۱۱۵۷۱۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

استقلالی‌ها: با تغییرات، امید به تیم بازگشت

طبق اطلاعات رسیده مدیریت جدید در تلاش است تا در روز‌های آینده بسیاری از مشکلات مالی و امکاناتی را حل کند، هرچند درخصوص برخی اخبار نیز طی روز‌های گذشته بزرگ‌نمایی شده، اما با توجه به اطمینان و اعتماد ایجادشده درخصوص مدیران جدید باشگاه استقلال در دل استقلالی‌ها مطمئنا طی روز‌های آینده اتفاقات خوشایندی برای مجموعه باشگاه استقلال رخ خواهد داد.

فرهیختگان: سرانجام تکلیف مدیریت باشگاه استقلال روشن شد و مصطفی آجرلو به‌عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شد. نکته قابل توجه اینکه در همین مدت کوتاه از حضور آجرلو در استقلال این باشگاه در موارد مختلف، چند گامی رو به جلو برداشته و علاوه‌بر تعیین تکلیف باشگاه با سرمربی این تیم و توافق بر سر تمدید قرارداد سه‌ساله با فرهاد مجیدی خیلی از مسائل دیگر که تا امروز تبدیل به معضلات باشگاه استقلال بود از جمله مسائل امکاناتی، پشتیبانی و لجستیکی و همچنین برخی امور حمایتی درحال رایزنی برای حل و فصل است و احتمالا درخصوص این موارد طی روزهای آینده اخبار خوبی برای هواداران استقلال به گوش خواهد رسید.

اعضای تیم استقلال پیش از این در گفت‌وگوهای خود همواره بر لزوم رابطه مبتنی‌بر احترام بین باشگاه با بازیکنان و کادرفنی تاکید کرده و همیشه این موضوع را عنوان می‌کردند که در مدیریت‌های قبلی خبری از روابط صمیمانه و بر اساس احترام هیچ‌گاه بین طرفین وجود نداشت و حالا با آمدن آجرلو در این خصوص مطمئنا تغییرات بنیادی حاصل شده و حضور سردار تاثیرات شگرفی را در باشگاه استقلال از هر لحاظ ایفا خواهد کرد. این درحالی است که آنها اعتقاد دارند با آمدن آجرلو امید به اردوی استقلال بازگشته و شرایط در کل رو به بهبود است.

طبق اطلاعات رسیده به خبرنگار «فرهیختگان» مدیریت جدید در تلاش است تا در روزهای آینده بسیاری از مشکلات مالی و امکاناتی را حل کند، هرچند درخصوص برخی اخبار نیز طی روزهای گذشته بزرگ‌نمایی شده اما با توجه به اطمینان و اعتماد ایجادشده درخصوص مدیران جدید باشگاه استقلال در دل استقلالی‌ها مطمئنا طی روزهای آینده اتفاقات خوشایندی برای مجموعه باشگاه استقلال رخ خواهد داد.

طبق شنیده‌ها آجرلو عزم خود را جزم کرده است تا با نجات استقلال از بحران، باشگاهی مدرن را بسازد و جالب اینکه در یک محفل خصوصی عنوان کرده است تا زمانی که به اهداف خود در باشگاه استقلال نرسد و این تیم را قهرمان نکند، هرگز درخصوص فعالیت‌های خود در این باشگاه مصاحبه نخواهد کرد. این درحالی است که آجرلو به‌خوبی متوجه شده بیشترین ضربه را باشگاه استقلال در در ادوار مدیریتی قبلی از مصاحبه‌ها و اظهارات ضد و نقیض مدیران و مسئولان وقت متحمل شده و جالب اینکه وی حتی به اعضای هیات‌مدیره نیز سفارش کرده است تا درصورت امکان درخصوص مسائل مرتبط با باشگاه استقلال کمتر صحبت کنند.

نکته قابل توجه اینکه طی روزهای اخیر و در یک محفل خصوصی برخی افراد از آجرلو سوال می‌کنند که در فضای مجازی این‌طور به هواداران القا شده است که شما پرسپولیسی هستید که مدیرعامل جدید استقلال با تعجب در این خصوص می‌گوید: «اگر این‌طور بود در همان روز اول حضورم در این باشگاه با فرهاد مجیدی قطع همکاری کرده و او را رد می‌کردم. جالب اینکه برخی افراد قبل از اینکه مدیرعامل بشوم از من درخواست کرده بودند تا با مجیدی قطع همکاری کنم و یک کادرفنی قوی خارجی را برای استقلال انتخاب کنم و حتی از مربیان انگلیسی نام بردند.»

در جلسه شنبه با فرهاد چه گذشت؟

سرمربی تیم استقلال بعد از تمرین عصر شنبه تیمش، در ساختمان این باشگاه حاضر شد و جلسه‌ای را با مدیرعامل استقلال برگزار کرد. آجرلو در حضور خبرنگاران اظهار کرد: «آقای مجیدی بسیار خوش‌خلق و دوست‌داشتنی هستند و ان‌شاءالله با هدایت ایشان در رقابت‌های پیش روی به موفقیت می‌رسیم. من به ایشان اعتماد دارم.»

در این جلسه همچنین مدیرعامل و سرمربى باشگاه استقلال درخصوص تمدید قرارداد فرهاد مجیدى به مدت سه سال توافق کردند. در جلسه مدیرعامل استقلال با سرمربی تیم درجهت تثبیت و حمایت از کادرفنی، درخصوص تمدید مدت قرارداد مجیدی تا پایان فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ توافق شد. گفتنی است این موضوع پس از انجام مراحل اداری و قانونی مجددا به‌صورت رسمی توسط باشگاه استقلال اعلام خواهد شد. در جلسه فوق بعد از صحبت‌های اولیه و شناخت طرفین با افکار و اهداف یکدیگر، فرهاد مجیدی به بیان دیدگاه‌های خود درخصوص اتفاقات گذشته در دوران مدیران قبلی پرداخت و حضور آجرلو را به فال نیک گرفت و طرفین درباره راهکارهای خروج استقلال از شرایط فعلی به صحبت پرداخته و در این خصوص به جمع‌بندی اولیه رسیدند.

مجیدی در ابتدای صحبت‌هایش درخصوص وضعیت لجستیک و پشتیبانی و امکانات خراب تیم به صحبت پرداخت و در ادامه از درخواست‌های خود برای ساختن یک استقلال مقتدر با آجرلو صحبت کرد و در گام اول درخصوص احساس نیاز کادرفنی و بازیکنان به یک کمپ تمرینی و حرفه‌ای صحبت‌هایی را به میان آورد که در این خصوص طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» از آنجایی که سه چهار کمپ مجهز تمرینی در تهران بیشتر وجود ندارد، مذاکرات برای عقد قرارداد با یکی از آنها از یکشنبه گذشته آغاز شده و قرار است در این خصوص هر چه سریع‌تر تصمیم فوری گرفته شود. بر همین اساس مذاکره با کمپ‌هایی مثل دستگردی، راه‌آهن و نوبنیاد در دستورکار قرار گرفته و احتمالا طی روزهای آینده استقلالی‌ها با یکی از این مجموعه‌ها به توافق خواهند رسید.

در هر صورت در این مدت استقلالی‌ها مشکلات زیادی را درخصوص امکانات مانند زمین تمرین متحمل شده‌اند. با این حال به‌نظر می‌رسد آبی‌پوشان روزهای آخر حضور در مجموعه انقلاب را سپری کرده و به‌زودی از این مجموعه نقل مکان خواهند کرد.

مجیدی ضمن اینکه خواستار تقویت تیم با خرید بازیکنان جدید خصوصا نفرات خارجی شد، از آجرلو درخواست کرد تا هماهنگی‌های لازم با باشگاه سایپا برای قطعی شدن حضور ابوالفضل جلالی، هافبک مدافع چپ فصل گذشته این باشگاه در استقلال صورت بگیرد.

درخواست گزارش از واحد حقوقی و بین‌الملل

با وجود آنکه صحبت‌های زیادی درباره تغییرات در چارت باشگاه استقلال با حضور آجرلو به گوش می‌رسد و قرار است در این زمینه در کمیته‌های حقوقی و بین‌المللی نیز در آینده تغییراتی ایجاد شود، اما مدیرعامل جدید استقلال بعد از گرفتن عنان کار در این باشگاه از مسئولان فعلی واحدهای حقوقی و بین‌الملل درخواست کرده است تا به‌صورت فوری گزارش پرونده‌های باز و موارد در دست بررسی را به وی ارائه کرده تا در این مورد نیز تصمیمات مقتضی لحاظ شود.

چهارشنبه جلسه سرنوشت‌ساز، خارج از باشگاه

بعد از روی کار آمدن مصطفی آجرلو در باشگاه استقلال فعلا درحال حاضر اوضاع بر وفق مراد استقلالی‌هاست. با وجود برخی شایعه‌ها مبنی‌بر قطع همکاری مدیریت جدید با فرهاد مجیدی اما شنبه گذشته در نشستی با سرمربی وقت استقلال و توافق بر سر ادامه همکاری سه‌ساله با مجیدی، آجرلو خیلی زود کادرفنی را نسبت به آینده دلگرم کرده و به این ترتیب بسیاری از شایعات را نیز خاتمه داد.

نکته قابل توجه اینکه از باشگاه استقلال خبر می‌رسد قرار است فردا چهارشنبه جلسه سرنوشت‌سازی درخصوص مسائل مختلف با حضور مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره و احتمالا مجیدی به‌عنوان سرمربی و برخی نفرات دیگر، در خارج از محل باشگاه استقلال برگزار شده تا تکلیف موارد اساسی مثل ادامه همکاری با کارگزار فعلی، تامین منابع مالی جدید مذاکره با برخی اسپانسر‌ها درصورت قطع همکاری با‌ های وب، تعیین تکلیف برگزاری اردوی پیش‌فصل و برآورده کردن خواسته‌های کادرفنی در رابطه با زیرساخت‌ها و امکانات و همچنین ترکیب کادر و بازیکنان مشخص شود تا هر چه سریع‌تر استقلال برای روزهای آینده روی ریل افتاده و به کار خود در بهترین شرایط ادامه دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج