جاباما
۱۱۵۶۸۱۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

صحبت‌های سفیر ایران در باکو درباره قره‌باغ

سفیر کشورمان در باکو با بیان اینکه ایران در هر دو جنگ قره باغ از آذربایجان حمایت کرده است، خاطر نشان کرد: سیاست خارجی ما با هرگونه اشغالگری و تجزیه طلبی مخالف است.

ایسنا: سفیر کشورمان در باکو با بیان اینکه ایران در هر دو جنگ قره باغ از آذربایجان حمایت کرده است، خاطر نشان کرد: سیاست خارجی ما با هرگونه اشغالگری و تجزیه طلبی مخالف است.

عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو در گفت وگو با خبرگزاری ترند اظهار داشت: تمام کشورهایی که موضع آنها بر اساس حقیقت و عدالت است، ازجمله ایران از پیروزی جمهوری آذربایجان خوشحال می‌شوند.

صحبت‌های سفیر ایران در باکو درباره قره‌باغ

موسوی در ادامه گفت: ایران هم در جنگ اول و هم جنگ دوم قره باغ در کنار دولت و مردم جمهوری آذربایجان ایستاد. این وضعیت همچنان نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی موضعی بر مبنای حقیقت و عدالت اتخاذ کرده و تمام مقامات ایران این موضع را دنبال کرده اند. بر همین اساس، بسیار خرسندیم که در حال نزدیک شدن به اولین سالگرد پیروزی بزرگ جمهوری آذربایجان هستیم.

سفیر کشورمان در باکو بار دیگر پیروزی جمهوری آذربایجان را تبربک گفت و افزود: ایران در شادی مردم این کشور سهیم است، چراکه جمهوری آذربایجان پس از 30 سال رنج، حق قانونی خود بر مالکیت بر تمامیت ارضی اش را به دست آورده است.

موسوی همچنین بیان کرد: سیاست خارجی ایران بر چندین اصل بنا شده است که مخالف هرگونه اشغالگری و تجزیه طلبی است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب سال گذشته به روشنی تاکید کردند که تمامیت ارضی آذربایجان می بایست حفظ و با احترام با آن برخورد شود و به علاوه، تمام سرزمین‌های اشغال شده توسط ارمنستان باید به جمهوری آذربایجان بازگردانده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج