۱۱۵۶۹۵۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

پوستری که طرفداران ژانر وحشت را میخکوب کرد!

فیلم جدید The Black Phone به تازگی در جشنواره Fantastic Fest به نمایش درآمده و ظاهرا در ماه ژوئیه سال آینده روی پرده نقره‌ای ظاهر می‌شود. پوستر این فیلم به تازگی توسط اسکات دریکسون در فضای آنلاین منتشر شده و از چهره ایثن هاک در پشت یک نقاب ترسناک رونمایی می‌کند.

کلیک: فیلم جدید The Black Phone به تازگی در جشنواره Fantastic Fest به نمایش درآمده و ظاهرا در ماه ژوئیه سال آینده روی پرده نقره‌ای ظاهر می‌شود. پوستر این فیلم به تازگی توسط اسکات دریکسون در فضای آنلاین منتشر شده و از چهره ایثن هاک در پشت یک نقاب ترسناک رونمایی می‌کند.

فیلم تلفن سیاه بر اساس یک داستان کوتاه نوشته جو هیل ساخته شده و داستان یک پسر جوان را روایت می‌کند که توسط یک قاتل سریالی ربوده شده و در یک زیرزمین مخوف گرفتار می‌شود.

پوستری که طرفداران ژانر وحشت را میخکوب کرد!

فضای زیرزمین با وجود یک تلفن سیاه ترسناک‌تر می‌شود، چون ارواح کشته‌شده توسط قاتل سریالی پشت خط آن هستند. اما این ارواح پلید نیستند. آن‌ها تلاش می‌کنند پسر جوان را نجات دهند.

ایثن هاک معمولا به عنوان مرد خانواده به ایفای نقش می‌پردازد که سعی دارد در برابر شر از خانواده خود محافظت کند. اما در فیلم جدید دریکسون، ایثن یک شخصیت مرموز است که جان افراد را تهدید می‌کند.

البته این ستاره هالیوودی قبلا در فیلم‌های ترسناکی همچون The Purge و Sinister بازی فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشته و توانایی‌های خود را ثابت کرده است.

فیلم تلفن سیاه یکی از ترسناک‌ترین فیلم‌های ساخته شده توسط کمپانی بلوم هاوس به شمار می‌آید که علاوه بر ایثن هاک، جرمی دیویس و جیمز رانسون در آن حضور دارند.

دریکسون با ساخت فیلم جن‌گیری امیلی رز به ژانر وحشت پا گذاشت. فیلم Sinister نخستین همکاری او و ایثن هاک به حساب می‌آید که به یکی از معروف‌ترین‌های ژانر وحشت تبدیل شده است.

با توجه به سابقه درخشان هاک و دریکسون، بعید نیست فیلم تلفن سیاه بتواند به امتیاز بالایی در دسته‌بندی آثار سینمایی ترسناک دست پیدا کند. تاریخ 28 ژانویه سال 2022 را فراموش نکنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کجاش ترسناکه

    • یاوه گو

      ترسناک وضع پدری است که باماهی چندرغازبایدبارزندگی چندنفررابدوش بکشه وبرای مسولین کشورهورابکشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج