیری در انتخاب سرمربی تیم نخواهد داشت. فعلاً این تیم با مجیدی به کارش ادامه می‌دهد؛ اما اگر نتایج خوب پیش نرود و توقعات از تیم کم شود آنوقت شاید جواد نکونام به تیم نزدیک شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج