جاباما
۱۱۵۶۸۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فتح رُم توسط لاتزیو؛ مورینیو دیگر دربی‌باز نیست

لاتزیو در یک بازی فوق العاده جذاب موفق شد با نتیجه ۳-۲ رم را شکست دهد.

ورزش سه: در یکی از حساس‌ترین بازی های این هفته فوتبال ایتالیا دو تیم لاتزیو و رم به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً با نتیجه ۳-۲ به سود شاگردان مائوریتزیو ساری خاتمه یافت.

فتح رُم توسط لاتزیو؛ مورینیو دیگر دربی‌باز نیست

این لاتزیو بود که شروع بهتری داشت و توانست در دقیقه 10 به گل اول دست پیدا کند. ارسال فیلیپه اندرسون با ضربه سر تمام کننده میلینکویچ ساویچ همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

در دقیقه 16 برایان کریستانته می‌توانست گل تساوی رم را روی یک کرنر به ثمر برساند اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه لاتزیو به بیرون رفت.

در دقیقه 19 لاتزیو توانست فاصله را به دو گل افزایش دهد. پدرو پاس زیبای شیر و بیدارم با یک ضربه بغل پای دقیق تبدیل به گل کرد تا نتیجه 2-0 شود.

در دقیقه 27 رم می توانست در دو مرحله یکی از گل‌های خورده را جبران کند. ابتدا ضربه جردن وریتوت با عکس العمل فوق العاده پپه رینا به کرنر فرستاده شد. در ادامه ضربه سر نیکولو زانیولو با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 41 رم موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند. ارسال کرنر جردن وریتوت با ضربه سر تمام کننده راجر ایبانز همراه شد تا نیمه اول با نتیجه 2-1 به پایان برسد.

فتح رُم توسط لاتزیو؛ مورینیو دیگر دربی‌باز نیست

در دقیقه ۴۹ لاتزیو می توانست دوباره فاصله را به دو گل افزایش دهد اما ضربه چیرو ایموبیله با اختلاف از کنار دروازه رم به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۳ لاتزیو موفق شد به روی یک ضد حمله فوق العاده گل سوم را به ثمر برساند. حرکت فوق العاده چیرو ایموبیله با پاس بهتر او برای فیلیپه اندرسون همراه بود و این بازیکن نیز دروازه تقریباً خالی رم را باز کرد تا نتیجه ۳-۱ شود.

فتح رُم توسط لاتزیو؛ مورینیو دیگر دربی‌باز نیست

در دقیقه 67 خطای مدافع لاتزیو در محوطه جریمه روی نیکولو زانیولو باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. وریتوت پشت توپ ایستاد و موفق شد دروازه لاتزیو را باز کند تا نتیجه 3-2 شود. در ادامه حملات رم برای به ثمر رساندن گل تساوی به نتیجه ماند تا لاتزیو به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج